Dacia Sandero je drugi najprodavaniji auto u Evropi. Broj isporučenih modela, mahom privatnim licima, prešao je davno 100.000 gledajući brojke od početka godine. No, Sandero izrazito dobro pliva zahvaljujući izvedbi Stepway, koja od nedavno na pojedinim tržištima stiže i sa 110 KS snažnim benzincem. To ga čini najmoćnijim Sanderom na tržištu i ujedno najsnažnijom verzijom od nastanka modela 2008. godine.
Bitka za evropsko tržište, na kojem se sve više cijene povoljni automobili, se intenzivira zbog problema koji muče autoindustriju. Dacia je tu jedan od referentnih brendova, a Sandero je njihov vodeći model u toj kategoriji. Pod pretpostavkom da se još više poveća prodaja Sandera i da može da napadne renomirane modele, uglavnom iz VW koncerna, a misli se na Fabiju, Ibizu i Polo koji nude 1.0 TSI 110 KS, Dacia je dodala ovaj jači benzinac.
Iako je u ponudi već 1,0-litarski blok u verzijama TCe 90 i ECO-G 100 KS (160-170 Nm), novitet iz iste zapremine razvija snagu od 110 KS i okruglo 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Blok je povezan isključivo sa jednim ručnim mjenjačem sa šest brzina uz neizmijenjeni sistem pogona na prednje točkove. Ovaj agregat je ranije uveden s modelom Jogger.
Sa ovim motorom Sandero može postići maksimalnu brzinu od 180 km/h, a deklarisana prosječna potrošnja je 5,5 litara na 100 kilometara uz emisiju CO2 od 110 g/km prema WLTP ciklusu. Čak ni cjenovno ovaj model neće biti manje popularan, jer je svega 400 eura skuplji od jednako opremljene ECO-G 100 verzije.
Uz nedavni rebrending cijele game, uključujući i ovaj privlačni model s karakteristikama crossovera Dacia uz prepoznatljivi imidž povoljnog brenda i bez poremećaja s krizom isporuke vozila postaje izrazito popularna na evropskom tržištu.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.