Očekuje se da će dva modela debitovati na tržištu sredinom 2023. i krajem 2024., a trebali bi dijeliti šasiju. Može se naslutiti da je riječ o nasljednicima Hyundaija i10, pozicioniranog u segmentu malih gradskih automobila (A-segment). Hyundaievi gradski električari bi trebali biti konkurenti nadolazećim VW ID.1 i ID.2, zajedno sa srodnim modelima iz Škode i Cupre. VW grupa također cilja na cijenu od 20.000 eura za svoje bazne gradske EV modele, pokazujući da bi to mogao postati novi standard za ovaj segment.
Nema službenih informacija o izgledu i gabaritima Hyundaievih strujića, ali očekujemo da će jedan od njih usvojiti sličan stil kao Hyundai i10, dok će drugi biti malo prostraniji i viši poput Hyundaija Caspera, mini crossovera koji se ne prodaje u EU.
Ono što je poznato Hyundaijeva mala električna vozila će koristiti integrisani pogonski modul (iDM) koji proizvodi BorgWarner, a koji može proizvesti do 184 KS. To čak zvuči i previše za gradski automobil pa se očekuje da ga inžinjeri prilagode, dok bi puni potencijal pogona vjerovatno bio rezervisan za još nepotvrđene sportske izvedbe s oznakom N.
Zarade u manjim segmentima prilično su male, a Hyundai i konkurentski proizvođači automobila priznaju da je teško zaraditi novac na urbanim automobilima. Stoga nas ne bi iznenadilo da se nova električna vozila temelje na elektrificiranoj i provjerenoj verziji K1 arhitekture koju već koristi nekoliko modela Hyundai i Kia kako bi se time napravila početna ušteda.
Osim ovog EV dvojca, Hyundaijev plan uključuje 10 dodatnih električnih vozila u Evropi do 2030. Veća gama vozila s nultom emisijom pomoći će korejskom proizvođaču automobila da se uskladi sa strogim propisima o emisijama prije nego što u sljedećoj deceniji na Starom kontinentu proizvodnja pređe isključivo na električna vozila.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.