Jubilarno vozilo bio je Hyundai Tucson N Line, koji je opremljen sa najsavremenijom opremom u blago hibridnoj verziji, a proizveden je za kupca u Olomouc-u u Češkoj. Uprkos pandemiji te problemima u opskrbnom lancu globalno, ali i drugim vanjskim uticajima, HMMC je uspio održati visoku stopu proizvodnje. Ove godine očekuje se proizvodnja preko 321 000 vozila, što znači da će premašiti “predpandemijsku” 2019. godinu.
Fabrika je proizvodila do 2019. godine samo vozila sa unutrašnjim sagorijevanjem, dok početkom 2020. godine počela je proizvodnja električne Kona-e koja je bila prvo masovno proizvedeno baterijsko vozilo u Češkoj. Na jesen iste godine u Našovicama počela je proizvodnja hibrida i plug in hibrida četvrte generacije modela Tucson, dok se u proteklim godinama smanjio procenat proizvodnje dizelskih motora koji sada čine samo 9% od ukupne proizvodnje fabrike.
Vozila proizvedena u HMMC fabrici nisu samo za Europu.
U Našovicama je najviše proizvedeno Hyundai Tucsona - 70% od početka proizvodnje fabrike 2008. godine. Porodica i30 koja je dostupna u tri varijante (wagon, hachback, fastback) čini 17% ukupne proizvodnje HMMC-a, dok električna Kona čini 10% proizvodnje, a višestruko nagrađivani i30 N koji je proizveden u obe varijante (hatchback i fastback) čini preostali dio ukupne proizvodnje.
Njemačka i dalje ostaje najveći kupac, slijede je Velika Britanija, Španija i Francuska. Tucson vodi u klasi kompaktnih SUV vozila u Europi ove godine, te tako nastavlja dobar rezultat od prošle godine. Jedinice Hyundaievog bestselera proizvednog u Našovicama također se isporučuju na Bliskom Istoku i drugim dijelovima svijeta.
Broj zaposlenih u HMMC-u iz godine u godinu se povećao zbog povećanja proizvodnje, pa tvornica sada zapošljava gotovo 3300 ljudi, od kojih su 92 posto češki državljani. Prosječni zaposlenik stariji je od 38 godina i radi u HMMC-u više od osam godina.
Odgovorno i održivo poslovanje
Tvornica Našovice smatra se pionirom u području zelene energije unutar Hyundai Motor Grupe. Početkom 2022. godine HMMC je postao prvo proizvodno mjesto kompanije koje isključivo koristi električnu energiju iz obnovljivih izvora – uključujući bioplinska postrojenja, fotonaponsku energiju i energiju vjetra. Sva kupovina energije HMMC-a potkrijepljena je certifikatima s garancijom porijekla.
HMMC proizvodnja
HMMC-ov najproizvedeniji model do danas je Tucson treće generacije, s ukupno 1.180.445 proizvedenih jedinica (29,5% svih automobila). Proizvedene su 423.274 jedinica zadnje generacije Tucsona u dvije godine od lansiranja do oktobra 2022. godine.
Najjača godina tvornice u Nošovicama bila je 2016. godina, kada je proizvedeno 358.400 jedinica. U 2022. godini HMMC planira proizvesti 321.500 jedinica.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.