Nedavno smo pisali o smanjenju prodaje i ukidanju jedne smjene za proizvodnju Mercedesove S-Klase. Njenom električnom pandanu EQS od starta ne ide kako treba, te Mercedes sprema promjenu strategije i jednu vrstu ujedinjenja ova dva luksuzna modela pod “jedan krov”.
Mercedes-Benz EQS je luksuzna električna limuzina njemačkog brenda, lansirana 2021. godine. U suštini, ovaj model je električni ekvivalent S-Klasi, koja se paralelno prodaje s termalnim SUS i hibridnim motorima. Međutim, tako neće i ne može ostati zauvijek, jer Mercedes-Benz neće lansirati novu generaciju čisto baterijskog modela EQS, piše britanska publikacija Autocar.
Stoga će sadašnji EQS biti zamijenjen električnom S-Klasom. Paleta modela njemačkog brenda će biti pojednostavljena, a Mercedes-Benz S-Klasa će se i dalje nuditi s klasičnim i hibridnim motorima. Informaciju je potvrdio čak i Ola Kallenius, prvi čovjek njemačkog brenda.
Dakle, dvije verzije buduće S-Klase imaće istu karoseriju, ali će “zadužiti” različite platforme u zavisnosti od vrste pogona. Prema prvim informacijama, čini se da će buduća električna Mercedes-Benz S-Klasa biti bazirana na MB.EA Large platformi, dok će verzija s motorima na unutrašnje sagorijevanje, uključujući i hibrid, dobiti ažuriranu verziju MRA arhitekture.
U međuvremenu, Autocar takođe navodi da će Mercedes-Benz razviti i novu generaciju E-Klase, koja će takođe dobiti električnu verziju. Potonji će po istom receptu zamijeniti trenutni električni model EQE.
Ipak, do pojave potpuno nove električne S-Klase, trenutni EQS bi trebalo da prođe temeljito ažuriranje koje je planirano za iduću godinu. Istovremeno, njemački proizvođač priprema i redizajn za aktuelnu S-Klasu, zakazan za 2026. godinu.
Povezane novosti

Više od 1.500 Kineza stiže u Španiju kako bi izgradili Stellantisovu fabriku LFP baterija
Ovaj projekat se provodi u saradnji s kineskim specijalistom CATL-om, vodećim igračem na tržištu baterija za električna vozila.

Kia osvježila Sportage, u BiH ga očekujemo krajem ljeta
Kijino najprodavanije vozilo, s više od 7 miliona prodatih primjeraka, sada je lansirano s opsežnim poboljšanjima u dizajnu, inovacijama, tehnologiji i praktičnosti kako bi postavilo novi standard u konkurentnom segmentu kompaktnih SUV-ova.

Ismail Barlov postao zaštitno lice Bunjo Grupacije
Povodom obilježavanja 35 godina uspješnog poslovanja, Bunjo Grupacija, zastupnik čak 12 renomiranih brendova – s ponosom najavljuje početak saradnje sa jednim od najperspektivnijih mladih sportista BiH.