Hyundaiev luksuzni podbrend Genesis u uzlaznoj je putanji. Hyundai se uopšte ne šali, pa ne treba da čudi da su u prvoj godini (2018.) prodali 10.000 vozila, a samo tri godine kasnije čak pet puta više zahvaljujući SUV modelima GV70 i GV80.
Gama se lagano širi i popunjava, a nakon uspostavljanja hijerarhije unikatnih modela, sad su došli do tačke modernizacije postojećih modela. Limuzinski G80, kao tipični rival Mercedesove E klase, do sada se prodavao u verzijama sa SUS motorima, ali je od nedavno ažuriran u električnu izvedbu sve kako bi držao priključak za naprednom električnom E klasom EQE.
Dostupan isključivo u jednoj razini opreme, nazvanoj Luxury, G80 ima preporučenu maloprodajnu cijenu od oko 55,000 eura. Kupci ga mogu dodatno specificirati raznim opcijama, kao što su bio nappa kožna sjedišta, solarni krov i karakteristikom koju bi svako EV vozilo trebalo da ima ''vehicle to load'', odnosno da može napajati razne eksterne uređaje koji se pune na kućnu utičnicu snage do 3.6 kW, uključujući i druga vozila.
Koristeći konfiguraciju s dva motora, sa kombinovanom snagom od 365 KS, elektrificirani G80 ima domet od 517 km prema WLTP ciklusu. Baterija od 87,2 kWh može se napuniti od 10 do 80% u samo 21 minutu na 350 kW priključku. Varijanta sa gore spomenutim solarnim krovom može dodati više od 1000 km dometa tokom jedne godine.
Elektrificirani G80 označava važan korak u Genesisovoj predanosti isporučivanju potpuno električnog rangea vozila do 2025. Kombinujući vrhunski dizajn robne marke i luksuz bez premca s vrhunskim električnim pogonskim sklopom i inovativnim karakteristikama, električni G80 stvoren je kako bi kupcima pružio nesmetan prelaz na vlasništvo EV-a. Ovo je također drugi od tri EV modela koje će Genesis lansirati 2022., pridruživši se manjem i povoljnijem GV60 kao i nadolazećem SUV-u GV70.
Dostupan u jednoj od 15 završnih boja eksterijera, uključujući sjajne, metalik i mat nijanse, kao i četiri teme boja za interijer, od kojih su tri dvobojne varijacije, električni G80 nudi se sa listom kvalitetne i bogate standardne opreme. Kao prvo, uključen je 14,5-inčni ekran osjetljiv na dodir infotainment sistema, kao i 12,3-inčna digitalna ploča s instrumentima. Zanimljivo, Korejci ne škrtare ni u premium segemetu, te audio sa 17 zvučnika, koji potpisuje Lexicon, budući kupci neće morati dodatno plaćati.
Povezane novosti
Četvrta generacija Citroena C3 zvanično na bh. tržištu
Prepoznatljiv po svom modernom dizajnu, osmišljen je za sve vozače koji cijene pouzdanost, udobnost i inovativna rješenja, novi C3 je pravo osvježenje na bh. tržištu. Najveće osvježenje je cijena ispod 30.000 KM za osnovni model.
BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Volkswagen i Rivian započinju partnerstvo vrijedno 5,8 milijardi dolara
Njemački gigant VW i američki proizvođač električnih vozila Rivian službeno su započeli zajedničko partnerstvo, uz povećanje Volksvagenovih ulaganja. Očekuje se da će prvi automobili proizvedeni u sklopu ovog partnerstva biti lansirani 2027. godine.