Staza u Silverstoneu, mjesto prve trke Formule 1, ostat će u takmičarskom kalendaru do 2034. godine. To je objavilo rukovodstvo Formule 1, koje je potpisalo novi ugovor sa Britanskim klubom trkača, organizatorom i ujedno vlasnikom staze.
Prije ove objave, sadašnji ugovor sa Silverstoneom je trebao isteći krajem ove godine. Zbog toga se sve više špekulisalo o preseljenju britanske Velike nagrade na novu uličnu stazu u Londonu. Sada kada je potpisan novi ugovor, kultni Silverstone će ostati domaćin Velike nagrade Britanije još 10 godina.
"Drago mi je što mogu objaviti da će Velika nagrada Velike Britanije ostati u kalendaru narednih 10 godina ovim sporazumom," rekao je Stefano Domenicali, predsjednik i izvršni direktor Formule 1.
"Silverstone je kultno mjesto u srcu istorije Formule 1 i kako se bliži svojoj devetoj deceniji održavanja Velike nagrade, događaj nastavlja da privlači navijače iz cijelog svijeta zbog fantastičnog trkanja na ovaj stazi i nevjerovatnog iskustva navijača van nje", dodao je šef Formule 1.
Ovogodišnja F1 trka za Veliku nagradu Britanije održat će se 7. jula.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.