Genesis gasi model G70 zbog loše prodaje
Prema pisanju južnokorejskog JoongAng Daily magazina, Genesis G70, luksuznjak srednje klase neće dobiti novu generaciju. Azijski proizvođač automobila navodno je zaustavio razvoj direktnog nasljednika G70 zbog loše prodaje makon samo jedne generacije.
Genesis G70 je model srednje klase južnokorejske premium marke automobila pod krovom Hyundaija. Model je prvi put predstavljen 2017., a doživio je facelift 2022. Genesis G70 se od 2021. prodaje i u Evropi, isključivo u Shooting Brake varijanti.
Iako je G70 cjenovno najpovoljniji model u ponudi marke i ujedno najpovoljniji premium automobil, jednostavno nije ispunio očekivanja u pogledu prodaje. Zbog toga je Genesis zaustavio razvoj njegovog nasljednika, što znači da G70 ostaje početak i kraj ovog modela. Informaciju je otkrila južnokorejska publikacija JoongAng Daily, a Genesis nije naveo više detalja o tome.
Limuzinska varijanta Genesisa G70 prodaje se u Sjevernoj Americi i Aziji, dok se varijanta Shooting Brake prodaje u Evropi. U slučaju potonje varijante, G70 je Evropljane privlačio s 2,5-litrenim benzinskim motorom od 305 KS, kao i s 2,2-litrenim dizelašem od 200 KS.
Genesis G70 u SAD ima odličnu cijenu od 40.525 USD za osnovni model s 2,0-litarskim motorom i stražnjim pogonom. Vrhunska twin-turbo 3,3-litrena verzija s pogonom na sve točkove ima takođe privlačnu ulaznu cijenu od 48.125 USD. Prije dvije godine Genesis je u Evropi predstavio atraktivnu izvedbu G70 Shooting Brake. Međutim, korejska kompanija ga nikada nije ponudila na američkom tržištu. Bio je alternativa premium karavanima za kupce koji nisu željeli GV70 SUV.
Dok G70 navodno odlazi, Genesis ipak ne namjerava odustati od limuzina protiveći se SUV maniji. Vidjećemo šta će ovaj mladi brend i Hyundaieva luksuzna podmarka smisliti u bliskoj budućnosti. Do sada su bili jako kreativni.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.