Fiat predstavlja novu Grande Pandu, koja će imati i električnu verziju
Italijanski proizvođač automobila objavio je prve slike i informacije o novoj Grande Pandi. Dizajniran u Italiji, biti će dostupan i u čisto električnoj verziji, mada će u ponudi postojati i hibrid. Grande Panda će se proizvoditi u Kragujevcu.
Italijani će 11. jula povodom 125. godišnjice marke predstaviti novu Pandu, ali ne običnu već Grande Pandu, ime koje sugeriše da se radi o nečemu drugačijem. Kao što sam naziv sugeriše, Grande Panda je najveća Panda do sada, budući da u dužinu mjeri 3,99 metara, a razvijena je u Centro Stile u Torinu, u Italiji.
Nova Fiat Grande Panda biće pozicionirana u kompaktnom B segment, niši koja ponovo oživljava u Evropi, budući da elektrifikovani auti gradskog formata postaju stub odbrane protiv najezde kineskih predstavnika. Fiat, kao specijalista za male formate, s novom Pandom unosi živost u segment, iako su dizajneri koristili kvadratni motiv dizajna kao na prvoj generaciji. S druge strane, Panda je robusna, pa time najavljuje da će biti spremna i za terene van asfalta.
Prema riječima predstavnika brenda, farovi su napravljeni od kockica opala, a dnevna svjetla i pokazivači pravca su integrisani u isti svjetlosni blok. Felge imaju prečnik od 17 inča, a kao podsjetnik na originalnu Pandu 4x4, sa bokova je izveden reljefni naziv modela.
Nova Fiat Grande Panda bi se trebala proizvoditi u Stellantisovoj fabrici u Kragujevcu, uz plan da se prodaje na tržištima poput Evrope, Bliskog Istoka i Afrike. Italijanski proizvođač za sada nije objavio nijednu sliku iz unutrašnjosti. Međutim, ono što je poznato, Nova Grane Panda će biti dostupna u blago hibridnoj i u čisto električnoj verziji. Takođe, Fiat će u ponudi zadržati aktuelni model do 2027. godine, te će se ovaj bestseller prodavati paralelno s novom generacijom.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.