Kineski BYD će izgraditi fabriku električnih automobila u Mađarskoj
Jedan od najvećih kineskih, ali i svjetskih proizvođača električnih automobila – BYD, gradit će fabriku električnih automobila u Mađarskoj, tačnije u gradu Segedinu. Riječ je o investiciji od nekoliko milijardi eura.
Mađarska je postala jedan od vodećih evropskih centara za industriju električnih vozila. Procjenjuje se da je zemlja primila oko 20 milijardi eura investicija u vezi s električnim vozilima u posljednjih pet godina, uključujući fabriku baterija vrijednu 7,3 milijarde eura koju kineska kompanija Amperex Technology gradi u istočnom gradu Debrecinu.
Mercedes-Benz, Audi i Suzuki imaju fabrike automobila u Mađarskoj. Takođe, BMW-ova nova tvornica u Mađarskoj trebala bi početi proizvodnju električnih automobila Neue Klasse od 2025. godine.
Sada i Kinezi najavljuju širenje u Evropi, a jedan od njih je – BYD, koji već od ranije ima fabriku za sklapanje autobusa u Mađarskoj. Već nekoliko mjeseci se šuška da azijski proizvođač planira i proizvodnju automobila s nultom emisijom u ovoj istočnoevropskoj zemlji.
Nedavno se predsjednik BYD-a Vang Chuanfu sastao sa premijerom Mađarske Viktorom Orbanom. Sada je sve postalo zvanično. Tako je Mađarska uspjela privući još jednog proizvođača automobila, nakon Audija, BMW-a, Mercedes-Benza, Suzukija i pojedinih brendova grupacije Stellantis.
Nova kineska fabrika električnih automobila BYD biće izgrađena u trećem po veličini mađarskom gradu Szeged (Segedin). Ovdje će se proizvoditi i baterije za automobile s nultom emisijom. Iako nisu naveli tačan broj, predstavnici BYD-a tvrde da će ova nova fabrika otvoriti hiljade radnih mjesta.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.