Na ceremoniji otvaranja tokom proteklog vikenda, BYD je predstavio nekoliko ključnih modela, uključujući BYD Atto 3, Seal, Dolphin i E6. Kinezi su iskoristili priliku da predstave i svoj plug-in hibridni kamionet BYD Shark na svojim zvaničnim društvenim kanalima Trinidada i Tobaga.
BYD Shark je prvi automobil kompanije, koji ranije nije bio lansiran na inostrana tržišta. Električni pick-up je debitirao u Meksiku prošlog mjeseca po početnoj cijeni od 53.400 dolara i vjeruje se da će biti zanimljiv na tamošnjem tržištu.
Prije godinu dana, BYD je pokrenuo svoje partnerstvo s mrežom dilera iz grupacije ATL Automotive Group kako bi proširio mrežu zastupnika u ovom regionu. Jamajčanski prodavač automobila odgovoran je za distribuciju u deset karipskih zemalja, uključujući Jamajku, Barbados i Kajmanska Ostrva, gdje BYD planira da započne s radom do kraja godine.
Kineski proizvođač je prilično aktivan na južnoameričkom kontinentu, jer ne može još da dopre do SAD. U prošloj godini kineski proizvođač postao je najveći EV brend u Brazilu, a ujedno je uspostavio prisustvo u Boliviji, Čileu i Kolumbiji. Kompanija je najavila da razmatra i opciju izgradnje proizvodnog pogona u Meksiku.
BYD je prodao 1,3 miliona vozila u prvih pet mjeseci ove godine, što je 27 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Prodaja u inostranstvu dostigla je 176.000 jedinica u istom periodu.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.