Kineski BYD isporučio preko 900.000 baterijskih vozila u 2022.
Kineski proizvođač je više nego udvostručio svoju proizvodnju BEV i PHEV vozila u samo 365 dana. Ako nastavi ovim tempom, BYD će 2023. pobijediti Teslu kao najvećeg proizvođača baterijskih vozila na svijetu.
U Kini električna vozila na baterije (BEV) i plug-in hibridi (PHEV) odgovaraju istoj klasifikaciji: nova energetska vozila (NEV). U 2021. BYD je prodao 593.745 jedinica ovih proizvoda i ujedno dostigao brojku ukupno proizvedenih milionitog NEV vozila. No, samo godinu dana poslije desio se ogroman skok sa ukupno 1.868.543 prodatih vozila. Drugim riječima, kineski proizvođač je više nego udvostručio svoju proizvodnju BEV i PHEV vozila u samo 365 dana. Ako nastavi ovim tempom, BYD će 2023. pobijediti Teslu kao najvećeg proizvođača baterijskih vozila na svijetu. Kineski proizvođač automobila agresivno se širi na nova tržišta. U onim zemljama u kojima već prodaje svoje automobile, plan je proširiti mrežu trgovaca. BYD također otvara nove tvornice, planira predstaviti nova vozila, pa čak i nove podmarke (Yangwanga je prva od tih). U međuvremenu, Tesla prodaje četiri ista modela od marta 2020, kada je počeo isporučivati prve jedinice Modela Y.
Ako BYD poboljša svoje rezultate samo na domaćem tržištu, to će ionako poboljšati njihov odličan tržišni ''share''. Uostalom, Kina je tržište u velikoj ekspanziji. Ako pogledamo samo brojke u decembru (2,1% veća prodaja nego u novembru), BYD je oborio je još jedan mjesečni rekord, a takav scenarij gledamo još od februara 2022. Tesla ne otkriva svoje mjesečne prodajne brojke, ali sve što možemo učiniti je podijeliti 405.278 EV-ova isporučenih u četvrtom kvartalu 2022. da bismo dobili mjesečni prosjek od 135.092 automobila. To pokazuje koliko je BYD blizu titule najvećeg proizvođača BEV-ova u svijetu. Ili će američki proizvođač električnih vozila postati konkurentniji ili će uskoro izgubiti titulu najvećeg proizvođača električnih vozila na svijetu, što bi se takođe trebalo reflekovati i na cijene dionica.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.