Megane kakav smo poznavali više neće biti ni sličan svojim prethodnicima. Iako Renault i dalje prodaje standardni Megane četvrte generacije sa benzinskim i dizel motorima, uključujući i njegov moderni hibridni derivat, električni Megane je nešto potpuno drugačije, nešto što francuskoj marki daje novi zamah na polju u kojem godinama dominira – elektrifikaciji.
Renault je zadnju deceniju dominirao u segmentu električnih vozila sa modelima kao što su Twizzy, Zoe, Kangoo Z.E., Fluence Z.E. itd. Međutim, konkurencija je posljednjih godina jednostavno odvrnula pipu i ta dominacija je počela da blijedi pogotovo što jer Renault spao na tek dva mini modela Twingo E-Tech i Zoe. Renaultu je evidentno nedostajala karika s kojom bi uozbiljio ponudu, a to je došlo s novim Meganeom E-Tech Electric.
Renault je bio mudar, pa je rivala, Volkswagena ID.3, odmah ''popeo'' na nivo crossovera, jer je taj segment u ogromnom skoku na evropskom tržištu. Sa jako kompaktnim gabaritima i dužinom od svega 4,2m (cijelih 16 cm kraći od običnog Meganea), velikim 20-colnim točkovima i jako atraktivnim dizajnom, novi električni Megane zaista zrači posebnom energijom. Budući da puca u srce kupaca crossovera, a uz to je lijepog izgleda, iznutra izuzetno moderan, povezan, i komforan (međuosovinski razmak – 2,69 m prtljažnik – 440 l), te ukupno skladnih proporcija na koje je ugrađen novi retro znak iz 70-ih, ovaj model bi mogao postati ad hoc popularan.
Uz Megane E-Tech Electric stižu dvije oznake EV40 i EV60. Prva oznaka otkriva slabiju bateriju do 40 kWh i snagu od 130 KS, dok druga nudi konkretniju 60 kWh bateriju i lijepih 220 KS. Jača verzija na papiru djeluje kao prava mjera koja će popularizirati njegov tržišni put, pogotovo što Renault obećava odličnih 470 km autonomije s ovom verzijom.
Renault je prošlu godinu završio na trećem mjestu u Evropi iza Tesle i Volkswagena u segmentu električnih vozila (BEV) sa padom od 7 posto. To je bilo jedino poslovanje s minusom lani u poređenju sa ostalim proizvođačima, bez obzira na odličnu drugu poziciju modela Zoe. Električni Megane zato dolazi kao spasitelj Renaultovog narušenog ugleda i od starta ima onaj X faktor neophodan za gašenje požara.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.