Nedavno smo pisali o smanjenju prodaje i ukidanju jedne smjene za proizvodnju Mercedesove S-Klase. Njenom električnom pandanu EQS od starta ne ide kako treba, te Mercedes sprema promjenu strategije i jednu vrstu ujedinjenja ova dva luksuzna modela pod “jedan krov”.
Mercedes-Benz EQS je luksuzna električna limuzina njemačkog brenda, lansirana 2021. godine. U suštini, ovaj model je električni ekvivalent S-Klasi, koja se paralelno prodaje s termalnim SUS i hibridnim motorima. Međutim, tako neće i ne može ostati zauvijek, jer Mercedes-Benz neće lansirati novu generaciju čisto baterijskog modela EQS, piše britanska publikacija Autocar.
Stoga će sadašnji EQS biti zamijenjen električnom S-Klasom. Paleta modela njemačkog brenda će biti pojednostavljena, a Mercedes-Benz S-Klasa će se i dalje nuditi s klasičnim i hibridnim motorima. Informaciju je potvrdio čak i Ola Kallenius, prvi čovjek njemačkog brenda.
Dakle, dvije verzije buduće S-Klase imaće istu karoseriju, ali će “zadužiti” različite platforme u zavisnosti od vrste pogona. Prema prvim informacijama, čini se da će buduća električna Mercedes-Benz S-Klasa biti bazirana na MB.EA Large platformi, dok će verzija s motorima na unutrašnje sagorijevanje, uključujući i hibrid, dobiti ažuriranu verziju MRA arhitekture.
U međuvremenu, Autocar takođe navodi da će Mercedes-Benz razviti i novu generaciju E-Klase, koja će takođe dobiti električnu verziju. Potonji će po istom receptu zamijeniti trenutni električni model EQE.
Ipak, do pojave potpuno nove električne S-Klase, trenutni EQS bi trebalo da prođe temeljito ažuriranje koje je planirano za iduću godinu. Istovremeno, njemački proizvođač priprema i redizajn za aktuelnu S-Klasu, zakazan za 2026. godinu.
Povezane novosti
Poznata budućnost Seata Leona: Klasični hibridni motor i temeljitiji redizajn
Seat Leon će prvi put u svojoj ponudi imati klasični hibridni motor, koji će biti uveden od 2028. godine. Zatim slijedi i veliki redizajn. Sve ovo potvrđuje strategiju dužeg zadržavanja na tržištu.
Rumuni ulaze u Golf klasu: Dacia će 2026. godine prvo lansirati karavan
Prema prvim informacijama, novi model Dacije bit će kompaktni karavan s dužinom od oko 4,6 metera koji bi mogao izazvati Škodu Octaviju.
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.