Jedan od najtrofejnijih italijanskih fudbalskih klubova ponovo će na svojim dresovima nositi logotip brenda Jeep. S novom garniturom dresova sve ekipe Juventusa su već debitovale u nedjelju, 18. maja, tokom posljednje domaće utakmice.
Logotip Jeep na grudima, a Bianconeri i Bianconere će moći uživati u svim prednostima najuspješnije SUV ponude svih vremena, koja i dalje ostvaruje komercijalni uspjeh u Italiji i Evropi. Naime, Jeep je pripremio treću generaciju Compassa, koji tek treba da debituje na tržištu.
Dok brend Jeep s jedne strane nastavlja da otvara nove puteve, naglašavajući legendarne terenske sposobnosti svojih SUV vozila kroz uvođenje održivih tehnologija koje omogućavaju izvanredne performanse, s druge strane se ponovo povezuje s Juventusom, nastavljajući tako uspješno partnerstvo koje je započelo u sezoni 2012–2013, nastavilo se kao zvanični automobilski partner u sezoni koja se privodi kraju, i koje je usmjereno na pomjeranje granica u naredne tri sezone.
Riječ je o partnerstvu koje ulazi u svoju četrnaestu sezonu i koje je donijelo 19 titula muškoj prvoj ekipi, 13 titula ženskoj prvoj ekipi i trofej Coppa Italia Serie C za ekipu Next Gen — u godinama u kojima je brend Jeep zabilježio eksponencijalni rast na italijanskom i evropskom tržištu, zahvaljujući lansiranju novih modela i uvođenju naprednih tehnologija.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.