Krenula prodaja ažuriranog Peugeota 208 na bh. tržištu
Najprodavaniji automobil u Evropi u 2022. i jedan od kultnih modela u gami vozila Peugeot sada poprima potpuno novu dimenziju. Osvježen je i dostupan u novoj električnoj izvedbi, ali i s novim hibridnim pogonom. Cijena starta od 34.491 KM s PDV-om.
Model 208 nasljednik je devet generacija gradskih automobila marke Peugeot, te niže uspjehe otkako je predstavljen krajem 2019. godine. U tek nešto više od tri godine širom svijeta proizvedeno je gotovo milion primjeraka ovog modela. Godine 2021. i 2022., Peugeot 208 bio je najprodavaniji automobil u svim segmentima u Europi.
Sada su Francuzi temeljito ažurirali 208, koji se već može naručiti i na bh. tržištu. Dostupna su tri nivoa opreme: Active, Allure i GT, a od pogonskih agregata tu je ponuda od pet različitih sklopova, uključujući i novi električni motor snage 156 KS, koji ima domet do 400 km, kao i novi motori Hybrid 100 i Hybrid 136, koji mogu više od 50 % vremena raditi u 100 % električnom načinu rada. U ponudi i dalje ostaju stari PureTech benzinci u opcijama sa 75 i 100 konja.
Novi Peugeot 208 zadržao je svoje kompaktne vanjske dimenzije: 4,05 m dužine, 1,74 m širine i 1,43 m visine. Zapremina prtljažnika ostala je ista i iznosi 309 litara. S vanjske strane, novi 208 ima novi svjetlosni potpis. Tri duga okomita svjetla u obliku kandži prepoznatljiv su element tog potpisa i ugrađena su u sjajne crne umetke na odbojniku. Ona su ujedno pomaknuta prema vanjskom rubu automobila i pružaju modelu 208 robusniji i vizuelno širi stav.
Unutra, instrument ploča je opremljena digitalnim ekranom u razinama opreme Allure i GT. Veliki 10-inčni digitalni ekran dobio je novi izgled, a verzija GT serijski dolazi s 3D displejom. U osnovnom paketu Active, novi 208 zadržao je analognu instrumentnu ploču s 3,5-inčnim ekranom u boji.
Novi model 208 sad je serijski opremljen sistemom Peugeot i-Connect, dok se u sve verzije uz nadoplatu može ugraditi sistem Peugeot i-Connect Advanced. Za upravljanje tim sistemom koristi se centralni 10-inčni ekran visoke rezolucije koji se jednostavno prilagođava te uključuje više prozora, widgeta ili kratica.
U ponudi na bh. tržištu osnovni model Active 75 košta 34.491 KM, što je recimo skoro 10.000 KM više od prvog predstavljanja ovog modela u januaru 2020., a to dodatno potvrđuje koliko su cijene automobila skočile u postpandemijskom periodu.
Takođe, novi hibridni motor sa 100 KS u istom paketu Active kreće s cijenom od 44.154 KM do registracije. Istovremeno, Peugeot zadržava stari i ažurirani električni model sa 50 i 54 kWh baterijama, čija cijena u baznom paketu iznosi 58.108 KM, odnosno 62.047 KM bez subvencije.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.