Na ceremoniji otvaranja tokom proteklog vikenda, BYD je predstavio nekoliko ključnih modela, uključujući BYD Atto 3, Seal, Dolphin i E6. Kinezi su iskoristili priliku da predstave i svoj plug-in hibridni kamionet BYD Shark na svojim zvaničnim društvenim kanalima Trinidada i Tobaga.
BYD Shark je prvi automobil kompanije, koji ranije nije bio lansiran na inostrana tržišta. Električni pick-up je debitirao u Meksiku prošlog mjeseca po početnoj cijeni od 53.400 dolara i vjeruje se da će biti zanimljiv na tamošnjem tržištu.
Prije godinu dana, BYD je pokrenuo svoje partnerstvo s mrežom dilera iz grupacije ATL Automotive Group kako bi proširio mrežu zastupnika u ovom regionu. Jamajčanski prodavač automobila odgovoran je za distribuciju u deset karipskih zemalja, uključujući Jamajku, Barbados i Kajmanska Ostrva, gdje BYD planira da započne s radom do kraja godine.
Kineski proizvođač je prilično aktivan na južnoameričkom kontinentu, jer ne može još da dopre do SAD. U prošloj godini kineski proizvođač postao je najveći EV brend u Brazilu, a ujedno je uspostavio prisustvo u Boliviji, Čileu i Kolumbiji. Kompanija je najavila da razmatra i opciju izgradnje proizvodnog pogona u Meksiku.
BYD je prodao 1,3 miliona vozila u prvih pet mjeseci ove godine, što je 27 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Prodaja u inostranstvu dostigla je 176.000 jedinica u istom periodu.
Povezane novosti

Protekli mjesec u BIHAMK-u: mart, 2025. godina
Proljeće je stiglo! Dani su duži, a sunce i lijepo vrijeme sve učestaliji. Sa posljednjim danom u mjesecu martu prestala je i zakonska odredba o obaveznom posjedovanju zimske opreme.

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.