Hyundai Auto BH 2023. godinu započinje saradnjom sa najboljom bosanskohercegovačkom plivačicom, državnom rekorderkom i evropskom prvakinjom u plivanju, Lanom Pudar.
''Čast nam je i zadovoljstvo da smo u prilici da podržimo našu zlatnu plivačicu i vrhunsku sportistkinju Lanu Pudar. Sretni smo što je od danas Hyundai Tucson zvanično vozilo Lane Pudar i njenog tima. Iskreno se nadamo da će uz našu podršku Lana zajedno sa svojim stručnim štabom nastaviti ostvarivati vrhunske rezultate, te nas na taj način nastaviti činiti sretnim i ponosnim građanima Bosne i Hercegovine. Hyundai Auto BH kao društveno odgovorna kompanija će nastaviti podržavati uspješne sportiste i sportistkinje, sport, kulturu, umjetnost, te sve druge sfere društvenog života'', izjavila je Amra Makan Pjevo, marketing i PR menadžer, Hyundai Auto BH.
Kao potpisnik ugovora pored Lane prisustvovao je i njen trener, koji je ujedno predsjednik Udruženja i Kluba Vodenih Sportova ''Orka'', Damir Đedović. Prilikom same isporuke vozila Lana je imala inspirativnu poruku za sve mlade sportiste i sportistkinje: ''Drago mi je da se moj rad i trud isplati, te da postoje kompanije poput Hyundai Auto BH koje prepoznaju sve ovo što radim. Smatram da se uprkos teškim okolnostima može uspjeti, uz mnogo rada, truda i upornosti.''
Ovim putem Hyundai Auto BH želi da čestita Lani na osvajanju četiri zlatne medalje na nedavno održanom plivačkom mitingu u Zagrebu. Nadamo se da će nakon ovog uspjeha u Zagrebu Lana nastaviti da niže nove uspjehe.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.