Trka za malim i povoljnim električnim vozilom u Evropi ulazi u zenit. Renault je najavio Twingo, Volkswagen ID.1, dok je Dacia već prisutna sa Springom. Stellantis također preko kineskog partnera uskoro kreće s proizvodnjom Leapmotor T03 u Poljskoj. Hyundai isto ubacuje u petu brzinu i ulazi u A segment električnih vozila s modelom Inster.
Naziv Inster je izveden iz riječi "intiman" i "inovativan", a naziv Hyundaijevog novog sub-kompaktnog EV-a također odražava evoluciju korejskog modela Casper s benzinskim pogonom, predstavljenog 2021. godine. Inster će postaviti nove standarde u pogledu vožnje, tehnologije i sigurnosnih karakteristika, redefinirajući ono što kupci mogu očekivati od vozila u ovoj klasi.
Fotografije otkrivaju robustan, ali kompaktan SUV profil s prepoznatljivim LED dnevnim svjetlima, plus pokazivačima smjera i zadnjim svjetlima s grafičkim pikselima koji definiraju dizajn novog sub-kompaktnog električnog vozila, a koje smo već vidjeli na seriji baterijskih vozila Ioniq.
Hyundai također navodi da će Inster imati domet od 355 km s jednim punjenjem, što predstavlja jako povoljnu kilometražu u ovom segmentu. Više od ovih podataka znat ćemo krajem ovog mjeseca kada Inster doživi svoj globalni debi na Međunarodnom sajmu mobilnosti u Busanu.
Povezane novosti

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.

Volvo pod pritiskom: Najavljeno otpuštanje 3.000 radnika
Švedski proizvođač automobila najavio je da će otpustiti 3.000 zaposlenih u okviru plana restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura.