Od svog debija na sajmu automobila u Chicagu u februaru 1989. godine, Mazda MX-5 postala je sinonim za užitak u vožnji, utjelovljujući duh laganih i zabavnih roadstera. Tokom godina MX-5 je evoluirao, ali je ostao vjeran svojoj osnovnoj filozofiji – pružanju neusporedivog iskustva vožnje. S preko 1,25 miliona prodatih primjeraka, ovaj Mazdin model drži Guinnessov svjetski rekord kao najprodavaniji sportski dvosjed.
Otkad je Bob Hall koncipirao ovaj model, putovanje Mazde MX-5 bilo je ispunjeno inovacijama i strašću. Svaka generacija donijela je nova poboljšanja, zadržavajući lagani, okretni duh koji definiše MX-5.
Model MX-5 za 2024. godinu nastavlja tradiciju s profinjenim dizajnom i naprednim karakteristikama koje uključuju:
- Nove dizajnerske elemente: Suptilna ažuriranja dizajna uključuju napredna LED prednja svjetla, poboljšana stražnja svjetla i novu opciju boje "Aero Grey Metallic", uz šest drugih boja.
- Poboljšane sigurnosne karakteristike: Najnoviji model ima sveobuhvatan niz sigurnosnih sistema, uključujući sistem upozorenja na izlazak iz vozne trake (LDWS), pomoć pri naglom kočenju i novi sistem ublažavanja jačine sekundarnih sudara.
- Napredni infotainment: Ažurirani Mazda Connect infotainment sistem sada posjeduje 8,8-inčni ekran u boji osjetljiv na dodir, bežičnu integraciju pametnih telefona i poboljšanu kvalitetu stražnje kamere.
- Poboljšanja performansi: Uvođenje DSC-Track moda za optimiziranu vožnju unutar vozne trake i novi asimetrični diferencijal s ograničenjem proklizavanja uparen s motorom Skyactiv-G 2.0 snage 184 KS.
Zanimljivo, najnoviji skup fotografija ovog atraktivnog dvosjeda snimljen je u blizini Zadra u Hrvatskoj. Zadar sa svojim zadivljujućim obalnim cestama i istorijskim šarmom nudi idealno okruženje. Jedinstveni krajolik grada pruža savršeno iskustvo vožnje, ističući sve sposobnosti i čari unikatnog malog Japanca.
Povezane novosti

Nissan je novi gubitnik u Evropi, kriza potresa proizvodnju modela Qashqai
Ozbiljna kriza koja pogađa Nissan primorala je japanski brend da promijeni strategiju proizvodnje na svom vodećem modelu. Kako bi smanjio troškove, Japanci su smanjili proizvodnju Qashqaija s dvije na jednu smjenu.

Hyundai će od iduće godine proizvoditi električne automobile u Turskoj
Korejski proizvođač će proizvoditi automobile s nultom emisijom u Turskoj, počevši od 2026. godine. Tim povodom, kompanija Hyundai Assan Otomotiv Sanayi će biti transformisana u Hyundai Motor Turkiye.

Odlazi još jedan popularni model: Zbogom Ford Focus
Ford će u novembru okončati proizvodnju jednog od najpopularnijih modela u Evropi. Nakon Mondea i Fieste, u penziju odlazi i legendarni Focus.