Hyundai predstavlja redizajnirani Ioniq 5: Akcent na N Line verziji i kapacitetnijoj bateriji
Potpuno električni Hyundai Ioniq 5 debitovao je prije tri godine, odmah stekao sipmatije medija i kupaca, te postao svjetski automobil godine. Ažurirani model, trenutno je dostupan u Južoj Koreji, a tokom godine će stići i na ostala tržišta.
Pre svega, Ioniq 5 facelift donosi male promjene s revidiranom prednjom rešetkom i drugačijim branikom. Iako su širina, visina i međuosovinsko rastojanje ostali nepromijenjeni, dužina se povećala za 20 milimetara. Zadnji spojler je takođe proširen za 50 milimetara. Dostupne su i novodizajnirane felge, a zadnje staklo sada uključuje brisač.
Za unutrašnjost, Hyundai je pripremio nekoliko fizičkih dugmadi kao prečice za brojne funkcije. Područje indukcijskog punjenja telefona je takođe revidirano, a novi dizajn volana uključuje osvijetljene s interaktivnom površinom.
Kupci će na raspolaganju biti Ioniq 5 N Line verzija, od koje Hyundai očekuje da bude natraženija kod kupaca. Naime, to je sredina ponude između standardne verzije i Ioniqa 5 N, modela visokih performansi, koji zvanično mijenja N liniju sa SUS motorima. Takav paket dolazi sa nešto agresivnijim spojlerima, 20-inčnim točkovima sa ekskluzivnim dizajnom, N Line amblemima , sportskim sjedištima, crvenim šavovima i novim volanom.
Sa stanovišta motora, Hyundai Ioniq 5 facelift ostao je nepromijenjen. Međutim, sada već stara verzija sa većom 77,4 kWh baterijom, s redizajnom stiže u kapacitetnijem pakovanju od respektabilnih 84 kWh, što što će povećati autonomiju ovog retro električara. Takođe, iz Hyundaija tvrde da je šasija sada čvršća, a elektromotor na zadnjoj osovini tiši.
Novi Hyundai Ioniq 5 facelift i Ioniq 5 N Line će u početku debitovati na južnokorejskom tržištu tokom ovog mjeseca. Na ostala tržišta, uključujući i Evropu, stići će tokom 2024. godine.
Povezane novosti
Na bh. tržište stigao novi Renault Symbioz
Symbioz se pridružuje staroj lozi Renaultovih ''vozila za život''! Atraktivni, svestrani i udobni SUV popunjava prazninu između modela Captur i Austral, a nudi se po startnoj cijeni od 62.900 KM.
Audijeva tvornica u Belgiji mogla bi biti prva iz VW grupe koja će biti zatvorena
Nakon što Audi nije postigao dogovor s potencijalnim investitorima, velika je vjerovatnoća da će se njihova tvornica u Belgiji zatvoriti. Pritisak na evropske proizvođače je sve veći, jer je potražnja za električnim vozilima sve manja.
Lada Niva će dobiti jači 1,8-litarski motor, problem bi mogla biti cijena
AvtoVaz planira da popularni ruski terenac opremi jačim motorom. Riječ je o adaptiranom 1,8-litarskom benzincu iz Lade Veste, ali u verziji s 8 ventila i snagom od 90 KS, koji će povećati i optimizirati obrtni moment u cijelom rasponu obrtaja.