Najveće Renaultovo privredno vozilo s nultom emisijom CO2 je Master E-Tech. Električni Master prethodno je bio poznat kao Master Z.E., a izvorno je nudio skromnih 120 km autonomije s jednim punjenjem baterije. Znajući da takav domet nije dovoljan za bilo kakav ozbiljan biznis, francuski proizvođač automobila odlučio je napraviti malu promjenu. Umjesto 33 kWh baterije, Master E-Tech sada ima kapacitetniju bateriju od 52 kWh što omogućuje oko 200 kilometara između dva punjenja.
Ako pogledamo model Zoe, urbani hatchback, njegov domet je ozbiljnijih 383 km sa baterijom sličnog kapaciteta. Ali moramo biti svjesni da Master E-Tech guše puno veći gabariti i veća masa. Međutim, to s druge strane znači da Renault može koristiti puno veći paket baterija u njegovoj većoj podnici. Ova promjena za električni Master je bila nasušno neophodna s obzirom da konkurentski Ford E-Transit obećava 350 km, odnosno 282 km autonomije koliko navodi Fiat kod E-Ducata.
Master E-Tech je dostupan u izvedbi šasija, kabina s platformom i klasični furgon. Maksimalna korisna nosivost je 1.664 kg kod izvedbe kabina s platformom, dok se furgon može zadovoljiti s 1.420 kilograma. S pogonom isključivo na prednje točkove elektromotor razvija tek 76 KS i 225 Nm trenutnog obrtnog momenta. Master E-Tech dostupan je u dvije razine opreme Start i Advance.
Povezane novosti

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.

Volvo pod pritiskom: Najavljeno otpuštanje 3.000 radnika
Švedski proizvođač automobila najavio je da će otpustiti 3.000 zaposlenih u okviru plana restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura.