Vijesti

Hyundai predstavlja redizajnirani Ioniq 5: Akcent na N Line verziji i kapacitetnijoj bateriji

Potpuno električni Hyundai Ioniq 5 debitovao je prije tri godine, odmah stekao sipmatije medija i kupaca, te postao svjetski automobil godine. Ažurirani model, trenutno je dostupan u Južoj Koreji, a tokom godine će stići i na ostala tržišta.

Autor: BIHAMK

Pre svega, Ioniq 5 facelift donosi male promjene s revidiranom prednjom rešetkom i drugačijim branikom. Iako su širina, visina i međuosovinsko rastojanje ostali nepromijenjeni, dužina se povećala za 20 milimetara. Zadnji spojler je takođe proširen za 50 milimetara. Dostupne su i novodizajnirane felge, a zadnje staklo sada uključuje brisač.

Za unutrašnjost, Hyundai je pripremio nekoliko fizičkih dugmadi kao prečice za brojne funkcije. Područje indukcijskog punjenja telefona je takođe revidirano, a novi dizajn volana uključuje osvijetljene s interaktivnom površinom.

Kupci će na raspolaganju biti Ioniq 5 N Line verzija, od koje Hyundai očekuje da bude natraženija kod kupaca. Naime, to je sredina ponude između standardne verzije i Ioniqa 5 N, modela visokih performansi, koji zvanično mijenja N liniju sa SUS motorima. Takav paket dolazi sa nešto agresivnijim spojlerima, 20-inčnim točkovima sa ekskluzivnim dizajnom, N Line amblemima , sportskim sjedištima, crvenim šavovima i novim volanom.

Sa stanovišta motora, Hyundai Ioniq 5 facelift ostao je nepromijenjen. Međutim, sada već stara verzija sa većom 77,4 kWh baterijom, s redizajnom stiže u kapacitetnijem pakovanju od respektabilnih 84 kWh, što što će povećati autonomiju ovog retro električara. Takođe, iz Hyundaija tvrde da je šasija sada čvršća, a elektromotor na zadnjoj osovini tiši.

Novi Hyundai Ioniq 5 facelift i Ioniq 5 N Line će u početku debitovati na južnokorejskom tržištu tokom ovog mjeseca. Na ostala tržišta, uključujući i Evropu, stići će tokom 2024. godine.

BIHAMK

Povezane novosti

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa

Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Možda bi vas zanimalo