Lamborghini Urus i Revuelto se prodaju kao halva, oba modela rasprodata do 2027.
Lamborghini je najavio da će model Urus biti rasprodan za naredne dvije godine. Istovremeno, najnoviji model brenda, Revuelto, ne može se kupiti do 2027. godine, jer je i on sada rasprodat.
Pokazalo se da su današnji Lamborghini modeli veoma traženi od strane onih koji sebi mogu priuštiti performanse i luksuzne automobile. Dva popularna modela, Urus i Revuelto, toliko su tražena da Lamborghini više ne može ispoštovati potražnju.
Upravo zbog toga je italijanski brend objavio da je sva proizvodnja Urusa rasprodata do 2026. godine. Uključujući Lamborghini Revuelto, novi hibridni hiperautomobil marke, sada je rasprodat još duže, tačnije do 2027. godine.
Od svog lansiranja 2018. godine, Lamborghini Urus se pokazao kao najtraženiji i najprodavaniji model u istoriji brenda. Sadašnja generacija egzotičnog SUV-a ostat će u proizvodnji najmanje do 2029. To će biti godina kada će Lamborghini Urus dobiti novu generaciju, koja će biti električna.
Lamborghini također nudi dobre vijesti o svom najnovijem modelu, Temerario. Hibridni nasljednik Huracana dobio je vrlo pozitivan odjek u javnosti, prema informacijama brenda, i već sada se očekuje velika potražnja za ovim modelom.
Brend je prošle godine prodao 10.112 automobila širom svijeta, što je rekord za italijansku marku. Ovaj rekord će vjerovatno biti oboren 2024. godine, posebno ako vidimo da je Lamborghini imao rekordnu prodaju u prvih devet mjeseci ove godine.
Od januara do septembra, Lamborghini je prodao 8.411 automobila širom svijeta, što je 8,6% više u odnosu na isti period 2023. godine. Evidentno je da nema krize za bogate.
Povezane novosti

Toyota će investirati dvije milijarde dolara u fabriku električnih vozila u Šangaju
Japanski proizvođač automobila Toyota, potpisao je ugovor vrijedan dvije milijarde dolara o gradnji fabrike električnih vozila u Šangaju, usred eskalirajućeg tarifnog rata između SAD-a i Kine.

Volvo započeo s proizvodnjom električnog SUV-a EX30 u Evropi
Švedski brend pokrenuo je konačno proizvodnju modela EX30 u tvornici u belgijskom Gentu. Električni SUV do sada se proizvodio u Kini, ali je proizvodnja premještena kako bi se izbjegle dodatne carine koje je nametnula Evropska unija.

Auto Shanghai 2025: Kineska revolucija za novu eru mobilnosti
Auto Shanghai 2025 je više od sajma – to je globalni pokazatelj smjera automobilskog sektora, gdje Kina postavlja standarde za elektromobilnost, autonomnu vožnju i digitalizaciju.