S druge strane, Hyundai je 1986. godine postavio rekord prodavši najviše vozila u prvoj godini poslovanja kompanije u SAD. Tačnije, Excel (u drugim krajevima svijeta poznat kao Pony) je prodan u 168.882 primjerka. Ohrabren ovim rezultatom, Hyundai je povećao kvalitetu i broj vozila u ponudi u cijeloj zemlji.
36 godina nakon što je počeo prodavati Excel, Hyundai Motor America slavi prekretnicu u obliku svog 15-milionitog vozila. Jubilarno 15-milionito vozilo je Tucson koji je isporučio West Herr Hyundai u Williamsvilleu, New York. Tucson četvrte generacije za Sjedinjene Države proizvodi se u Montgomeryju, Alabama.
Put do ove prekretnice ipak nije bio lak. Hyundaiju je trebalo do 1989. da lansira Sonatu, najduže prodavani model ovog proizvođača automobila u Sjedinjenim Američkim Državama. Sonata je od tada prodana u više od 3,1 miliona primjeraka, što čini 20,9 posto od ukupnog broja prodatih Hyundaija u SAD.
Međutim, najprodavanija model je Elantra s više od 3,53 miliona primjeraka iza sebe. Na trećem mjestu, Santa Fe je do danas prodan u nešto više od 1,9 miliona primjeraka. Accent je na četvrtom mjestu s 1,3 miliona jedinica, a s njim poziciju dijeli Tucson, također s isporučenih 1,3 miliiona vozila.
Hyundai je zadržao politiku razumnih cijena. Excel je 1986. koštao 4.995 dolara u verziji sa troja vrata. U to vrijeme to je pratila i reklamna kampanja sa simboličnom porukom: ''Izgleda kao milion dolara, ali košta 995.005 dolara manje''. Aktuelni Accent u SAD košta tek 16.645 dolara, a Elantra sa SUS motorm tek 20.400 USD bez poreza. Tucson sa klasičnim benzincem starta od 26.450, hybrid od 30.900, a plug-in hybrid od 35.400 dolara.
Tvornica u Alabami je otvorena 2005. godine, a trenutno zapošljava oko 3400 ljudi. U 2025. Hyundai Motor Group Metaplant America planira otvoriti fabriku u okrugu Bryan, Georgia. Očekuje se da će otvoriti novih 8100 radnih mjesta, a to će mjesto biti dom električnih vozila Hyundaija, Kije i luksuzne marke Genesis.
Povezane novosti

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.

Nissan u Evropi lansirao e-Power pogon sljedeće generacije
Nissan je zvanično lansirao novu generaciju svog e-Power hibridnog sistema u Evropi. Prvi model koji će se prodavati na Starom kontinentu i koji je dobio novi sistem je Qashqai.