S druge strane, Hyundai je 1986. godine postavio rekord prodavši najviše vozila u prvoj godini poslovanja kompanije u SAD. Tačnije, Excel (u drugim krajevima svijeta poznat kao Pony) je prodan u 168.882 primjerka. Ohrabren ovim rezultatom, Hyundai je povećao kvalitetu i broj vozila u ponudi u cijeloj zemlji.
36 godina nakon što je počeo prodavati Excel, Hyundai Motor America slavi prekretnicu u obliku svog 15-milionitog vozila. Jubilarno 15-milionito vozilo je Tucson koji je isporučio West Herr Hyundai u Williamsvilleu, New York. Tucson četvrte generacije za Sjedinjene Države proizvodi se u Montgomeryju, Alabama.

Put do ove prekretnice ipak nije bio lak. Hyundaiju je trebalo do 1989. da lansira Sonatu, najduže prodavani model ovog proizvođača automobila u Sjedinjenim Američkim Državama. Sonata je od tada prodana u više od 3,1 miliona primjeraka, što čini 20,9 posto od ukupnog broja prodatih Hyundaija u SAD.
Međutim, najprodavanija model je Elantra s više od 3,53 miliona primjeraka iza sebe. Na trećem mjestu, Santa Fe je do danas prodan u nešto više od 1,9 miliona primjeraka. Accent je na četvrtom mjestu s 1,3 miliona jedinica, a s njim poziciju dijeli Tucson, također s isporučenih 1,3 miliiona vozila.

Hyundai je zadržao politiku razumnih cijena. Excel je 1986. koštao 4.995 dolara u verziji sa troja vrata. U to vrijeme to je pratila i reklamna kampanja sa simboličnom porukom: ''Izgleda kao milion dolara, ali košta 995.005 dolara manje''. Aktuelni Accent u SAD košta tek 16.645 dolara, a Elantra sa SUS motorm tek 20.400 USD bez poreza. Tucson sa klasičnim benzincem starta od 26.450, hybrid od 30.900, a plug-in hybrid od 35.400 dolara.
Tvornica u Alabami je otvorena 2005. godine, a trenutno zapošljava oko 3400 ljudi. U 2025. Hyundai Motor Group Metaplant America planira otvoriti fabriku u okrugu Bryan, Georgia. Očekuje se da će otvoriti novih 8100 radnih mjesta, a to će mjesto biti dom električnih vozila Hyundaija, Kije i luksuzne marke Genesis.
Povezane novosti
Od "kineskih hitova" do preuzimanja vodeće uloge u autoindustriji
S novom pojavom kineskih automobila, etablirani brendovi su podsmjehom komentarisali da će te biti novi "kineski hitovi" za tržišta u razvoju. Međutim, danas evropske marke gutaju gnedle, jer Kinezi sve lakše i češće nalaze put do kupaca.
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.