Ranije ove godine Maserati je najavio povratak na trkaće staze. Kao što znamo, od 2023. Talijani će se takmičiti u prvenstvu Formule E, pridruživši se timu ROKiT Venturi Racing iz Monaka. Njihov trkaći jednosjed će se takmičiti u prvenstvu pod službenim nazivom Maserati Tipo Folgore Gen3.
Otkriven na ceremoniji na ulicama Modene u Italiji novi tim Maserati MSG Racing predstavio je bolid koji će voziti Maximilian Günther i Edoardo Mortara. Maserati je time potvrdio službeno učešće u devetoj sezoni prvenstva Formule E, koja počinje 14. januara u Mexico Cityju.

Maserati Tipo Folgore je naziv sa nekoliko značenja. Njegova oznaka podsjeća na dvije važne stvari za talijansku kompaniju. Tipo je, kao i Tipo 26, bio Maseratijev prvi trkaći automobil. Pobijedio je u svojoj klasi na svom debiju Targa Florio davne 1926. Skoro 100 godina kasnije, naziv trkaćeg jednosjeda također uključuje riječ "Folgore", koja ga identificira kao 100-postotni električni model.
Maserati Tipo Folgore je dizajniran da ponudi savremeni izgled i osjećaj, dok je – prema marki – također najbrži i najefikasniji bolid Formule E do sada. Kao i svi trkaći bolidi treće generacije (Gen3), pokretat će ga sistem s dva motora, sa ukupnom snagom od 350 kW, što je 75% više od prve i 40% više od druge generacije Formula E bolida. U opciji regenerativnog kočenja više od 40% energije tokom trke vraća se u sistem samo od regeneracije.

Maseratijev bolid ima i dizajn koji će ga po eleganciji izdvojiti od konkurencije, obećavaju Talijani. Istu boju koristio je MC12 početkom 2000-ih, s bijelim detaljima i velikim trozupcem otisnutim na prednjoj strani.
Novi talijanski model Formule E uskoro će krenuti put Valencije na predsezonska testiranja. Nakon toga, čeka ga službeni trkaći debi na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez City u Mexico Cityju 14. januara 2023. godine.
Povezane novosti
                                        
                                    Volvo proizveo četiri miliona vozila baziranih na SPA arhitekturi
Švedski proizvođač dostigao je veliku proizvodnu prekretnicu, proslavljajući proizvodnju 4-milionitog vozila izgrađenog na prvoj generaciji svoje platforme Scalable Product Architecture (SPA).
                                        
                                    Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.
                                        
                                    Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.