Lada Niva će dobiti jači 1,8-litarski motor, problem bi mogla biti cijena
AvtoVaz planira da popularni ruski terenac opremi jačim motorom. Riječ je o adaptiranom 1,8-litarskom benzincu iz Lade Veste, ali u verziji s 8 ventila i snagom od 90 KS, koji će povećati i optimizirati obrtni moment u cijelom rasponu obrtaja.
Iako se špekuliše da će obje verzije Nive, i Travel i Legend dobiti konačno jači benzinski motor, za sada je takav plan potvrđen samo za modernizirani Travel. Međutim, mediji ističu da će i kraljica bespuća umjesto, 1,7-litarskog benzinca, koji Nivu pogoni već decenijama, dobiti 1,8-litarski benzinac s 8 ventila iz modela Vesta.
Nakon što je Niva nedavno premijerno “nabacila” LED dnevna svjetla, ovo bi bila najveća novost za model koji se proizvodi u neizmijenjenom izgledu skoro 50 godina. Međutim, problem bi mogla biti cijena. Upućeni izvori navode da će Lada u početku proizvesti svega nekoliko hiljada automobila s 1.8 benzincem dok ne vidi kako će kupci reagovati na cijenu.
S druge strane, ono što je izvjesno, očekuje se da će zajedno sa novim pogonskim agregatom, koji bi se trebao pojaviti 2025. godine, Lada Niva Travel dobiti ažurirani izgled, a 2026. planirana je opsežnija modernizacija modela s promjenama u unutrašnjosti i na elektronici.
Također, ovaj modernizirani terenac bi po prvi put trebao kupcima ponuditi verziju s kožnim presvlakama sjedišta, volana i centralnog naslona za ruke. Automobil u Comfort konfiguraciji s kožnom unutrašnjosti je opremljen ujedno i s klima uređajem, grijanim prednjim sjedištima, 15-inčnim alu felgama, centralnim zaključavanjem, multimedijalnim sistemom s navigacijom, parktronikom i stražnjom kamerom s mehanizmom za pranje. Terenska verzija je opremljena crnom karoserijom, “disaljkom”, svjetlima za maglu i crnim alu felgama s off-road gumama.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.