Trka za malim i povoljnim električnim vozilom u Evropi ulazi u zenit. Renault je najavio Twingo, Volkswagen ID.1, dok je Dacia već prisutna sa Springom. Stellantis također preko kineskog partnera uskoro kreće s proizvodnjom Leapmotor T03 u Poljskoj. Hyundai isto ubacuje u petu brzinu i ulazi u A segment električnih vozila s modelom Inster.
Naziv Inster je izveden iz riječi "intiman" i "inovativan", a naziv Hyundaijevog novog sub-kompaktnog EV-a također odražava evoluciju korejskog modela Casper s benzinskim pogonom, predstavljenog 2021. godine. Inster će postaviti nove standarde u pogledu vožnje, tehnologije i sigurnosnih karakteristika, redefinirajući ono što kupci mogu očekivati od vozila u ovoj klasi.
Fotografije otkrivaju robustan, ali kompaktan SUV profil s prepoznatljivim LED dnevnim svjetlima, plus pokazivačima smjera i zadnjim svjetlima s grafičkim pikselima koji definiraju dizajn novog sub-kompaktnog električnog vozila, a koje smo već vidjeli na seriji baterijskih vozila Ioniq.
Hyundai također navodi da će Inster imati domet od 355 km s jednim punjenjem, što predstavlja jako povoljnu kilometražu u ovom segmentu. Više od ovih podataka znat ćemo krajem ovog mjeseca kada Inster doživi svoj globalni debi na Međunarodnom sajmu mobilnosti u Busanu.
Povezane novosti
Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.