Vijesti

Mercedes ponovo osvježio G-Klasu, novost su blagi hibridni motori

Njemački proizvođač automobila objavio je prve slike i informacije o novoj, odnosno redizajniranoj G-Klasi. Paleta motora je potpuno elektrifikovana, a verziju G500 više ne pogoni V8 motor.

Autor: BIHAMK

U svojoj 45-godišnjoj karijeri, Mercedes-Benz G-Klasa je uglavnom ostala ista u smislu kutijastog oblika i terenskih sposobnosti. Vremenom je dizajn njemačkog modela dorađivan, a unutrašnjost je postajala sve luksuznija. Sada je Mercedes ponovo napravio temeljiti redizajn kako bi ovaj legendardni model ostao u trendu.

Sa estetske tačke gledišta, lista novosti uključuje novu prednju masku, revidirani prednji i zadnji branik, zadnja video kamera je izmijenjena, a felge su veličine između 18 i 20 inča, neke sa novim dizajnom. Paleta boja eksterijera uključuje novu nijansu pod nazivom Sodalite Blue Metallic, a na listi paketa eksterijera je dostupno nekoliko opcija, uključujući Professional Line, Exclusive Line, AMG Line i Night Package.

Performansna verzija Mercedes-AMG G63 može se lako prepoznati po ekskluzivnoj boji eksterijera Hyper Magno Blue, AMG prednjem spojleru s tri vertikalna elementa i umecima od nerđajućeg čelika, amblemu AMG postavljenom na haubi, srebrnim čeljustima, ali i po 20-inčnim felgama, takođe s AMG potpisom.

MBUX tehnologija

Niz noviteta takođe nalazimo i u putničkom prostoru. Na primjer, novi volan presvučen je u Nappa kožu, a instalirana je i najnovija verzija sistema ambijentalnog osvjetljenja, kao I aktuelni MBUX sistem. Potonji integriše digitalnu instrument tablu i centralni ekran za multimedijalni sistem, a oba imaju dijagonalu od 12,3 inča.

Multimedijalni sistem integriše funkciju pod nazivom Off-road Cockpit. Ukratko, on prikazuje informacije potrebne za terensku vožnju (visina, ugao volana i tako dalje), a nova funkcija Transparent Hood, posuđena od EQE i GLC-a, omogućava vam da "vidite" cestu, odnosno off-road podlogu kroz prednji dio vozila.

Opciono, kupci mogu dobiti funkcije kao što su držači za čaše s funkcijom grijanja i hlađenja, indukcijski sistem punjenja za mobilni telefon, ali i MBUX high-end sistem zabave na stražnjim sjedištima. Drugim riječima, dva ekrana od 11,6 inča instalirana su korisnike zadnje klupe.

Kao što se i očekivalo, AMG verzija dodaje dodatni sportski karakter, uključujući AMG Performance volan.

Blagi hibridni motori

Asortiman motora je sada elektrifikovan, u smislu da je na svaki pogonski sklop dodat blagi hibridni sistem koji radi na klasičnoj 48V tehnologiji. Trenutno su dostupne tri verzije: G450d, G500 i naravno G63.

Ulazni pogonski sklop opremljen je 3,0-litarskim dizel motorom koji razvija 367 KS i 750 Nm, a blagi hibridni sistem dodaje 20 KS i 200 Nm u određenim situacijama. U ovim uslovima, za ubrzanje do 100 km/h najslabija G klasa postiže za 5,8 sekundi, a postiže i maksimalnu brzinu od 210 km/h.

Verzija G500 više ne skriva V8 motor ispod haube, već 3,0-litarski blago hibridni benzinski agregat sa šest cilindara u liniji. Vozač tada na raspolaganju ima snagu pogonskog sklopa od 449 KS i 560 Nm (+ 20 KS i 200 Nm iz blago-hibridnog sistema), što je dovoljno da do 100 km/h stigne za 5,4 sekunde.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, G63 verzija integriše isti 4,0-litarski V8 motor kao i ranije, ali joj je takođe pridružen 48V blagi hibridni sistem. Nudi 585 KS i 850 Nm, plus 20 KS i 200 Nm za kratki ‘’boost’’. Najjača G Klasa dostiže 100 km/h za 4,4 sekunde i ima maksimalnu brzinu od 220 km/h. Paket AMG Performance spušta ove vrijednosti na 4,3 sekunde, odnosno podiže ‘’maksimalu’’ na 240 km/h.

U ponudi će biti i električna verzija

Bez obzira na odabranu verziju, mjenjač je uvijek automatski s 9 stepeni prenosa, dok je pogon izveden na sve točkove uz asistenciju tri diferencijala kao i prije. Kasnije će asortiman motora biti upotpunjen čisto električnom verzijom, što će vjerovatno naići na osudu tradicionalista Mercedesove ‘’kutije’’.

Ovjes koji se nudi kao standard uključuje električno podesive amortizere, koji su bili opcioni na modelu prije ‘’facelifta’’. AMG Active Ride Control ovjes je standardan na verziji G63.

Mercedes-Benz G-Klasa facelift je također unaprijeđen u smislu sigurnosti. Čuveni model po prvi put može biti opremljen sistemima kao što su Active Steering Assist, Active Emergency Stop Assist i podešavanjem brzine prema ruti putovanja (prije skretanja, kružnih tokova i sl. automobil automatski usporava).

Cijene nove osvježene G-klase, na njemačkom tržištu, kreću se od 122.808 eura naviše. 

BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo