Članak top banner 970x90
Vijesti

Još jedna žrtva elektrifikacije: Fisker u pregovorima s Nissanom kako bi spasio kompaniju od bankrota

Prema Reutersovom izvještaju, Fisker i Nissan su u poodmakloj fazi pregovora kako bi spasili američku kompaniju od bankrota. Japanci bi trebali finansirati Fisker s 400 miliona dolara, a zauzvrat bi dobili gotovu platformu za razvoj električnog pick-upa.

Autor: BIHAMK

Američka kompanija Fisker nalazi se u izuzetno teškoj situaciji. Prijeti joj čak i bankrot zbog problema s finansiranjem, a dijelom krivca treba tražiti i u lošoj prodaji električnog SUV-a Ocean od kojeg se najviše očekivalo. Fisker je također najavio da će otpustiti 15 posto zaposlenih kako bi preživjeli ovaj cunami.

Međutim, američki brend je najavio da je u pregovorima s japanskim Nissanom, a to novo partnerstvo bi ga moglo spasiti od bankrota. Prema pisanju Reutersa, Fisker je u naprednoj fazi pregovora sa Nissanom kako bi dobio finansijsku injekciju vrijednu oko 400 miliona dolara. U zamjenu za ovu investiciju, japanski proizvođač bi imao pristup postojećoj platformi za budući električni kamionet.

Reuters takođe navodi da bi sporazum između dva brenda mogao biti finaliziran već u martu. S navedenom finansijskim pomoći, Fisker bi nastavio da razvija svoju platformu za buduće električne modele. Istovremeno, Nissan želi u bliskoj budućnosti lansirati električni kamionet u SAD-a, koji će koristiti platformu koju je razvio Fisker. Sve se čini kao ‘’win-win’’ kombinacija za obje strane.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi

Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi

Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.

Možda bi vas zanimalo