Genesis gasi model G70 zbog loše prodaje
Prema pisanju južnokorejskog JoongAng Daily magazina, Genesis G70, luksuznjak srednje klase neće dobiti novu generaciju. Azijski proizvođač automobila navodno je zaustavio razvoj direktnog nasljednika G70 zbog loše prodaje makon samo jedne generacije.
Genesis G70 je model srednje klase južnokorejske premium marke automobila pod krovom Hyundaija. Model je prvi put predstavljen 2017., a doživio je facelift 2022. Genesis G70 se od 2021. prodaje i u Evropi, isključivo u Shooting Brake varijanti.
Iako je G70 cjenovno najpovoljniji model u ponudi marke i ujedno najpovoljniji premium automobil, jednostavno nije ispunio očekivanja u pogledu prodaje. Zbog toga je Genesis zaustavio razvoj njegovog nasljednika, što znači da G70 ostaje početak i kraj ovog modela. Informaciju je otkrila južnokorejska publikacija JoongAng Daily, a Genesis nije naveo više detalja o tome.
Limuzinska varijanta Genesisa G70 prodaje se u Sjevernoj Americi i Aziji, dok se varijanta Shooting Brake prodaje u Evropi. U slučaju potonje varijante, G70 je Evropljane privlačio s 2,5-litrenim benzinskim motorom od 305 KS, kao i s 2,2-litrenim dizelašem od 200 KS.
Genesis G70 u SAD ima odličnu cijenu od 40.525 USD za osnovni model s 2,0-litarskim motorom i stražnjim pogonom. Vrhunska twin-turbo 3,3-litrena verzija s pogonom na sve točkove ima takođe privlačnu ulaznu cijenu od 48.125 USD. Prije dvije godine Genesis je u Evropi predstavio atraktivnu izvedbu G70 Shooting Brake. Međutim, korejska kompanija ga nikada nije ponudila na američkom tržištu. Bio je alternativa premium karavanima za kupce koji nisu željeli GV70 SUV.
Dok G70 navodno odlazi, Genesis ipak ne namjerava odustati od limuzina protiveći se SUV maniji. Vidjećemo šta će ovaj mladi brend i Hyundaieva luksuzna podmarka smisliti u bliskoj budućnosti. Do sada su bili jako kreativni.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.