Legenda relija Carlos Sainz vozit će za Ford na reliju Dakar od 2025.
Američki proizvođač automobila potvrdio je dva od četiri vozača koji će voziti na Dakar reliju za 2025. To su Carlos Sainz Senior, četverostruki i Nani Roma, dvostruki osvajač surovog dakarskog relija.
Španac Carlos Sainz Senior ima četiri pobjede na Dakar reliju, najtežem i najizazovnijem trkačkom događaju na svijetu. Bivši reli as je pobijedio 2010., 2018., 2020. i 2024. godine, a zadnji trijumf je bio za upravljačem Audija.
Zanimljivost u cijeloj priči je da je Sainz sarađivao s Fordom na početku svoje karijere, koja sad već traje punih 40 godina. Njihovi putevi će se ponovo ukrstiti, jer su Amerikanci upravo potvrdili Sainza Seniora za poziciju vozača Dakar relija za 2025.

Uz El Matadora, u Fordovom timu će se naći i Nani Roma, dvostruki pobjednik relija Dakar. Za sada nije poznato ko su druga dva vozača koji će zauzeti preostale pozicije u timu. Amerikanci su već započeli testove s novim Raptorom čiji nastup ćemo gledati na Dakaru početkom 2025. godine.
Kako je došlo do ove saradnje? Ako uzmemo u obzir da Ford od 2026. stiže u F1 kao Red Bullov partner za pogonsku jedinicu, a ujedno znamo da je Red Bull sponzor Sainzu u vozačkoj karijeri, zaključak je vrlo lako izvesti. U svemu tome, Sainz ''stariji'' pregovara o transferu Sainza ''mlađeg'' iz Ferrarija u Red Bull F1 tim za iduću sezonu, mada je ta priča na dugu štapu i junior je trenutno bliži Audiju.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.