Hyundai predstavlja redizajnirani Ioniq 5: Akcent na N Line verziji i kapacitetnijoj bateriji
Potpuno električni Hyundai Ioniq 5 debitovao je prije tri godine, odmah stekao sipmatije medija i kupaca, te postao svjetski automobil godine. Ažurirani model, trenutno je dostupan u Južoj Koreji, a tokom godine će stići i na ostala tržišta.
Pre svega, Ioniq 5 facelift donosi male promjene s revidiranom prednjom rešetkom i drugačijim branikom. Iako su širina, visina i međuosovinsko rastojanje ostali nepromijenjeni, dužina se povećala za 20 milimetara. Zadnji spojler je takođe proširen za 50 milimetara. Dostupne su i novodizajnirane felge, a zadnje staklo sada uključuje brisač.
Za unutrašnjost, Hyundai je pripremio nekoliko fizičkih dugmadi kao prečice za brojne funkcije. Područje indukcijskog punjenja telefona je takođe revidirano, a novi dizajn volana uključuje osvijetljene s interaktivnom površinom.
Kupci će na raspolaganju biti Ioniq 5 N Line verzija, od koje Hyundai očekuje da bude natraženija kod kupaca. Naime, to je sredina ponude između standardne verzije i Ioniqa 5 N, modela visokih performansi, koji zvanično mijenja N liniju sa SUS motorima. Takav paket dolazi sa nešto agresivnijim spojlerima, 20-inčnim točkovima sa ekskluzivnim dizajnom, N Line amblemima , sportskim sjedištima, crvenim šavovima i novim volanom.
Sa stanovišta motora, Hyundai Ioniq 5 facelift ostao je nepromijenjen. Međutim, sada već stara verzija sa većom 77,4 kWh baterijom, s redizajnom stiže u kapacitetnijem pakovanju od respektabilnih 84 kWh, što što će povećati autonomiju ovog retro električara. Takođe, iz Hyundaija tvrde da je šasija sada čvršća, a elektromotor na zadnjoj osovini tiši.
Novi Hyundai Ioniq 5 facelift i Ioniq 5 N Line će u početku debitovati na južnokorejskom tržištu tokom ovog mjeseca. Na ostala tržišta, uključujući i Evropu, stići će tokom 2024. godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.