Limitirana serija Cupre Formentor VZ5 za samo 500 sretnika
Cupra je lansirala novu limitiranu seriju svog najprodavanijeg modela Formentor u VZ5 izvedbi. Novo izdanje nazvano je BAT i donosi više crnih detalja na vanjštini i u enterijeru. Bit će proizvedeno samo 500 primjeraka.
Španski proizvođač automobila visokih performansi predstavlja novo izdanje crossovera Formentor VZ5. Ovaj put Cupra lansira limitiranu seriju automobila koja nosi naziv BAT i sastoji se od vizuelnog paketa koji donosi više crnih detalja izvana, ali i iznutra.
U usporedbi s običnim Formentorom VZ5, BAT Limited Edition bit će prepoznatljiv po svojim sjajnim crnim logotipima, zajedno s crnim detaljima na rešetki i krovnim nosačima. Poklopci retrovizora također su izrađeni od karbonskih vlakana, a ograničeno izdanje također ima crno obojenu cijev zadnjeg lonca. BAT edicija uključuje i 20-inčne felge, takođe ofarbane u crno.
Poput vanjštine, unutrašnjost Formentora VZ5 BAT pretežno je obojena u crno i ima hromirane ukrase u crnoj boji. Posebno su vidljivi u području ventilacijskih otvora i na centralnoj konzoli.
Novo limitirano izdanje temelji se na najjajčoj VZ5 verziji Formentora. To znači da se ispod prednjeg poklopca nalazi potentni 2,5-litreni 5-cilindarski benzinac koji razvija 390 KS i 480 Nm obrtnog momenta.
Najekskluzivnija verzija Formentora, koji je prešao na ''tamnu'' stranu, bit će proizvedena za samo 500 sretnika. Cijene još nisu objavljene.
Povezane novosti
Škoda proizvela milion baterija u fabrici u Mladoj Boleslavi
Češki proizvođač automobila dostigao je prekretnicu od milion baterija za električne automobile proizvedenih u svojoj fabrici u Mladoj Boleslavi, koja takođe proizvodi baterije za sve električne modele u okviru Volkswagen grupe.
Novi Dacia Duster je automobil godine u Poljskoj
Nova generacija Dacia Duster zvanično je proglašena automobilom godine u Poljskoj za 2025. Poljaci su prednost dali trećoj generaciji rumunskog SUV-a u odnosu na nove modele kao što su Audi A5 i Renault Rafale.
EU želi smanjiti subvencije proizvođačima koji koriste dijelove iz Kine
Evropski blok želi da pojača sopstvenu proizvodnju i lance snabdijevanja. Stoga, Evropska unija želi smanjiti subvencije za sve proizvođače automobila koji se oslanjaju na dijelove proizvedene u Kini, što znači da će to pogoditi i Evropljane.