Fiat predstavlja novu Grande Pandu, koja će imati i električnu verziju
Italijanski proizvođač automobila objavio je prve slike i informacije o novoj Grande Pandi. Dizajniran u Italiji, biti će dostupan i u čisto električnoj verziji, mada će u ponudi postojati i hibrid. Grande Panda će se proizvoditi u Kragujevcu.
Italijani će 11. jula povodom 125. godišnjice marke predstaviti novu Pandu, ali ne običnu već Grande Pandu, ime koje sugeriše da se radi o nečemu drugačijem. Kao što sam naziv sugeriše, Grande Panda je najveća Panda do sada, budući da u dužinu mjeri 3,99 metara, a razvijena je u Centro Stile u Torinu, u Italiji.
Nova Fiat Grande Panda biće pozicionirana u kompaktnom B segment, niši koja ponovo oživljava u Evropi, budući da elektrifikovani auti gradskog formata postaju stub odbrane protiv najezde kineskih predstavnika. Fiat, kao specijalista za male formate, s novom Pandom unosi živost u segment, iako su dizajneri koristili kvadratni motiv dizajna kao na prvoj generaciji. S druge strane, Panda je robusna, pa time najavljuje da će biti spremna i za terene van asfalta.
Prema riječima predstavnika brenda, farovi su napravljeni od kockica opala, a dnevna svjetla i pokazivači pravca su integrisani u isti svjetlosni blok. Felge imaju prečnik od 17 inča, a kao podsjetnik na originalnu Pandu 4x4, sa bokova je izveden reljefni naziv modela.
Nova Fiat Grande Panda bi se trebala proizvoditi u Stellantisovoj fabrici u Kragujevcu, uz plan da se prodaje na tržištima poput Evrope, Bliskog Istoka i Afrike. Italijanski proizvođač za sada nije objavio nijednu sliku iz unutrašnjosti. Međutim, ono što je poznato, Nova Grane Panda će biti dostupna u blago hibridnoj i u čisto električnoj verziji. Takođe, Fiat će u ponudi zadržati aktuelni model do 2027. godine, te će se ovaj bestseller prodavati paralelno s novom generacijom.
Povezane novosti

Porsche vraća nasljednika Macana s benzinskim motorom
Slaba potražnja za električnim automobilima, natjerala je Porsche da lansira, odnosno vrati budući SUV na benzinski pogon. Riječ je o nasljedniku modela Macan, koji će biti predstavljen do kraja ove decenije.

Nema klizanja: Inovativna Q4 tehnologija debituje na najmanjoj Alfi
Nova tehnologija pogona na sve točkove, poznata pod kratkim nazivom Q4, debituje na SUV modelu Junior Ibrida. Kombinacija 1,2-litarskog turbo motora i dodatnog elektromotora na zadnjoj osovini razvija ukupno 145 konjskih snaga.

Nakon što je dotakao dno, Ford ulaže 4,4 milijarde eura u evropske operacije
Ford Motor Company najavio je ulaganje od 4,4 milijarde eura za transformaciju svog poslovanja u Evropi. Glavni cilj je smanjenje troškova i povećanje svoje konkurentnosti na kontinentu.