Vijesti

Evropa dočekala pristupačni električni auto - Citroen e-C3

Predstavljanjem četvrte generacije modela C3, Citroen je potpuno preokrenuo principe dizajna evropskih automobila B-segmenta. Novi e-C3 pruža najviše udobnosti u svojoj klasi, jednostavno električno iskustvo i nevjerovatan odnos između kvalitete i cijene.

Autor: BIHAMK

Novi 100% električni model e-C3 ponosno stoji na čelu četvrte generacije najpopularnijeg automobila marke Citroën, koji je prodan u više od 5,6 miliona primjeraka otkako je prva generacija puštena u prodaju 2002. godine. C3 se smatra najpopularnijim modelom marke Citroën i predstavlja 29% njene prodajne količine u Evropi. U 2022. model C3 osvojio je ukupno 11% evropskog tržišta automobila B-segmenta.

Finansijski rentabilna platforma, prilagođena 100% električnim vozilima, sadrži u podnici LFP (litij-željezo-fosfat) bateriju kapaciteta od 44 kWh, koja obezbeđuje do 320 kilometara dometa prema WLTP ciklusu. Zahvaljujući mogućnosti za punjenjem na brzim DC punionicama (100 kW) novi baterijski C3 se može napuniti od 20 % do 80 % za samo 26 minuta. Standardno AC punjenje, od 20 do 80 %, traje oko 4 sata i 10 minuta ma kućnom wallboxu snage 7 kW ili 2 sata i 50 minuta ako se vozilo prikopča na punjač od 11 kW.

S motorom od 83 kW (113 KS) i potpuno automatskim mjenjačem koji ubrzava od 0 do 100 km/h za oko 11 sekundi i uz privremenu najveću brzinu od 135 km/h, električni e-C3 pruža više nego dovoljno snage i performansi za svakodnevnu vožnju u gradu i prigradskim područjima. Sve mu to ujedno omogućavaju kompaktne dimenzije s 4,01 m dužine i povećani klirens sa 135 na 163 mm. Te brojke, uz posvećenost iskorištavanju kabine, donose jako ugodan i komforan enterijer s prtljažnikom od 310 litara.

Potpuno novi e-C3 najavljuje novo poglavlje za marku Citroen. Popularna i odvažna marka svoju ponudu stalno nadograđuje i ažurira. Njihov cilj je 100% električna vozila učiniti dostupna svim ljudima. Novi e-C3 to omogućuje po poštenoj i pristupačnoj cijeni. Novi e-C3 s dometom od 320 km bit će dostupan po cijeni od 23.300 eura. No, tu nije kraj pristupačnim cijenama za kojima Evropa vapi i to s konkretnijim modelima koji se proizviode na evropskom tlu i koji za razliku od uvoznih automobila (slučaj u Francuskoj), mogu računati na eko bonus od 5.000 do 7.000 eura. Naime, Citroen obećava još pristupačniju verziju s dometom od 200 km do 2025. godine i cijenom već od 19.990 eura.

BIHAMK

Povezane novosti

Kia EV3 proglašen “Crossoverom godine” u izboru TopGeara

Kia EV3 proglašen “Crossoverom godine” u izboru TopGeara

Ovo je četvrta pobjeda zaredom za Kiju u izboru TopGear.com. EV9 osvojio je “Porodični automobil godine” na dodjeli nagrada 2023., dok je EV6 osvojio istu nagradu “Crossover godine” 2021. Kia je takođe odnijela kući nagradu “Proizvođač godine” 2022.

Toyota od 2016. godine prodala milion C-HR jedinica  u Evropi

Toyota od 2016. godine prodala milion C-HR jedinica u Evropi

Neobični SUV C-HR, Toyota je lansirala model prije osam godina. Danas kada je na tržištu dostupna druga generacija, prodajne brojke idu uzlaznom putanjom što je Toyoti omogućilo dostizanje jubileja od million jedinica prodatih na evropskom tržištu.

Možda bi vas zanimalo