Najveće Renaultovo privredno vozilo s nultom emisijom CO2 je Master E-Tech. Električni Master prethodno je bio poznat kao Master Z.E., a izvorno je nudio skromnih 120 km autonomije s jednim punjenjem baterije. Znajući da takav domet nije dovoljan za bilo kakav ozbiljan biznis, francuski proizvođač automobila odlučio je napraviti malu promjenu. Umjesto 33 kWh baterije, Master E-Tech sada ima kapacitetniju bateriju od 52 kWh što omogućuje oko 200 kilometara između dva punjenja.
Ako pogledamo model Zoe, urbani hatchback, njegov domet je ozbiljnijih 383 km sa baterijom sličnog kapaciteta. Ali moramo biti svjesni da Master E-Tech guše puno veći gabariti i veća masa. Međutim, to s druge strane znači da Renault može koristiti puno veći paket baterija u njegovoj većoj podnici. Ova promjena za električni Master je bila nasušno neophodna s obzirom da konkurentski Ford E-Transit obećava 350 km, odnosno 282 km autonomije koliko navodi Fiat kod E-Ducata.
Master E-Tech je dostupan u izvedbi šasija, kabina s platformom i klasični furgon. Maksimalna korisna nosivost je 1.664 kg kod izvedbe kabina s platformom, dok se furgon može zadovoljiti s 1.420 kilograma. S pogonom isključivo na prednje točkove elektromotor razvija tek 76 KS i 225 Nm trenutnog obrtnog momenta. Master E-Tech dostupan je u dvije razine opreme Start i Advance.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.