Godina 2022. svečana je godina u Opelu – brend sa sjedištem u Rüsselsheimu već slavi svoju 160. godišnjicu, zajedno s 30. rođendanom pogona u Eisenachu i 40. godina modela Corsa kao jednog od najpopularnijih automobila ovog proizvođača. Kao predstavnik 75 miliona Opelovih automobila, elektrificirani, jubilarni Grandland GSe (skraćenica za "Grand Sport Electric") izašao je s proizvodne trake u Eisenachu. Sve do ovog jubileja, Opel je predstavio mnoga popularna i legendarna vozila tokom više od 120 godina proizvodnje automobila. Modelima kao što su Doktorwagen iz 1909. ili Laubfrosch, Opel je prestižno vozilo za dobrostojeće kupce pretvorio u automobile za mnogo širu publiku u ranoj fazi.
Godine 1940. proizveden je milioniti Opel, Kapitän sa samonosivom karoserijom i nezavisnim prednjim ovjesom – dizajnom koji, zahvaljujući svojoj maloj težini, istovremeno osiguravala poboljšano iskustvo vožnje i nisku potrošnju goriva. 2-milioniti automobil s munjom došao je 1956. – također Kapitän. Opel je prvi njemački proizvođač koji je u to vrijeme postigao tako visoku količinu proizvodnje.
U narednim godinama ''milioni'' slijede sve brže i brže. Povećanje brzine proizvodnje nije samo izraz motorizacije koja sve brže napreduje, već je ista postala modernija i efikasnija. Samo 15 godina poslije, 1971., 10-milioniti Opel izašao je s proizvodne trake tvornice u Rüsselsheimu: Rekord C Caravan. Jubilej je posebno obilježen: po jedan automobil iz dnevne proizvodnje poklonjen je premijerima saveznih pokrajina u kojima je Opel u tom trenutku imao fabrike: Rüsselsheim, Bochum i Kaiserslautern.
Godine 1983. srebrno-sivi Senator CD 20-milioniti je Opel koji je izašao iz proizvodnog postrojenja u Rüsselsheimu. A u istoj deceniji i 25 milioniti model – Omega A Caravan – proizveden u glavnoj Opelovoj tvornici. Omega A vrhunski je model brenda od sredine 1980-ih do ranih 2000-ih, a mala Opel Corsa i Kadettov nasljednik Astra također su postali uspješni automobili kompaktne klase koji su se prodali u više od milion primjeraka. Nakon ujedinjenja Njemačke oko 4,13 miliona primjeraka Astre F izašlo je s proizvodne trake između 1991. i 1997. To je čini najprodavanijim Opelovim modelom do danas.
Čast 50-milionitog automobila ponovno je pripao Omegi. Proizvodnu traku napušta u decembru 1999. kao srebrna limuzina tada sveobuhvatno unaprijeđene B generacije.
Sljedeća velika prekretnica sa 75 milionitim Opelom: novim Grandlandom GSe brend pokazuje kako se iznimno sportski užitak vožnje može odgovorno kombinovati s emocionalnim dizajnom i svakodnevnom praktičnosti. Istovremeno, već je danas jasno da će potpuno električni model izaći iz tvornice prilikom Opelove sljedeće godišnjice proizvodnje.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.