Ranije ove godine Maserati je najavio povratak na trkaće staze. Kao što znamo, od 2023. Talijani će se takmičiti u prvenstvu Formule E, pridruživši se timu ROKiT Venturi Racing iz Monaka. Njihov trkaći jednosjed će se takmičiti u prvenstvu pod službenim nazivom Maserati Tipo Folgore Gen3.
Otkriven na ceremoniji na ulicama Modene u Italiji novi tim Maserati MSG Racing predstavio je bolid koji će voziti Maximilian Günther i Edoardo Mortara. Maserati je time potvrdio službeno učešće u devetoj sezoni prvenstva Formule E, koja počinje 14. januara u Mexico Cityju.
Maserati Tipo Folgore je naziv sa nekoliko značenja. Njegova oznaka podsjeća na dvije važne stvari za talijansku kompaniju. Tipo je, kao i Tipo 26, bio Maseratijev prvi trkaći automobil. Pobijedio je u svojoj klasi na svom debiju Targa Florio davne 1926. Skoro 100 godina kasnije, naziv trkaćeg jednosjeda također uključuje riječ "Folgore", koja ga identificira kao 100-postotni električni model.
Maserati Tipo Folgore je dizajniran da ponudi savremeni izgled i osjećaj, dok je – prema marki – također najbrži i najefikasniji bolid Formule E do sada. Kao i svi trkaći bolidi treće generacije (Gen3), pokretat će ga sistem s dva motora, sa ukupnom snagom od 350 kW, što je 75% više od prve i 40% više od druge generacije Formula E bolida. U opciji regenerativnog kočenja više od 40% energije tokom trke vraća se u sistem samo od regeneracije.
Maseratijev bolid ima i dizajn koji će ga po eleganciji izdvojiti od konkurencije, obećavaju Talijani. Istu boju koristio je MC12 početkom 2000-ih, s bijelim detaljima i velikim trozupcem otisnutim na prednjoj strani.
Novi talijanski model Formule E uskoro će krenuti put Valencije na predsezonska testiranja. Nakon toga, čeka ga službeni trkaći debi na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez City u Mexico Cityju 14. januara 2023. godine.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.