Nedavno smo pisali o smanjenju prodaje i ukidanju jedne smjene za proizvodnju Mercedesove S-Klase. Njenom električnom pandanu EQS od starta ne ide kako treba, te Mercedes sprema promjenu strategije i jednu vrstu ujedinjenja ova dva luksuzna modela pod “jedan krov”.
Mercedes-Benz EQS je luksuzna električna limuzina njemačkog brenda, lansirana 2021. godine. U suštini, ovaj model je električni ekvivalent S-Klasi, koja se paralelno prodaje s termalnim SUS i hibridnim motorima. Međutim, tako neće i ne može ostati zauvijek, jer Mercedes-Benz neće lansirati novu generaciju čisto baterijskog modela EQS, piše britanska publikacija Autocar.
Stoga će sadašnji EQS biti zamijenjen električnom S-Klasom. Paleta modela njemačkog brenda će biti pojednostavljena, a Mercedes-Benz S-Klasa će se i dalje nuditi s klasičnim i hibridnim motorima. Informaciju je potvrdio čak i Ola Kallenius, prvi čovjek njemačkog brenda.
Dakle, dvije verzije buduće S-Klase imaće istu karoseriju, ali će “zadužiti” različite platforme u zavisnosti od vrste pogona. Prema prvim informacijama, čini se da će buduća električna Mercedes-Benz S-Klasa biti bazirana na MB.EA Large platformi, dok će verzija s motorima na unutrašnje sagorijevanje, uključujući i hibrid, dobiti ažuriranu verziju MRA arhitekture.
U međuvremenu, Autocar takođe navodi da će Mercedes-Benz razviti i novu generaciju E-Klase, koja će takođe dobiti električnu verziju. Potonji će po istom receptu zamijeniti trenutni električni model EQE.
Ipak, do pojave potpuno nove električne S-Klase, trenutni EQS bi trebalo da prođe temeljito ažuriranje koje je planirano za iduću godinu. Istovremeno, njemački proizvođač priprema i redizajn za aktuelnu S-Klasu, zakazan za 2026. godinu.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.