Na bh. tržište stigao Citroenov fastback C4 X
Bh. tržište je bogatije za još jedan novitet iz Citroena. Naime, navala crossover modela u francuskoj garaži ne posustaje, te je nakon standardnog modela C4 stigla i njegova produžena kupeovska verzija sa dodatkom X. Cijene startaju od 43.234 KM.
Između C4 i C4 X nije samo razlika u dodatnom sufiksu, već prvenstveno u modifikovanom kupeovoskom zadnjem dijelu, kako to proizvođači u novije vrijeme vole nazvati – fastback, zbog kojeg se novitet protegao na čak 4,60 metara dužine, odnosno 24 cm više od ''originala''. Najbliži i najsličniji konkurenti, po kojima ćete lakše percepirati ovu međuklasu, su mu Renault Conquest i Peugeot 408.
Istovremeno C4 X krije čak 510 litara kapacitetan prtljažnik ispod svog zadnjeg pokolpca, što je značajno više od standardnog modela sa 380 litara, što je dodatni adut za kupce koji praktikuju dalja putovanja. Oba su trendovski odignuti kako bi se nametnuli na tržištu corssovera, te Citroen osim C3 i Berlinga više i nema klasičnih modela u ponudi.
Oprema je manje-više ista kao kod običnog C4. U seriji su takođe Advanced Comfort sjedišta i ovjes sa progresivnim hidrauličnim graničnicima, a i izbor pogonskih agregata je identičan, te se ovaj model može dobiti kao benzinac, dizelaš ili električni model. Cjenovna razlika između C4 i C4 X je oko 1300 KM, a pored komfornije unutrašnjosti i većeg prtljažnika C4 X prvi donosi novi infotainment sistem koji je preuzet iz luksuznijeg C5 X i koji će uskoro biti dio svih C4 verzija.
Oprema po standradnim nazivima stiže u paketima Feel, Feel Pack, Shine i Shine Pack. Benzinac od 100 KS i ručnim mjenjačem starta sa redovnom cijenom od 43.234 KM, dok dizel od 130 KS i automatskim mjenjačem sa 8 brzina kao jedinom opcijom starta od 52.144 KM do registracije. Prvi dostupni model za detaljnije upoznavanje ''uživo'' je benzinski model sa 130 KS i automatskim mjenjačem, a ''parkiran'' je u salonu kod koncesionara ABC u Sarajevu.
Citroen je od početka ozbiljnije elektrifikacije stavio u ponudu sva tri pogona kod svih modela kod kojih je to bilo tehnički izvodivo, ostavljajući kupcima na izbor onaj pogonski agregat koji više odgovara njihovim potrebama. Treća opcija kod C4 X je električni model sa 50 kWh baterijom i 100 kW snažnim motorom. Njegova autonomija po WLTP protokolu je 360 km, a zavisno od paketa opreme, košta između 72.026 i 78.403 KM s PDV-om. Električni C4 X karakteriše i povećani servisni interval od 25.000 km ili 2 godine, u zavisnosti šta prije nastupi.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.