Dacia Sandero je drugi najprodavaniji auto u Evropi. Broj isporučenih modela, mahom privatnim licima, prešao je davno 100.000 gledajući brojke od početka godine. No, Sandero izrazito dobro pliva zahvaljujući izvedbi Stepway, koja od nedavno na pojedinim tržištima stiže i sa 110 KS snažnim benzincem. To ga čini najmoćnijim Sanderom na tržištu i ujedno najsnažnijom verzijom od nastanka modela 2008. godine.
Bitka za evropsko tržište, na kojem se sve više cijene povoljni automobili, se intenzivira zbog problema koji muče autoindustriju. Dacia je tu jedan od referentnih brendova, a Sandero je njihov vodeći model u toj kategoriji. Pod pretpostavkom da se još više poveća prodaja Sandera i da može da napadne renomirane modele, uglavnom iz VW koncerna, a misli se na Fabiju, Ibizu i Polo koji nude 1.0 TSI 110 KS, Dacia je dodala ovaj jači benzinac.
Iako je u ponudi već 1,0-litarski blok u verzijama TCe 90 i ECO-G 100 KS (160-170 Nm), novitet iz iste zapremine razvija snagu od 110 KS i okruglo 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Blok je povezan isključivo sa jednim ručnim mjenjačem sa šest brzina uz neizmijenjeni sistem pogona na prednje točkove. Ovaj agregat je ranije uveden s modelom Jogger.
Sa ovim motorom Sandero može postići maksimalnu brzinu od 180 km/h, a deklarisana prosječna potrošnja je 5,5 litara na 100 kilometara uz emisiju CO2 od 110 g/km prema WLTP ciklusu. Čak ni cjenovno ovaj model neće biti manje popularan, jer je svega 400 eura skuplji od jednako opremljene ECO-G 100 verzije.
Uz nedavni rebrending cijele game, uključujući i ovaj privlačni model s karakteristikama crossovera Dacia uz prepoznatljivi imidž povoljnog brenda i bez poremećaja s krizom isporuke vozila postaje izrazito popularna na evropskom tržištu.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.