Trka za malim i povoljnim električnim vozilom u Evropi ulazi u zenit. Renault je najavio Twingo, Volkswagen ID.1, dok je Dacia već prisutna sa Springom. Stellantis također preko kineskog partnera uskoro kreće s proizvodnjom Leapmotor T03 u Poljskoj. Hyundai isto ubacuje u petu brzinu i ulazi u A segment električnih vozila s modelom Inster.
Naziv Inster je izveden iz riječi "intiman" i "inovativan", a naziv Hyundaijevog novog sub-kompaktnog EV-a također odražava evoluciju korejskog modela Casper s benzinskim pogonom, predstavljenog 2021. godine. Inster će postaviti nove standarde u pogledu vožnje, tehnologije i sigurnosnih karakteristika, redefinirajući ono što kupci mogu očekivati od vozila u ovoj klasi.
Fotografije otkrivaju robustan, ali kompaktan SUV profil s prepoznatljivim LED dnevnim svjetlima, plus pokazivačima smjera i zadnjim svjetlima s grafičkim pikselima koji definiraju dizajn novog sub-kompaktnog električnog vozila, a koje smo već vidjeli na seriji baterijskih vozila Ioniq.
Hyundai također navodi da će Inster imati domet od 355 km s jednim punjenjem, što predstavlja jako povoljnu kilometražu u ovom segmentu. Više od ovih podataka znat ćemo krajem ovog mjeseca kada Inster doživi svoj globalni debi na Međunarodnom sajmu mobilnosti u Busanu.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.