Kineski BYD će izgraditi fabriku električnih automobila u Mađarskoj
Jedan od najvećih kineskih, ali i svjetskih proizvođača električnih automobila – BYD, gradit će fabriku električnih automobila u Mađarskoj, tačnije u gradu Segedinu. Riječ je o investiciji od nekoliko milijardi eura.
Mađarska je postala jedan od vodećih evropskih centara za industriju električnih vozila. Procjenjuje se da je zemlja primila oko 20 milijardi eura investicija u vezi s električnim vozilima u posljednjih pet godina, uključujući fabriku baterija vrijednu 7,3 milijarde eura koju kineska kompanija Amperex Technology gradi u istočnom gradu Debrecinu.
Mercedes-Benz, Audi i Suzuki imaju fabrike automobila u Mađarskoj. Takođe, BMW-ova nova tvornica u Mađarskoj trebala bi početi proizvodnju električnih automobila Neue Klasse od 2025. godine.
Sada i Kinezi najavljuju širenje u Evropi, a jedan od njih je – BYD, koji već od ranije ima fabriku za sklapanje autobusa u Mađarskoj. Već nekoliko mjeseci se šuška da azijski proizvođač planira i proizvodnju automobila s nultom emisijom u ovoj istočnoevropskoj zemlji.
Nedavno se predsjednik BYD-a Vang Chuanfu sastao sa premijerom Mađarske Viktorom Orbanom. Sada je sve postalo zvanično. Tako je Mađarska uspjela privući još jednog proizvođača automobila, nakon Audija, BMW-a, Mercedes-Benza, Suzukija i pojedinih brendova grupacije Stellantis.
Nova kineska fabrika električnih automobila BYD biće izgrađena u trećem po veličini mađarskom gradu Szeged (Segedin). Ovdje će se proizvoditi i baterije za automobile s nultom emisijom. Iako nisu naveli tačan broj, predstavnici BYD-a tvrde da će ova nova fabrika otvoriti hiljade radnih mjesta.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.