Elektrifikacija bi mogla dovesti do gubitka 186.000 radnih mjesta do 2035.
Nova studija koju su proveli Nijemci pokazuje da bi fenomen elektrifikacije automobilske industrije mogao dovesti do masovnog gubitka radnih mjesta. Prema novoj studiji, samo u Njemačkoj bi do 2035. moglo nestati više od 186.000 radnih mjesta.
Fenomen elektrifikacije je u punom jeku i već pogađa automobilsku industriju, posebno u smislu zapošljavanja. Većina proizvođača je spremna smanjiti troškove, a to znači, implicitno, smanjenje nekih poslova. U zadnje četiri godine mnogo je izvještaja koji prognoziraju smanjenje broja radnih mjesta zbog elektrifikacije.
U budućnosti, situacija s radnim mjestima u automobilskoj industriji je prilično pesimistična. Prema novoj studiji njemačke kompanije Prognos, elektrifikacija automobilske industrije dovest će do gubitka oko 186.000 radnih mjesta u Njemačkoj do 2035. godine, u odnosu na nivo zabilježen pred pandemiju 2019. godine. Većina takvih poslova koji nestaju uključuje razvoj klasičnih motora i mjenjača. Električnim automobilima je potrebno mnogo manje dijelova u odnosu na one s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Ista studija također otkriva da će poslovi vezani za zavarivanje i obradu metala, kao i oni koji se odnose na upravljanje i administraciju poslovanja, postajati sve oskudniji. Umjesto toga, studija navodi da će proizvođači sada morati zaposliti više ljudi koji rade u IT sektoru, elektrotehnici i mašinstvu. Međutim, te pozicije će teško nadoknaditi tradicionalne poslove u autoindustriji.
Zaključak izvještaja je da će više radnih mjesta nestati u automobilskoj industriji nego što će biti otvoreno. Konačno, u studiji se navodi i da će se tranzicija na gore pomenute nove poslove ubrzati u narednih 10 godina.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.