Nedavne poplave u Švicarskoj poremetile su cjelokupnu globalnu automobilsku industriju, a u centru problema je grupa Jaguar Land Rover. Devastacija glavne fabrike za snabdijevanje aluminijumom dovela je do nestašice aluminijskih legura, što je utjecalo na proizvodne linije nekoliko premium marki automobila.
Porsche i BMW su drugi veliki proizvođači automobila koji su pogođeni ovim prekidom u lancu nabavke. Međutim, Mercedes-Benz je izvijestio da nestašica aluminija uzrokovana poplavama u fabrici neće utjecati na njihovu proizvodnju, s obzirom da njemački div računa na svoju raznovrsnu bazu dobavljača.

Dobavljač koji se našao u centru problema je kompanija Novelis, svjetski lider u proizvodnji hladno valjanih aluminijskih proizvoda i najveći svjetski reciklažni centar aluminija. Krajem juna, jake kiše dovele su do velikih poplava u fabrici u Sierreu u Švajcarskoj, primoravši menadžment da zaustavi proizvodnju. Jaguar Land Rover se stoga mobilizirao da osigura alternativne dobavljače. Redovna ljetna gašenja proizvodnih pogona dodatno su otežala nabavku. Dok se automobilska industrija bori s ovim neočekivanim preprekama, incident služi kao podsjetnik na ranjivost lanaca nabavke na prirodne katastrofe.
Radovi na sanaciji poplava u pogonima za proizvodnju aluminijuma još uvijek traju. Proizvođači moraju čekati da se voda povuče prije nego što uklone slojeve mulja. Stoga ostaje da se vidi koliko će dugo ovaj renomirani dobavljač ostati van proizvodnje.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.