Trka za malim i povoljnim električnim vozilom u Evropi ulazi u zenit. Renault je najavio Twingo, Volkswagen ID.1, dok je Dacia već prisutna sa Springom. Stellantis također preko kineskog partnera uskoro kreće s proizvodnjom Leapmotor T03 u Poljskoj. Hyundai isto ubacuje u petu brzinu i ulazi u A segment električnih vozila s modelom Inster.
Naziv Inster je izveden iz riječi "intiman" i "inovativan", a naziv Hyundaijevog novog sub-kompaktnog EV-a također odražava evoluciju korejskog modela Casper s benzinskim pogonom, predstavljenog 2021. godine. Inster će postaviti nove standarde u pogledu vožnje, tehnologije i sigurnosnih karakteristika, redefinirajući ono što kupci mogu očekivati od vozila u ovoj klasi.
Fotografije otkrivaju robustan, ali kompaktan SUV profil s prepoznatljivim LED dnevnim svjetlima, plus pokazivačima smjera i zadnjim svjetlima s grafičkim pikselima koji definiraju dizajn novog sub-kompaktnog električnog vozila, a koje smo već vidjeli na seriji baterijskih vozila Ioniq.
Hyundai također navodi da će Inster imati domet od 355 km s jednim punjenjem, što predstavlja jako povoljnu kilometražu u ovom segmentu. Više od ovih podataka znat ćemo krajem ovog mjeseca kada Inster doživi svoj globalni debi na Međunarodnom sajmu mobilnosti u Busanu.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.