Hyundaiev luksuzni podbrend Genesis u uzlaznoj je putanji. Hyundai se uopšte ne šali, pa ne treba da čudi da su u prvoj godini (2018.) prodali 10.000 vozila, a samo tri godine kasnije čak pet puta više zahvaljujući SUV modelima GV70 i GV80.
Gama se lagano širi i popunjava, a nakon uspostavljanja hijerarhije unikatnih modela, sad su došli do tačke modernizacije postojećih modela. Limuzinski G80, kao tipični rival Mercedesove E klase, do sada se prodavao u verzijama sa SUS motorima, ali je od nedavno ažuriran u električnu izvedbu sve kako bi držao priključak za naprednom električnom E klasom EQE.
Dostupan isključivo u jednoj razini opreme, nazvanoj Luxury, G80 ima preporučenu maloprodajnu cijenu od oko 55,000 eura. Kupci ga mogu dodatno specificirati raznim opcijama, kao što su bio nappa kožna sjedišta, solarni krov i karakteristikom koju bi svako EV vozilo trebalo da ima ''vehicle to load'', odnosno da može napajati razne eksterne uređaje koji se pune na kućnu utičnicu snage do 3.6 kW, uključujući i druga vozila.
Koristeći konfiguraciju s dva motora, sa kombinovanom snagom od 365 KS, elektrificirani G80 ima domet od 517 km prema WLTP ciklusu. Baterija od 87,2 kWh može se napuniti od 10 do 80% u samo 21 minutu na 350 kW priključku. Varijanta sa gore spomenutim solarnim krovom može dodati više od 1000 km dometa tokom jedne godine.
Elektrificirani G80 označava važan korak u Genesisovoj predanosti isporučivanju potpuno električnog rangea vozila do 2025. Kombinujući vrhunski dizajn robne marke i luksuz bez premca s vrhunskim električnim pogonskim sklopom i inovativnim karakteristikama, električni G80 stvoren je kako bi kupcima pružio nesmetan prelaz na vlasništvo EV-a. Ovo je također drugi od tri EV modela koje će Genesis lansirati 2022., pridruživši se manjem i povoljnijem GV60 kao i nadolazećem SUV-u GV70.
Dostupan u jednoj od 15 završnih boja eksterijera, uključujući sjajne, metalik i mat nijanse, kao i četiri teme boja za interijer, od kojih su tri dvobojne varijacije, električni G80 nudi se sa listom kvalitetne i bogate standardne opreme. Kao prvo, uključen je 14,5-inčni ekran osjetljiv na dodir infotainment sistema, kao i 12,3-inčna digitalna ploča s instrumentima. Zanimljivo, Korejci ne škrtare ni u premium segemetu, te audio sa 17 zvučnika, koji potpisuje Lexicon, budući kupci neće morati dodatno plaćati.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.