Fiat predstavlja novu Grande Pandu, koja će imati i električnu verziju
Italijanski proizvođač automobila objavio je prve slike i informacije o novoj Grande Pandi. Dizajniran u Italiji, biti će dostupan i u čisto električnoj verziji, mada će u ponudi postojati i hibrid. Grande Panda će se proizvoditi u Kragujevcu.
Italijani će 11. jula povodom 125. godišnjice marke predstaviti novu Pandu, ali ne običnu već Grande Pandu, ime koje sugeriše da se radi o nečemu drugačijem. Kao što sam naziv sugeriše, Grande Panda je najveća Panda do sada, budući da u dužinu mjeri 3,99 metara, a razvijena je u Centro Stile u Torinu, u Italiji.
Nova Fiat Grande Panda biće pozicionirana u kompaktnom B segment, niši koja ponovo oživljava u Evropi, budući da elektrifikovani auti gradskog formata postaju stub odbrane protiv najezde kineskih predstavnika. Fiat, kao specijalista za male formate, s novom Pandom unosi živost u segment, iako su dizajneri koristili kvadratni motiv dizajna kao na prvoj generaciji. S druge strane, Panda je robusna, pa time najavljuje da će biti spremna i za terene van asfalta.
Prema riječima predstavnika brenda, farovi su napravljeni od kockica opala, a dnevna svjetla i pokazivači pravca su integrisani u isti svjetlosni blok. Felge imaju prečnik od 17 inča, a kao podsjetnik na originalnu Pandu 4x4, sa bokova je izveden reljefni naziv modela.
Nova Fiat Grande Panda bi se trebala proizvoditi u Stellantisovoj fabrici u Kragujevcu, uz plan da se prodaje na tržištima poput Evrope, Bliskog Istoka i Afrike. Italijanski proizvođač za sada nije objavio nijednu sliku iz unutrašnjosti. Međutim, ono što je poznato, Nova Grane Panda će biti dostupna u blago hibridnoj i u čisto električnoj verziji. Takođe, Fiat će u ponudi zadržati aktuelni model do 2027. godine, te će se ovaj bestseller prodavati paralelno s novom generacijom.
Povezane novosti
Poznata budućnost Seata Leona: Klasični hibridni motor i temeljitiji redizajn
Seat Leon će prvi put u svojoj ponudi imati klasični hibridni motor, koji će biti uveden od 2028. godine. Zatim slijedi i veliki redizajn. Sve ovo potvrđuje strategiju dužeg zadržavanja na tržištu.
Rumuni ulaze u Golf klasu: Dacia će 2026. godine prvo lansirati karavan
Prema prvim informacijama, novi model Dacije bit će kompaktni karavan s dužinom od oko 4,6 metera koji bi mogao izazvati Škodu Octaviju.
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.