Još jedna žrtva elektrifikacije: Fisker u pregovorima s Nissanom kako bi spasio kompaniju od bankrota
Prema Reutersovom izvještaju, Fisker i Nissan su u poodmakloj fazi pregovora kako bi spasili američku kompaniju od bankrota. Japanci bi trebali finansirati Fisker s 400 miliona dolara, a zauzvrat bi dobili gotovu platformu za razvoj električnog pick-upa.
Američka kompanija Fisker nalazi se u izuzetno teškoj situaciji. Prijeti joj čak i bankrot zbog problema s finansiranjem, a dijelom krivca treba tražiti i u lošoj prodaji električnog SUV-a Ocean od kojeg se najviše očekivalo. Fisker je također najavio da će otpustiti 15 posto zaposlenih kako bi preživjeli ovaj cunami.
Međutim, američki brend je najavio da je u pregovorima s japanskim Nissanom, a to novo partnerstvo bi ga moglo spasiti od bankrota. Prema pisanju Reutersa, Fisker je u naprednoj fazi pregovora sa Nissanom kako bi dobio finansijsku injekciju vrijednu oko 400 miliona dolara. U zamjenu za ovu investiciju, japanski proizvođač bi imao pristup postojećoj platformi za budući električni kamionet.
Reuters takođe navodi da bi sporazum između dva brenda mogao biti finaliziran već u martu. S navedenom finansijskim pomoći, Fisker bi nastavio da razvija svoju platformu za buduće električne modele. Istovremeno, Nissan želi u bliskoj budućnosti lansirati električni kamionet u SAD-a, koji će koristiti platformu koju je razvio Fisker. Sve se čini kao ‘’win-win’’ kombinacija za obje strane.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.