Nedavne poplave u Švicarskoj poremetile su cjelokupnu globalnu automobilsku industriju, a u centru problema je grupa Jaguar Land Rover. Devastacija glavne fabrike za snabdijevanje aluminijumom dovela je do nestašice aluminijskih legura, što je utjecalo na proizvodne linije nekoliko premium marki automobila.
Porsche i BMW su drugi veliki proizvođači automobila koji su pogođeni ovim prekidom u lancu nabavke. Međutim, Mercedes-Benz je izvijestio da nestašica aluminija uzrokovana poplavama u fabrici neće utjecati na njihovu proizvodnju, s obzirom da njemački div računa na svoju raznovrsnu bazu dobavljača.
Dobavljač koji se našao u centru problema je kompanija Novelis, svjetski lider u proizvodnji hladno valjanih aluminijskih proizvoda i najveći svjetski reciklažni centar aluminija. Krajem juna, jake kiše dovele su do velikih poplava u fabrici u Sierreu u Švajcarskoj, primoravši menadžment da zaustavi proizvodnju. Jaguar Land Rover se stoga mobilizirao da osigura alternativne dobavljače. Redovna ljetna gašenja proizvodnih pogona dodatno su otežala nabavku. Dok se automobilska industrija bori s ovim neočekivanim preprekama, incident služi kao podsjetnik na ranjivost lanaca nabavke na prirodne katastrofe.
Radovi na sanaciji poplava u pogonima za proizvodnju aluminijuma još uvijek traju. Proizvođači moraju čekati da se voda povuče prije nego što uklone slojeve mulja. Stoga ostaje da se vidi koliko će dugo ovaj renomirani dobavljač ostati van proizvodnje.
Povezane novosti
Elektrifikacija bi mogla dovesti do gubitka 186.000 radnih mjesta do 2035.
Nova studija koju su proveli Nijemci pokazuje da bi fenomen elektrifikacije automobilske industrije mogao dovesti do masovnog gubitka radnih mjesta. Prema novoj studiji, samo u Njemačkoj bi do 2035. moglo nestati više od 186.000 radnih mjesta.
Toyota ulaže više od tri milijarde eura za razvoj vještačke inteligencije i autonomne vožnje
Toyota i kompanija Nippon Telegraph and Telephone (NTT) dogovorili su zajedničku inicijativu u oblasti mobilnosti i vještačke inteligencije. Glavni cilj ove saradnje je stvaranje društva bez saobraćajnih nesreća.
Citroen Ami ove godine slavi svoj četvrti rođendan
Ami je bio veliko iznenađenje kada je lansiran 2020. godine, izazvavši čuđenje i radoznalost. Do danas je postao pravi društveni fenomen koji je privukao više od 65.000 kupaca i uzdrmao urbani, a posebno prigradski automobilski pejzaž.