Volkswagen je na razvijenim evropskim tržištima počeo primati prednarudžbe za iznova osmišljeni Bulli za 21. vijek. Ovaj retro kombi sad se zove ID. Buzz, što znači da dopunjava uspješnu VW porodicu koju u Evropi čine ID.3, ID.4 i ID.5, a takođe ubrzava električnu ofanzivu brenda u sklopu strategije elektrifikacije. Planirano je da do 2030. godine najmanje 70% Volkswagenove prodaje u Evropi čine potpuno električna vozila. ID.Buzz dolazi kao putnički i teretni (Cargo), a prodaje se isključivo kao električni model i to sa 11 psihodeličnih boja sa sedam različitih verzija točkova.
Unutrašnjost će također biti dostupna u veselim nijansama, osim sive i crne, što omogućava gotovo neograničenu personalizaciju. Dodatak ekološkom aspektu ovog živopisnog kombija je upotreba biranih materijala unutra i izvana, kao što su reciklirani sintetički materijali i unutrašnjost bez kože. Čak su i kućišta baterija i felge napravljeni od zelenog aluminijuma.
ID. Buzz je standardno opremljen najvećom baterijom iz ID porodice. Litijum-jonska baterija nudi energetski sadržaj od 77 kWh i napaja odzada smješteni elektromotor od 150 kW (204 KS). WLTP potrošnja je 20,6 kWh/100 km (Cargo: 20,4 kWh/100 km). To znači da električni Bulli može preći do 423 kilometra s jednim punjenjem. Na DC brzom punjaču baterija se može napuniti do 80 posto svog kapaciteta za oko 30 minuta uz maksimalnu snagu punjenja do 170 kW.
Ne uzimajući u obzir ekološki bonus u Njemačkoj, bruto kataloška cijena za ID. Buzz Pro sa pet sjedišta iznosi 64.581 eura. Bruto cijene za ID. Buzz Cargo počinju od 54.430 eura. Prva vozila kupcima će biti isporučena na jesen ove godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.