Vijesti

Megane E-Tech Electric – Renaultov zlatni joker

Nakon četiri generacije kompaktong Meganea, Renault uvodi zasebnu električnu verziju koja se prodaje paralelno s aktuelnim modelom sa SUS i hibridnim motorima.

Autor: BIHAMK

Megane kakav smo poznavali više neće biti ni sličan svojim prethodnicima. Iako Renault i dalje prodaje standardni Megane četvrte generacije sa benzinskim i dizel motorima, uključujući i njegov moderni hibridni derivat, električni Megane je nešto potpuno drugačije, nešto što francuskoj marki daje novi zamah na polju u kojem godinama dominira – elektrifikaciji.

Renault je zadnju deceniju dominirao u segmentu električnih vozila sa modelima kao što su Twizzy, Zoe, Kangoo Z.E., Fluence Z.E. itd. Međutim, konkurencija je posljednjih godina jednostavno odvrnula pipu i ta dominacija je počela da blijedi pogotovo što jer Renault spao na tek dva mini modela Twingo E-Tech i Zoe. Renaultu je evidentno nedostajala karika s kojom bi uozbiljio ponudu, a to je došlo s novim Meganeom E-Tech Electric.

Renault je bio mudar, pa je rivala, Volkswagena ID.3, odmah ''popeo'' na nivo crossovera, jer je taj segment u ogromnom skoku na evropskom tržištu. Sa jako kompaktnim gabaritima i dužinom od svega 4,2m (cijelih 16 cm kraći od običnog Meganea), velikim 20-colnim točkovima i jako atraktivnim dizajnom, novi električni Megane zaista zrači posebnom energijom. Budući da puca u srce kupaca crossovera, a uz to je lijepog izgleda, iznutra izuzetno moderan, povezan, i komforan (međuosovinski razmak – 2,69 m prtljažnik – 440 l), te ukupno skladnih proporcija na koje je ugrađen novi retro znak iz 70-ih, ovaj model bi mogao postati ad hoc popularan.

Uz Megane E-Tech Electric stižu dvije oznake EV40 i EV60. Prva oznaka otkriva slabiju bateriju do 40 kWh i snagu od 130 KS, dok druga nudi konkretniju 60 kWh bateriju i lijepih 220 KS. Jača verzija na papiru djeluje kao prava mjera koja će popularizirati njegov tržišni put, pogotovo što Renault obećava odličnih 470 km autonomije s ovom verzijom.

Renault je prošlu godinu završio na trećem mjestu u Evropi iza Tesle i Volkswagena u segmentu električnih vozila (BEV) sa padom od 7 posto. To je bilo jedino poslovanje s minusom lani u poređenju sa ostalim proizvođačima, bez obzira na odličnu drugu poziciju modela Zoe. Električni Megane zato dolazi kao spasitelj Renaultovog narušenog ugleda i od starta ima onaj X faktor neophodan za gašenje požara.

 

BIHAMK

Povezane novosti

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5

Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Možda bi vas zanimalo