Na bh. tržište stigao Citroenov fastback C4 X
Bh. tržište je bogatije za još jedan novitet iz Citroena. Naime, navala crossover modela u francuskoj garaži ne posustaje, te je nakon standardnog modela C4 stigla i njegova produžena kupeovska verzija sa dodatkom X. Cijene startaju od 43.234 KM.
Između C4 i C4 X nije samo razlika u dodatnom sufiksu, već prvenstveno u modifikovanom kupeovoskom zadnjem dijelu, kako to proizvođači u novije vrijeme vole nazvati – fastback, zbog kojeg se novitet protegao na čak 4,60 metara dužine, odnosno 24 cm više od ''originala''. Najbliži i najsličniji konkurenti, po kojima ćete lakše percepirati ovu međuklasu, su mu Renault Conquest i Peugeot 408.

Istovremeno C4 X krije čak 510 litara kapacitetan prtljažnik ispod svog zadnjeg pokolpca, što je značajno više od standardnog modela sa 380 litara, što je dodatni adut za kupce koji praktikuju dalja putovanja. Oba su trendovski odignuti kako bi se nametnuli na tržištu corssovera, te Citroen osim C3 i Berlinga više i nema klasičnih modela u ponudi.

Oprema je manje-više ista kao kod običnog C4. U seriji su takođe Advanced Comfort sjedišta i ovjes sa progresivnim hidrauličnim graničnicima, a i izbor pogonskih agregata je identičan, te se ovaj model može dobiti kao benzinac, dizelaš ili električni model. Cjenovna razlika između C4 i C4 X je oko 1300 KM, a pored komfornije unutrašnjosti i većeg prtljažnika C4 X prvi donosi novi infotainment sistem koji je preuzet iz luksuznijeg C5 X i koji će uskoro biti dio svih C4 verzija.

Oprema po standradnim nazivima stiže u paketima Feel, Feel Pack, Shine i Shine Pack. Benzinac od 100 KS i ručnim mjenjačem starta sa redovnom cijenom od 43.234 KM, dok dizel od 130 KS i automatskim mjenjačem sa 8 brzina kao jedinom opcijom starta od 52.144 KM do registracije. Prvi dostupni model za detaljnije upoznavanje ''uživo'' je benzinski model sa 130 KS i automatskim mjenjačem, a ''parkiran'' je u salonu kod koncesionara ABC u Sarajevu.

Citroen je od početka ozbiljnije elektrifikacije stavio u ponudu sva tri pogona kod svih modela kod kojih je to bilo tehnički izvodivo, ostavljajući kupcima na izbor onaj pogonski agregat koji više odgovara njihovim potrebama. Treća opcija kod C4 X je električni model sa 50 kWh baterijom i 100 kW snažnim motorom. Njegova autonomija po WLTP protokolu je 360 km, a zavisno od paketa opreme, košta između 72.026 i 78.403 KM s PDV-om. Električni C4 X karakteriše i povećani servisni interval od 25.000 km ili 2 godine, u zavisnosti šta prije nastupi.
Povezane novosti
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.
Kriza pogađa i pristupačne marke: Dacia želi smanjiti proizvodnju od iduće godine
Dacia bi mogla smanjiti proizvodnju automobila u fabrici Mioveni počevši od 2026. godine. Ova odluka dolazi usred pada potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu.