Kalendar od iduće sezone bi mogao imati čak 24 trke na rasporedu. Liberty Media kao vlasnik marketinških prava želi izvući što više i konstantno podiže broj trka, te ujedno stvara nezadovoljstvo timova i vozača. No, pored svih negativnosti sa širenjem broja trka istinski raduje informacija da je menadžment Formule 1 počeo pregovore oko povratka u Afriku, tačnije na legendarnu stazu Kyalami u Južnoafričkoj Republici.
Osim trkanja nekih nižih automobilskih kategorija, na afričkom tlu oktani F1 miruju već skoro tri decenije. Povratak na Kyalami, stazu prepoznatljive stare konfiguracije, gdje su bolidi rolali 70-ih, 80-ih i 90-ih godina prošlog vijeka mnogi će s oduševljenjem pozdraviti prije nego dolazak pod blještava svjetla Las Vegasa kao treće planirane trke u SAD-a. Staza je u međuvremenu modernizovana, uz poboljšane sigurnosne standarde, ali posebno raduje što je zadržala onaj stari trkački duh.
Zadnja trka u Južnoafričkoj Republici na stazi Kyalami vozila se 1993. godine kao prva trka u sezoni pod službenim nazivom Panasonic South African Grand Prix, a slavio je Alain Prost u bolidu Williamsa ispred Ayrtona Senne u McLarenu. Te godine Prost je osvojio svoju zadnju i ujedno četvrtu titulu, te se na kraju sezone povukao iz F1.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.