Očekuje se da će dva modela debitovati na tržištu sredinom 2023. i krajem 2024., a trebali bi dijeliti šasiju. Može se naslutiti da je riječ o nasljednicima Hyundaija i10, pozicioniranog u segmentu malih gradskih automobila (A-segment). Hyundaievi gradski električari bi trebali biti konkurenti nadolazećim VW ID.1 i ID.2, zajedno sa srodnim modelima iz Škode i Cupre. VW grupa također cilja na cijenu od 20.000 eura za svoje bazne gradske EV modele, pokazujući da bi to mogao postati novi standard za ovaj segment.
Nema službenih informacija o izgledu i gabaritima Hyundaievih strujića, ali očekujemo da će jedan od njih usvojiti sličan stil kao Hyundai i10, dok će drugi biti malo prostraniji i viši poput Hyundaija Caspera, mini crossovera koji se ne prodaje u EU.
Ono što je poznato Hyundaijeva mala električna vozila će koristiti integrisani pogonski modul (iDM) koji proizvodi BorgWarner, a koji može proizvesti do 184 KS. To čak zvuči i previše za gradski automobil pa se očekuje da ga inžinjeri prilagode, dok bi puni potencijal pogona vjerovatno bio rezervisan za još nepotvrđene sportske izvedbe s oznakom N.
Zarade u manjim segmentima prilično su male, a Hyundai i konkurentski proizvođači automobila priznaju da je teško zaraditi novac na urbanim automobilima. Stoga nas ne bi iznenadilo da se nova električna vozila temelje na elektrificiranoj i provjerenoj verziji K1 arhitekture koju već koristi nekoliko modela Hyundai i Kia kako bi se time napravila početna ušteda.
Osim ovog EV dvojca, Hyundaijev plan uključuje 10 dodatnih električnih vozila u Evropi do 2030. Veća gama vozila s nultom emisijom pomoći će korejskom proizvođaču automobila da se uskladi sa strogim propisima o emisijama prije nego što u sljedećoj deceniji na Starom kontinentu proizvodnja pređe isključivo na električna vozila.
Povezane novosti

Ovo su najbolji mladi vozači Evrope za 2025. godinu!
U subotu, 11. oktobra 2025. godine, na poligonu Olimpijske dvorane Zetra u Sarajevu, održano je prestižno internacionalno takmičenje “Najbolji mladi vozač Evrope” (eng: "European Best Young Driver"), pod pokroviteljstvom FIA Region I.

Ne možete ih pobijediti, kopirajte ih: Renault prelazi na kineski kolosijek poslovanja
Renault ubrzava svoju transformaciju s Françoisom Provostom na čelu: nastoji smanjiti troškove, proizvoditi automobile "kineskom brzinom" i ojačati savez s Geelyjem, a sve to bez napuštanja svog evropskog identiteta.

Kraj proizvodnje za Kiju Soul nakon 16 godina
Proizvodnja zanimljivog crossovera Soul završava ovog mjeseca, nakon 16 godina i više od 1,5 miliona prodatih primjeraka na sjevernoameričkom kontinentu.