Ohrabreni trendom prodaje EV segmenta i dobre prihvaćenosti samog Enyaqa, Škoda kreće u proizvodnju njegove ''kupe'' izvedenice Enyaq Coupe.
S koeficijentom otpora od 0,234, Enyaq Coupe iV ima domet do 545 kilometara prema ''velikodušnoj'' WLTP proceduri ispitivanja lakih vozila. Iza tih brojki stoji trenutno jedini dostupan Enyaq Coupe RS iV sa najvećom snagom od 295 KS i 460 Nm momenta koji se raspodjeljuje na obje osovine. Najveća brzina ograničena je na 180 kilometara na sat, što je u skladu za EV SUV kompaktne veličine.
S kapacitetom prtljažnika od 570 litara, SUV model u stilu coupea dodatno se može pohvaliti standardnim panoramskim staklenim krovom koji je navodno tanji od punog krova, što putnicima daje nešto više prostora za glavu. Enyaq Coupe RS iV ima standardnu Crystal Face prednju rešetku koja integriše više od 100 LED dioda koje stvaraju blistavu traku između prednjih svjetala.
Temeljen na arhitekturi električnog vozila MEB, Škodin najnoviji model s nultom emisijom već je ušao u proizvodnju u Mladoj Boleslavi. Češki proizvođač automobila kaže da cilja proizvodnju više od 120 jedinica dnevno.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.