Očekuje se da će dva modela debitovati na tržištu sredinom 2023. i krajem 2024., a trebali bi dijeliti šasiju. Može se naslutiti da je riječ o nasljednicima Hyundaija i10, pozicioniranog u segmentu malih gradskih automobila (A-segment). Hyundaievi gradski električari bi trebali biti konkurenti nadolazećim VW ID.1 i ID.2, zajedno sa srodnim modelima iz Škode i Cupre. VW grupa također cilja na cijenu od 20.000 eura za svoje bazne gradske EV modele, pokazujući da bi to mogao postati novi standard za ovaj segment.
Nema službenih informacija o izgledu i gabaritima Hyundaievih strujića, ali očekujemo da će jedan od njih usvojiti sličan stil kao Hyundai i10, dok će drugi biti malo prostraniji i viši poput Hyundaija Caspera, mini crossovera koji se ne prodaje u EU.
Ono što je poznato Hyundaijeva mala električna vozila će koristiti integrisani pogonski modul (iDM) koji proizvodi BorgWarner, a koji može proizvesti do 184 KS. To čak zvuči i previše za gradski automobil pa se očekuje da ga inžinjeri prilagode, dok bi puni potencijal pogona vjerovatno bio rezervisan za još nepotvrđene sportske izvedbe s oznakom N.
Zarade u manjim segmentima prilično su male, a Hyundai i konkurentski proizvođači automobila priznaju da je teško zaraditi novac na urbanim automobilima. Stoga nas ne bi iznenadilo da se nova električna vozila temelje na elektrificiranoj i provjerenoj verziji K1 arhitekture koju već koristi nekoliko modela Hyundai i Kia kako bi se time napravila početna ušteda.
Osim ovog EV dvojca, Hyundaijev plan uključuje 10 dodatnih električnih vozila u Evropi do 2030. Veća gama vozila s nultom emisijom pomoći će korejskom proizvođaču automobila da se uskladi sa strogim propisima o emisijama prije nego što u sljedećoj deceniji na Starom kontinentu proizvodnja pređe isključivo na električna vozila.
Povezane novosti

Geely na bh. tržištu predstavio novi model Cityray
Kineska marka Geely je premijerno u BiH predstavila Cityray, novi kompaktni SUV u ponudi. Spoj savremenog dizajna, bogate opreme i napredne tehnologije kupci mogu dobiti po ulaznoj promo cijeni od 51.999 KM.

Porsche 911 Turbo S redizajn: Najsnažnija serijska 911-a razvija čak 711 KS
Ovo je novi 911 Turbo S “facelift” - najsnažnija serijska 911-ka u historiji marke, koja sada dobija hibridni motor i aerodinamičniju karoseriju zahvaljujući novom sistemu aktivne aerodinamike.

Zbogom Volvo V90: Švedski karavan će uskoro biti penzionisan
Volvo V90, veliki karavan švedskog brenda, bit će trajno ukinut ovog mjeseca. Model neće imati direktnu zamjenu, jer se Šveđani okreću SUV modelu.