Hyundai želi udvostručiti prodaju električnih automobila i izbjeći CO2 penale
Korejski proizvođač automobila želi ove godine udvostručiti prodaju električnih automobila na evropskom tržištu. Time se želi boriti protiv penala koje EU nameće s novim pravilima o emisiji CO2.
Kao što je poznato, od ove godine Evropska unija nameće proizvođačima automobila strožija pravila o emisiji CO2. Iako su pravila iskritikovana od većine proizvođača, postoji rizik da će biti primorani da plate velike kazne. Zbog toga neki proizvođači traže rješenja da izbjegnu penale.
Iako prodaja baterijskih vozila ne cvjeta i postoje nagomilani lageri, rješenje je definitivno u većoj prodaji električnih automobila. Time se vodio i Hyundai kada je najavio da želi udvostručiti prodaju ove godine.
"Želimo udvostručiti prodaju električnih automobila u Evropi ove godine," rekao je Haesung Park, glavni finansijski direktor Hyundai Europe. "Učinit ćemo sve što možemo da ispunimo ciljeve emisija", rekao je on. "Da bismo to učinili, želimo udvostručiti prodaju električnih automobila ove godine," dodao je Park. Prošle godine, Hyundai je prodao 68.279 električnih automobila u Evropi, odnosno 15% manje nego u 2023. godini. Baterijski automobili su činili 11 posto Hyundaijeve prodaje u Evropi 2024. godine, u poređenju s 15 posto u 2023. godini.
Najprodavaniji električni model na evropskom tržištu lani bio je Hyundai Kona, s 36.526 prodatih primjeraka. Konu su slijedili Ioniq 5 – 22.830 isporuka i Ioniq 6 s 8.731 isporučenim primjerkom.
Povezane novosti

Novi Dacia Duster Pick-Up lansiran u Rumuniji
Dacia je lansirala novu Pick-Up varijantu Dustera. Nova varijanta, razvijena u partnerstvu s proizvođačima karoserija iz Romturingije, dostupna je za naručivanje za sada samo u Rumuniji po početnoj cijeni ispod 26.000 eura bez PDV-a.

Xpeng pokreće proizvodnju električnih modela u Evropi
Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng zvanično je započeo proizvodnju električnih vozila u Evropi. Xpeng je sklopio partnerstvo sa austrijskim proizvođačem Magna Steyr kako bi započeo lokalnu proizvodnju svojih električnih modela G6 i G9.

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.