Dakle, nikoga uopšte ne čudi što se Corvette bolje prodaje bolje od Camara, ali i pored toga General Motors pokušava izvući što veću dobit iz cijele situacije. S takvom politikom, nije ni čudo što su se raširile glasine za navodnu strategiju pretvaranja Team Corvette u zaseban podbrend, počevši od 2025. godine.
Takve informacije su dale vjetra maštovitom carstvu virtuelnih umjetnika i majstorima piksela da zamisle u kojem smjeru će ići nova Corvette. Budući da živimo u svijetu punom ljubavi prema crossoverima i SUV-ovima, potencijalno nadolazeći Corvette CUV dobio je najviše digitalnih verzija u obliku modernog ''terenca''.
Iako je sve još uvijek u ''zraku'' i ove vizije ne treba smatrati ozbiljnim, ali gdje ima dima, ima i vatre. Stručnjaci smatraju da ako GM i Chevrolet konačno dopuste da Corvette krene samostalno, SUV će biti novi cilj i biće opako atraktivan. Slike koje su se pojavile na internetu pokazuju da Corvette SUV djeluje robusno i oštro, te da dizajnerski pravac puca na svježe predstavljeni Ferrari Purosangue.
Sve u svemu, Corvette CUV izgleda tačno poput napuhanog Hot Hatchbacka. Barem se tako čini vizija koju dijeli virtuelni automobilski umjetnik koji radove objavljuje na automotive.diffusion. Ovaj majstor piksela relativno je nov u CGI igri i još uvijek se pokušava kretati brzo, a zamišljeni SUV Corvette je jedan od novih radova. No, ipak nam podgrijava maštu i daje kreativne ideje sa skrivenim ručkama zadnjih vrata i pet ispušnih cijevi odzada s nizom od tri u sredini zadnjeg branika.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.