Još jedna žrtva elektrifikacije: Fisker u pregovorima s Nissanom kako bi spasio kompaniju od bankrota
Prema Reutersovom izvještaju, Fisker i Nissan su u poodmakloj fazi pregovora kako bi spasili američku kompaniju od bankrota. Japanci bi trebali finansirati Fisker s 400 miliona dolara, a zauzvrat bi dobili gotovu platformu za razvoj električnog pick-upa.
Američka kompanija Fisker nalazi se u izuzetno teškoj situaciji. Prijeti joj čak i bankrot zbog problema s finansiranjem, a dijelom krivca treba tražiti i u lošoj prodaji električnog SUV-a Ocean od kojeg se najviše očekivalo. Fisker je također najavio da će otpustiti 15 posto zaposlenih kako bi preživjeli ovaj cunami.
Međutim, američki brend je najavio da je u pregovorima s japanskim Nissanom, a to novo partnerstvo bi ga moglo spasiti od bankrota. Prema pisanju Reutersa, Fisker je u naprednoj fazi pregovora sa Nissanom kako bi dobio finansijsku injekciju vrijednu oko 400 miliona dolara. U zamjenu za ovu investiciju, japanski proizvođač bi imao pristup postojećoj platformi za budući električni kamionet.
Reuters takođe navodi da bi sporazum između dva brenda mogao biti finaliziran već u martu. S navedenom finansijskim pomoći, Fisker bi nastavio da razvija svoju platformu za buduće električne modele. Istovremeno, Nissan želi u bliskoj budućnosti lansirati električni kamionet u SAD-a, koji će koristiti platformu koju je razvio Fisker. Sve se čini kao ‘’win-win’’ kombinacija za obje strane.
Povezane novosti

U BIH predstavljen automobilski brend INEOS i unikatni terenac Grenadier
Uvoznik automobila INEOS je kompanija Grand Automotive iz Sarajeva, poznata po zastupanju automobilskih brendova Ford, MG i Chery. Model Grenadier je beskompromisni i neuništivi terenac stare škole, čije cijene startaju od 155.000 KM.

Novi Jeep Compass je najaerodinamičniji model u historiji brenda
Nova generacija Jeep Compassa na putu je za kupce u Evropi. Model sa evropskim specifikacijama je najaerodinamičniji Jeep u historiji brenda, a proizvodit će se u Italiji.

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.