Godina 2022. svečana je godina u Opelu – brend sa sjedištem u Rüsselsheimu već slavi svoju 160. godišnjicu, zajedno s 30. rođendanom pogona u Eisenachu i 40. godina modela Corsa kao jednog od najpopularnijih automobila ovog proizvođača. Kao predstavnik 75 miliona Opelovih automobila, elektrificirani, jubilarni Grandland GSe (skraćenica za "Grand Sport Electric") izašao je s proizvodne trake u Eisenachu. Sve do ovog jubileja, Opel je predstavio mnoga popularna i legendarna vozila tokom više od 120 godina proizvodnje automobila. Modelima kao što su Doktorwagen iz 1909. ili Laubfrosch, Opel je prestižno vozilo za dobrostojeće kupce pretvorio u automobile za mnogo širu publiku u ranoj fazi.
Godine 1940. proizveden je milioniti Opel, Kapitän sa samonosivom karoserijom i nezavisnim prednjim ovjesom – dizajnom koji, zahvaljujući svojoj maloj težini, istovremeno osiguravala poboljšano iskustvo vožnje i nisku potrošnju goriva. 2-milioniti automobil s munjom došao je 1956. – također Kapitän. Opel je prvi njemački proizvođač koji je u to vrijeme postigao tako visoku količinu proizvodnje.

U narednim godinama ''milioni'' slijede sve brže i brže. Povećanje brzine proizvodnje nije samo izraz motorizacije koja sve brže napreduje, već je ista postala modernija i efikasnija. Samo 15 godina poslije, 1971., 10-milioniti Opel izašao je s proizvodne trake tvornice u Rüsselsheimu: Rekord C Caravan. Jubilej je posebno obilježen: po jedan automobil iz dnevne proizvodnje poklonjen je premijerima saveznih pokrajina u kojima je Opel u tom trenutku imao fabrike: Rüsselsheim, Bochum i Kaiserslautern.

Godine 1983. srebrno-sivi Senator CD 20-milioniti je Opel koji je izašao iz proizvodnog postrojenja u Rüsselsheimu. A u istoj deceniji i 25 milioniti model – Omega A Caravan – proizveden u glavnoj Opelovoj tvornici. Omega A vrhunski je model brenda od sredine 1980-ih do ranih 2000-ih, a mala Opel Corsa i Kadettov nasljednik Astra također su postali uspješni automobili kompaktne klase koji su se prodali u više od milion primjeraka. Nakon ujedinjenja Njemačke oko 4,13 miliona primjeraka Astre F izašlo je s proizvodne trake između 1991. i 1997. To je čini najprodavanijim Opelovim modelom do danas.

Čast 50-milionitog automobila ponovno je pripao Omegi. Proizvodnu traku napušta u decembru 1999. kao srebrna limuzina tada sveobuhvatno unaprijeđene B generacije.
Sljedeća velika prekretnica sa 75 milionitim Opelom: novim Grandlandom GSe brend pokazuje kako se iznimno sportski užitak vožnje može odgovorno kombinovati s emocionalnim dizajnom i svakodnevnom praktičnosti. Istovremeno, već je danas jasno da će potpuno električni model izaći iz tvornice prilikom Opelove sljedeće godišnjice proizvodnje.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.