Lada Niva će dobiti jači 1,8-litarski motor, problem bi mogla biti cijena
AvtoVaz planira da popularni ruski terenac opremi jačim motorom. Riječ je o adaptiranom 1,8-litarskom benzincu iz Lade Veste, ali u verziji s 8 ventila i snagom od 90 KS, koji će povećati i optimizirati obrtni moment u cijelom rasponu obrtaja.
Iako se špekuliše da će obje verzije Nive, i Travel i Legend dobiti konačno jači benzinski motor, za sada je takav plan potvrđen samo za modernizirani Travel. Međutim, mediji ističu da će i kraljica bespuća umjesto, 1,7-litarskog benzinca, koji Nivu pogoni već decenijama, dobiti 1,8-litarski benzinac s 8 ventila iz modela Vesta.
Nakon što je Niva nedavno premijerno “nabacila” LED dnevna svjetla, ovo bi bila najveća novost za model koji se proizvodi u neizmijenjenom izgledu skoro 50 godina. Međutim, problem bi mogla biti cijena. Upućeni izvori navode da će Lada u početku proizvesti svega nekoliko hiljada automobila s 1.8 benzincem dok ne vidi kako će kupci reagovati na cijenu.
S druge strane, ono što je izvjesno, očekuje se da će zajedno sa novim pogonskim agregatom, koji bi se trebao pojaviti 2025. godine, Lada Niva Travel dobiti ažurirani izgled, a 2026. planirana je opsežnija modernizacija modela s promjenama u unutrašnjosti i na elektronici.
Također, ovaj modernizirani terenac bi po prvi put trebao kupcima ponuditi verziju s kožnim presvlakama sjedišta, volana i centralnog naslona za ruke. Automobil u Comfort konfiguraciji s kožnom unutrašnjosti je opremljen ujedno i s klima uređajem, grijanim prednjim sjedištima, 15-inčnim alu felgama, centralnim zaključavanjem, multimedijalnim sistemom s navigacijom, parktronikom i stražnjom kamerom s mehanizmom za pranje. Terenska verzija je opremljena crnom karoserijom, “disaljkom”, svjetlima za maglu i crnim alu felgama s off-road gumama.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.