Hyundai će od iduće godine proizvoditi električne automobile u Turskoj
Korejski proizvođač će proizvoditi automobile s nultom emisijom u Turskoj, počevši od 2026. godine. Tim povodom, kompanija Hyundai Assan Otomotiv Sanayi će biti transformisana u Hyundai Motor Turkiye.
Nakon što je proizveo preko tri miliona vozila u proteklih 28 godina, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi usvaja novo ime i dobija novu ulogu. Kao dio strategije i transformacije, ova kompanija će uskoro biti poznata kao Hyundai Motor Turkiye.
Međutim, važnija vijest za dvije prijateljske zemlje je nešto drugo. Južnokorejski proizvođač automobila počinje pripreme za proizvodnju električnih vozila u Turskoj. Početak proizvodnje planiran je za 2026. godinu.
Predstavnici kompanije stavljaju naglasak na lokalne izvore, pri čemu će se više od 55 posto komponenti vozila proizvoditi u Turskoj. Do 2035. godine, Hyundai planira prodavati samo modele s nultom emisijom u Evropi, a turska tvornica će ubrzati taj plan.
Evropska unija istovremeno najavljuje da će investirati 100 milijardi eura u elektromobilnost. Novac će biti investiran u različite sektore, kako bi industrija spremno dočekala 2035., prelomnu godinu za ostvarenje plana zelene agende.
Povezane novosti
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.
Jeste li primijetili kako umjetna inteligencija tiho preuzima kontrolu nad našim automobilima?
Vrijeme kad je tempomat bio vrhunac tehnologije davno je prošlo - današnji sistemi samostalno odlučuju o ubrzanju, kočenju i korekciji smjera, dok vozač formalno ostaje glavna figura.
Novi električni BMW iX3 prešao više od 1.000 kilometara s jednim punjenjem
Mogu li električni automobili biti na nivou dizelaša? Novi BMW iX3 je dokaz da mogu, ali uz određene kompromise. Automobil je testiran na cesti od Mađarske do Debrecena do Münchena u Njemačkoj na ruti dužoj od 1.000 km.