Još jedan u nizu subkompaktnih crossovera stiže na evropsko tržište vrlo brzo. Najmanji Jeep biće pozicioniran ispod Renegadea, a proizvodnja bi trebala krenuti već iduće godine. Ime još nije potvrđeno, ali se za sada sve vrti oko reinkarnacije imena iz prošlosti – Jeepster.
S obzirom da se grupacija Stellantis ozbiljno bavi idejom da svi modeli od 2025. imaju i električnu verziju, prototip Jeepstera je najavljen kao benzinac, ali je evidentno da će biti zahvaćen i elektrifikacijom. Baby Jeep će voziti na Stellantisovoj CMP platformi, odnosno biće klon sličnih modela iz grupacije s kojima će dijeliti i ostatak dijelova. Klasičan slijed zadnjih decenija.
CMP platforma je dizajnirana za subkompaktna vozila i trenutno se nalazi u crosoverima kao što su: Peugeot 2008, DS3 Crossback, Citroen C4 i Opel Mokka. Svi oni redom, pored benzinskih i dizel pogonskih jedinica, nude i električnu opciju.
Dok nabrojani klonovi u električnoj verziji dolaze sa standardnom baterijom od 50 kWh i jednim motorom od samo 136 KS, kod Jeepstera, i buduće Alfe Romeo u sličnom formatu, bi mogli vidjeti povećane performanse.
Očekuje da će, Jeepster, Alfa Romeo Brennero, a trebalo bi da se pojavi 2024. kao i Fiatov nasljednik modela 500X, sva tri biti sklapana u ''Fiatovoj'' fabrici u Tychyju u Poljskoj.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.