Vijesti

Maserati na koljenima, Stellantis razmatra prodaju italijanske marke

Prema pisanju Reutersa, Stellantis razmatra prodaju svog luksuznog brenda Maserati, koji se suočava s poteškoćama, kao dio šireg napora kompanije da reorganizuje svoj veliki portfolio od 15 brendova.

Autor: BIHAMK

Razgovori o budućnosti Maseratija započeli su prije imenovanja novog izvršnog direktora Antonia Filose, koji je u ponedjeljak zvanično preuzeo dužnost. Pod vodstvom predsjednika Johna Elkanna, održivost 14 brendova (15 s kineskim Leapomotorom) kompanije bila je prioritet u procesu odabira novog izvršnog direktora.

Poput drugih evropskih proizvođača automobila, četvrti najveći svjetski proizvođač automobila suočava se s visokim tarifama na uvoz u SAD, koje je nametnuo Donald Trump, i žestokom konkurencijom kineskih rivala.

U aprilu je Stellantis angažovao konsultantsku firmu McKinsey da procijeni utjecaj tarifa na Maserati i Alfa Romeo dok priprema buduće planove. U to vrijeme, Stellantis je potvrdio svoju posvećenost oba brenda. McKinsey navodno istražuje različite opcije za Maserati, uključujući moguću prodaju, ali analiza je još uvijek u ranoj fazi. Predstavnici Stellantisa rekli su da Maserati nije na prodaju.

Bivši izvršni direktor Carlos Tavares, koji je podnio ostavku u decembru nakon loših rezultata na američkom tržištu, odbio je razmotriti ukidanje bilo kojeg brenda kompanije. Međutim, neki investitori i analitičari vjeruju da bi kompaktniji portfolio mogao poboljšati profitne marže za Stellantis, koji je izgubio dvije trećine vrijednosti svojih dionica od marta prošle godine.

Maserati je prodao samo 11.300 jedinica u 2024. godini, ostvarivši prilagođeni operativni gubitak od 260 miliona eura. Brend nema planirana lansiranja novih modela, dok se čeka novi poslovni plan koji će biti predstavljen pod rukovodstvom Filose.

Upravni odbor Stellantisa je podijeljen oko budućnosti Maseratija. Neki članovi vjeruju da Stellantis nema resurse za održivo ponovno pokretanje brenda i predlažu da bi prodaja bila najbolja opcija. Drugi vjeruju da Maserati još uvijek ima vrijednost i da bi prodaja njegovog jedinog luksuznog brenda bio veliki udarac.

BIHAMK

Povezane novosti

Kako vam se čini treća generacija Audija Q3?

Kako vam se čini treća generacija Audija Q3?

Audi Q3 je od svog debija postao jedan od najvažnijih modela marke – s više od dva miliona prodatih primjeraka širom svijeta. Sada, s dolaskom treće generacije, Audi donosi potpuno osvježenje u segment kompaktnih SUV-ova.

Novi Moon Power brzi punjač u Tuzli

Novi Moon Power brzi punjač u Tuzli

Nakon nedavne instalacije brzog punjača u Mostaru M17, ovog mjeseca pušten je u rad još jedan važan infrastrukturni korak – DC punjač snage 75 kW u Tuzli na putnom pravcu M1.8.

Možda bi vas zanimalo