Još jedna žrtva elektrifikacije: Fisker u pregovorima s Nissanom kako bi spasio kompaniju od bankrota
Prema Reutersovom izvještaju, Fisker i Nissan su u poodmakloj fazi pregovora kako bi spasili američku kompaniju od bankrota. Japanci bi trebali finansirati Fisker s 400 miliona dolara, a zauzvrat bi dobili gotovu platformu za razvoj električnog pick-upa.
Američka kompanija Fisker nalazi se u izuzetno teškoj situaciji. Prijeti joj čak i bankrot zbog problema s finansiranjem, a dijelom krivca treba tražiti i u lošoj prodaji električnog SUV-a Ocean od kojeg se najviše očekivalo. Fisker je također najavio da će otpustiti 15 posto zaposlenih kako bi preživjeli ovaj cunami.
Međutim, američki brend je najavio da je u pregovorima s japanskim Nissanom, a to novo partnerstvo bi ga moglo spasiti od bankrota. Prema pisanju Reutersa, Fisker je u naprednoj fazi pregovora sa Nissanom kako bi dobio finansijsku injekciju vrijednu oko 400 miliona dolara. U zamjenu za ovu investiciju, japanski proizvođač bi imao pristup postojećoj platformi za budući električni kamionet.
Reuters takođe navodi da bi sporazum između dva brenda mogao biti finaliziran već u martu. S navedenom finansijskim pomoći, Fisker bi nastavio da razvija svoju platformu za buduće električne modele. Istovremeno, Nissan želi u bliskoj budućnosti lansirati električni kamionet u SAD-a, koji će koristiti platformu koju je razvio Fisker. Sve se čini kao ‘’win-win’’ kombinacija za obje strane.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.