Ranije ove godine Maserati je najavio povratak na trkaće staze. Kao što znamo, od 2023. Talijani će se takmičiti u prvenstvu Formule E, pridruživši se timu ROKiT Venturi Racing iz Monaka. Njihov trkaći jednosjed će se takmičiti u prvenstvu pod službenim nazivom Maserati Tipo Folgore Gen3.
Otkriven na ceremoniji na ulicama Modene u Italiji novi tim Maserati MSG Racing predstavio je bolid koji će voziti Maximilian Günther i Edoardo Mortara. Maserati je time potvrdio službeno učešće u devetoj sezoni prvenstva Formule E, koja počinje 14. januara u Mexico Cityju.

Maserati Tipo Folgore je naziv sa nekoliko značenja. Njegova oznaka podsjeća na dvije važne stvari za talijansku kompaniju. Tipo je, kao i Tipo 26, bio Maseratijev prvi trkaći automobil. Pobijedio je u svojoj klasi na svom debiju Targa Florio davne 1926. Skoro 100 godina kasnije, naziv trkaćeg jednosjeda također uključuje riječ "Folgore", koja ga identificira kao 100-postotni električni model.
Maserati Tipo Folgore je dizajniran da ponudi savremeni izgled i osjećaj, dok je – prema marki – također najbrži i najefikasniji bolid Formule E do sada. Kao i svi trkaći bolidi treće generacije (Gen3), pokretat će ga sistem s dva motora, sa ukupnom snagom od 350 kW, što je 75% više od prve i 40% više od druge generacije Formula E bolida. U opciji regenerativnog kočenja više od 40% energije tokom trke vraća se u sistem samo od regeneracije.

Maseratijev bolid ima i dizajn koji će ga po eleganciji izdvojiti od konkurencije, obećavaju Talijani. Istu boju koristio je MC12 početkom 2000-ih, s bijelim detaljima i velikim trozupcem otisnutim na prednjoj strani.
Novi talijanski model Formule E uskoro će krenuti put Valencije na predsezonska testiranja. Nakon toga, čeka ga službeni trkaći debi na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez City u Mexico Cityju 14. januara 2023. godine.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.