Krenula prodaja ažuriranog Peugeota 208 na bh. tržištu
Najprodavaniji automobil u Evropi u 2022. i jedan od kultnih modela u gami vozila Peugeot sada poprima potpuno novu dimenziju. Osvježen je i dostupan u novoj električnoj izvedbi, ali i s novim hibridnim pogonom. Cijena starta od 34.491 KM s PDV-om.
Model 208 nasljednik je devet generacija gradskih automobila marke Peugeot, te niže uspjehe otkako je predstavljen krajem 2019. godine. U tek nešto više od tri godine širom svijeta proizvedeno je gotovo milion primjeraka ovog modela. Godine 2021. i 2022., Peugeot 208 bio je najprodavaniji automobil u svim segmentima u Europi.
Sada su Francuzi temeljito ažurirali 208, koji se već može naručiti i na bh. tržištu. Dostupna su tri nivoa opreme: Active, Allure i GT, a od pogonskih agregata tu je ponuda od pet različitih sklopova, uključujući i novi električni motor snage 156 KS, koji ima domet do 400 km, kao i novi motori Hybrid 100 i Hybrid 136, koji mogu više od 50 % vremena raditi u 100 % električnom načinu rada. U ponudi i dalje ostaju stari PureTech benzinci u opcijama sa 75 i 100 konja.
Novi Peugeot 208 zadržao je svoje kompaktne vanjske dimenzije: 4,05 m dužine, 1,74 m širine i 1,43 m visine. Zapremina prtljažnika ostala je ista i iznosi 309 litara. S vanjske strane, novi 208 ima novi svjetlosni potpis. Tri duga okomita svjetla u obliku kandži prepoznatljiv su element tog potpisa i ugrađena su u sjajne crne umetke na odbojniku. Ona su ujedno pomaknuta prema vanjskom rubu automobila i pružaju modelu 208 robusniji i vizuelno širi stav.
Unutra, instrument ploča je opremljena digitalnim ekranom u razinama opreme Allure i GT. Veliki 10-inčni digitalni ekran dobio je novi izgled, a verzija GT serijski dolazi s 3D displejom. U osnovnom paketu Active, novi 208 zadržao je analognu instrumentnu ploču s 3,5-inčnim ekranom u boji.
Novi model 208 sad je serijski opremljen sistemom Peugeot i-Connect, dok se u sve verzije uz nadoplatu može ugraditi sistem Peugeot i-Connect Advanced. Za upravljanje tim sistemom koristi se centralni 10-inčni ekran visoke rezolucije koji se jednostavno prilagođava te uključuje više prozora, widgeta ili kratica.
U ponudi na bh. tržištu osnovni model Active 75 košta 34.491 KM, što je recimo skoro 10.000 KM više od prvog predstavljanja ovog modela u januaru 2020., a to dodatno potvrđuje koliko su cijene automobila skočile u postpandemijskom periodu.
Takođe, novi hibridni motor sa 100 KS u istom paketu Active kreće s cijenom od 44.154 KM do registracije. Istovremeno, Peugeot zadržava stari i ažurirani električni model sa 50 i 54 kWh baterijama, čija cijena u baznom paketu iznosi 58.108 KM, odnosno 62.047 KM bez subvencije.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.