U proljeće 2024. godine Citroen je zvanično predstavio novi C3 Aircross. Novi model francuske marke je mali crossover koji će biti dostupan s dva benzinska motora, od čega je jedan blagi hibrid, kao i jednim električnim, odnosno kao klasični električni model.
Ulazak u gamu će biti ostvaren sa 1,2-litarskim benzinskim motorom od 100 konjskih snaga, uparenim s novim 6-brzinskim manuelnim mjenjačem. Iz Citroena ističu da ovaj motor nema ništa sa starim 1.2 PureTech benzicem, jer umjesto zupčastog remena potopljenog u ulje, ova verzija ima lanac.
Drugi motor uključuje blagi hibridni sistem, koji povećava snagu na 136 konjskih snaga. Ručni mjenjač je zamijenjen automatskim sa šest stepeni prenosa. Čisto električna verzija obećava 113 konjskih snaga, bateriju od 44 kWh i domet od 300 kilometara u WLTP modu. U suštini, pošto je ovo je derivat modela C3, sve je “prepisano” od njega.
Cijene novog C3 Aircrossa za bh. tržište startaju od 35.681 KM u osnovnom paketu. Cijene hybrida počinju od 45.172 KM – dostupnog od srednjeg nivoa opreme, dok najpovoljniji električni model ima početnu cijenu od 51.062 KM bez državnih poticaja. Manje-više, Aircross je skuplji za oko 3.750 KM od C3 s jednakim motorom i jednakom opremom.
Isporuke novog Citroena C3 Aircross počinju u martu. Francuski brend želi da 40 posto narudžbi u Evropskoj uniji bude za električnu verziju, dok će na bh. tržištu najviše pažnje plijeniti daleko najpristupačnija benzinska izvedba.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.