Volkswagen je na razvijenim evropskim tržištima počeo primati prednarudžbe za iznova osmišljeni Bulli za 21. vijek. Ovaj retro kombi sad se zove ID. Buzz, što znači da dopunjava uspješnu VW porodicu koju u Evropi čine ID.3, ID.4 i ID.5, a takođe ubrzava električnu ofanzivu brenda u sklopu strategije elektrifikacije. Planirano je da do 2030. godine najmanje 70% Volkswagenove prodaje u Evropi čine potpuno električna vozila. ID.Buzz dolazi kao putnički i teretni (Cargo), a prodaje se isključivo kao električni model i to sa 11 psihodeličnih boja sa sedam različitih verzija točkova.
Unutrašnjost će također biti dostupna u veselim nijansama, osim sive i crne, što omogućava gotovo neograničenu personalizaciju. Dodatak ekološkom aspektu ovog živopisnog kombija je upotreba biranih materijala unutra i izvana, kao što su reciklirani sintetički materijali i unutrašnjost bez kože. Čak su i kućišta baterija i felge napravljeni od zelenog aluminijuma.
ID. Buzz je standardno opremljen najvećom baterijom iz ID porodice. Litijum-jonska baterija nudi energetski sadržaj od 77 kWh i napaja odzada smješteni elektromotor od 150 kW (204 KS). WLTP potrošnja je 20,6 kWh/100 km (Cargo: 20,4 kWh/100 km). To znači da električni Bulli može preći do 423 kilometra s jednim punjenjem. Na DC brzom punjaču baterija se može napuniti do 80 posto svog kapaciteta za oko 30 minuta uz maksimalnu snagu punjenja do 170 kW.
Ne uzimajući u obzir ekološki bonus u Njemačkoj, bruto kataloška cijena za ID. Buzz Pro sa pet sjedišta iznosi 64.581 eura. Bruto cijene za ID. Buzz Cargo počinju od 54.430 eura. Prva vozila kupcima će biti isporučena na jesen ove godine.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.