Na ceremoniji otvaranja tokom proteklog vikenda, BYD je predstavio nekoliko ključnih modela, uključujući BYD Atto 3, Seal, Dolphin i E6. Kinezi su iskoristili priliku da predstave i svoj plug-in hibridni kamionet BYD Shark na svojim zvaničnim društvenim kanalima Trinidada i Tobaga.
BYD Shark je prvi automobil kompanije, koji ranije nije bio lansiran na inostrana tržišta. Električni pick-up je debitirao u Meksiku prošlog mjeseca po početnoj cijeni od 53.400 dolara i vjeruje se da će biti zanimljiv na tamošnjem tržištu.

Prije godinu dana, BYD je pokrenuo svoje partnerstvo s mrežom dilera iz grupacije ATL Automotive Group kako bi proširio mrežu zastupnika u ovom regionu. Jamajčanski prodavač automobila odgovoran je za distribuciju u deset karipskih zemalja, uključujući Jamajku, Barbados i Kajmanska Ostrva, gdje BYD planira da započne s radom do kraja godine.
Kineski proizvođač je prilično aktivan na južnoameričkom kontinentu, jer ne može još da dopre do SAD. U prošloj godini kineski proizvođač postao je najveći EV brend u Brazilu, a ujedno je uspostavio prisustvo u Boliviji, Čileu i Kolumbiji. Kompanija je najavila da razmatra i opciju izgradnje proizvodnog pogona u Meksiku.
BYD je prodao 1,3 miliona vozila u prvih pet mjeseci ove godine, što je 27 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Prodaja u inostranstvu dostigla je 176.000 jedinica u istom periodu.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.