Američki proizvođač električnih automobila Lucid Motors, pripremio je niz malih, ali efektnih ažuriranja za svoju perjanicu u gami, model Air. Dakle, električna limuzina u osvježenom izdanju sada koristi manje baterije, koje su efikasnije i koje povećavaju domet u odnosu na ranije.
Osnovna verzija, Air Pure sa snagom elektromotora od 430 KS, dolazi opremljena baterijom kapaciteta od 84 kWh umjesto prijašnje od 88 kWh. Ovo rezultira autonomijom od 676 kilometara, što je povećanje od 3 kilometra u odnosu na ranije. Nadalje, Lucid Motors kaže da nova baterija pruža efikasnost od 8 kilometara po 1 kWh energije, što Air čini najefikasnijim električnim modelom na svijetu, navodi američka kompanija.
Vrhunska verzija Air Grand Touring sada nudi autonomiju od 824 kilometra, u poređenju sa 780 kilometara kao što je to bio slučaj ranije. Ova verzija u SAD košta 152.300 dolara, dok najekskluzivnija izvedba Lucid Air Saphire sa snagaom od 1.234 KS košta čak 327.300 dolara. Lucid za autonomiju od 300 km neke od četiri dostupne izvedbe modela Air garantuje vrijeme punjenja između 11 i 17 minuta u zavisnosti od baterije.
Uz nadogradnju baterije, Lucid Motors je također poboljšao Airov multimedijalni sistem. Air sada putnicima nudi tri puta snažniji procesor i dvostruko veću memoriju.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.