Francuski Renault i kineski Geely finaliziraju posao za novo zajedničko ulaganje u SUS motore
Renault i Geely će do kraja februara finalizirati ugovor o osnivanju nove zajedničke kompanije za termalne i hibridne motore. Nova kompanija će se zvati Horse za Renault, odnosno Rubik za Geely.
U proljeće 2022. Renault je najavio planove za stvaranje dvije odvojene divizije, jedne za razvoj termalnih i hibridnih motora, a druge za razvoj električnih pogona. Za prvu diviziju, francuski proizvođač je sklopio partnerstvo sa kineskim Geelyem. Ove dvije kompanije će stvoriti klasičnu ‘’joint venture’’ kompaniju. Takođe, među dioničarima nove kompanije bit će i naftna kompanija Aramco iz Saudijske Arabije.
Prema zadnjim informacijama, Renault i Geely najavljuju da će do kraja februara finalizirati sporazum o osnivanju nove zajedničke kompanije za motore sa unutrašnjim sagorijevanjem. Nova kompanija će se zvati Horse za potrebe poslovanja Renaulta, odnosno Rubik za Geely. Francusko-kineska kompanija će imati operacije u Rumuniji, Španiji, Turskoj, Kini i Latinskoj Americi.
Prema pisanju Reutersa, Horse i Geely će posjedovati svaki po 40 posto kompanije. Preostalih 20 posto bi bilo u vlasništvu Aramca. Nova zajednička komapnija sastojaće se od 19.000 zaposlenih u 22 fabrike širom svijeta. Procjenjuje se da vrijednost poslovanja ove kompanije vrijedi 15 milijardi eura.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.