Očekuje se da će dva modela debitovati na tržištu sredinom 2023. i krajem 2024., a trebali bi dijeliti šasiju. Može se naslutiti da je riječ o nasljednicima Hyundaija i10, pozicioniranog u segmentu malih gradskih automobila (A-segment). Hyundaievi gradski električari bi trebali biti konkurenti nadolazećim VW ID.1 i ID.2, zajedno sa srodnim modelima iz Škode i Cupre. VW grupa također cilja na cijenu od 20.000 eura za svoje bazne gradske EV modele, pokazujući da bi to mogao postati novi standard za ovaj segment.
Nema službenih informacija o izgledu i gabaritima Hyundaievih strujića, ali očekujemo da će jedan od njih usvojiti sličan stil kao Hyundai i10, dok će drugi biti malo prostraniji i viši poput Hyundaija Caspera, mini crossovera koji se ne prodaje u EU.

Ono što je poznato Hyundaijeva mala električna vozila će koristiti integrisani pogonski modul (iDM) koji proizvodi BorgWarner, a koji može proizvesti do 184 KS. To čak zvuči i previše za gradski automobil pa se očekuje da ga inžinjeri prilagode, dok bi puni potencijal pogona vjerovatno bio rezervisan za još nepotvrđene sportske izvedbe s oznakom N.
Zarade u manjim segmentima prilično su male, a Hyundai i konkurentski proizvođači automobila priznaju da je teško zaraditi novac na urbanim automobilima. Stoga nas ne bi iznenadilo da se nova električna vozila temelje na elektrificiranoj i provjerenoj verziji K1 arhitekture koju već koristi nekoliko modela Hyundai i Kia kako bi se time napravila početna ušteda.

Osim ovog EV dvojca, Hyundaijev plan uključuje 10 dodatnih električnih vozila u Evropi do 2030. Veća gama vozila s nultom emisijom pomoći će korejskom proizvođaču automobila da se uskladi sa strogim propisima o emisijama prije nego što u sljedećoj deceniji na Starom kontinentu proizvodnja pređe isključivo na električna vozila.
Povezane novosti
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.