Najveće Renaultovo privredno vozilo s nultom emisijom CO2 je Master E-Tech. Električni Master prethodno je bio poznat kao Master Z.E., a izvorno je nudio skromnih 120 km autonomije s jednim punjenjem baterije. Znajući da takav domet nije dovoljan za bilo kakav ozbiljan biznis, francuski proizvođač automobila odlučio je napraviti malu promjenu. Umjesto 33 kWh baterije, Master E-Tech sada ima kapacitetniju bateriju od 52 kWh što omogućuje oko 200 kilometara između dva punjenja.
Ako pogledamo model Zoe, urbani hatchback, njegov domet je ozbiljnijih 383 km sa baterijom sličnog kapaciteta. Ali moramo biti svjesni da Master E-Tech guše puno veći gabariti i veća masa. Međutim, to s druge strane znači da Renault može koristiti puno veći paket baterija u njegovoj većoj podnici. Ova promjena za električni Master je bila nasušno neophodna s obzirom da konkurentski Ford E-Transit obećava 350 km, odnosno 282 km autonomije koliko navodi Fiat kod E-Ducata.
Master E-Tech je dostupan u izvedbi šasija, kabina s platformom i klasični furgon. Maksimalna korisna nosivost je 1.664 kg kod izvedbe kabina s platformom, dok se furgon može zadovoljiti s 1.420 kilograma. S pogonom isključivo na prednje točkove elektromotor razvija tek 76 KS i 225 Nm trenutnog obrtnog momenta. Master E-Tech dostupan je u dvije razine opreme Start i Advance.
Povezane novosti

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.

Kralj parkinga i gradske gužve Smart ForTwo spreman za povratak
Iako je ugašen prije samo godinu dana, Smart je navodno najavio oživljavanje popularnog gradskog dvosjeda ForTwo. Novitet bi trebao imati dizajn inspirisan s prvom generacijom, a šasiju vi zajedno razvili Mercedes i Geely.