Fiat predstavlja novu Grande Pandu, koja će imati i električnu verziju
Italijanski proizvođač automobila objavio je prve slike i informacije o novoj Grande Pandi. Dizajniran u Italiji, biti će dostupan i u čisto električnoj verziji, mada će u ponudi postojati i hibrid. Grande Panda će se proizvoditi u Kragujevcu.
Italijani će 11. jula povodom 125. godišnjice marke predstaviti novu Pandu, ali ne običnu već Grande Pandu, ime koje sugeriše da se radi o nečemu drugačijem. Kao što sam naziv sugeriše, Grande Panda je najveća Panda do sada, budući da u dužinu mjeri 3,99 metara, a razvijena je u Centro Stile u Torinu, u Italiji.
Nova Fiat Grande Panda biće pozicionirana u kompaktnom B segment, niši koja ponovo oživljava u Evropi, budući da elektrifikovani auti gradskog formata postaju stub odbrane protiv najezde kineskih predstavnika. Fiat, kao specijalista za male formate, s novom Pandom unosi živost u segment, iako su dizajneri koristili kvadratni motiv dizajna kao na prvoj generaciji. S druge strane, Panda je robusna, pa time najavljuje da će biti spremna i za terene van asfalta.
Prema riječima predstavnika brenda, farovi su napravljeni od kockica opala, a dnevna svjetla i pokazivači pravca su integrisani u isti svjetlosni blok. Felge imaju prečnik od 17 inča, a kao podsjetnik na originalnu Pandu 4x4, sa bokova je izveden reljefni naziv modela.
Nova Fiat Grande Panda bi se trebala proizvoditi u Stellantisovoj fabrici u Kragujevcu, uz plan da se prodaje na tržištima poput Evrope, Bliskog Istoka i Afrike. Italijanski proizvođač za sada nije objavio nijednu sliku iz unutrašnjosti. Međutim, ono što je poznato, Nova Grane Panda će biti dostupna u blago hibridnoj i u čisto električnoj verziji. Takođe, Fiat će u ponudi zadržati aktuelni model do 2027. godine, te će se ovaj bestseller prodavati paralelno s novom generacijom.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.