Vijesti

Elektrifikacija bi mogla dovesti do gubitka 186.000 radnih mjesta do 2035.

Nova studija koju su proveli Nijemci pokazuje da bi fenomen elektrifikacije automobilske industrije mogao dovesti do masovnog gubitka radnih mjesta. Prema novoj studiji, samo u Njemačkoj bi do 2035. moglo nestati više od 186.000 radnih mjesta.

Autor: BIHAMK

Fenomen elektrifikacije je u punom jeku i već pogađa automobilsku industriju, posebno u smislu zapošljavanja. Većina proizvođača je spremna smanjiti troškove, a to znači, implicitno, smanjenje nekih poslova. U zadnje četiri godine mnogo je izvještaja koji prognoziraju smanjenje broja radnih mjesta zbog elektrifikacije.

U budućnosti, situacija s radnim mjestima u automobilskoj industriji je prilično pesimistična. Prema novoj studiji njemačke kompanije Prognos, elektrifikacija automobilske industrije dovest će do gubitka oko 186.000 radnih mjesta u Njemačkoj do 2035. godine, u odnosu na nivo zabilježen pred pandemiju 2019. godine. Većina takvih poslova koji nestaju uključuje razvoj klasičnih motora i mjenjača. Električnim automobilima je potrebno mnogo manje dijelova u odnosu na one s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.

Ista studija također otkriva da će poslovi vezani za zavarivanje i obradu metala, kao i oni koji se odnose na upravljanje i administraciju poslovanja, postajati sve oskudniji. Umjesto toga, studija navodi da će proizvođači sada morati zaposliti više ljudi koji rade u IT sektoru, elektrotehnici i mašinstvu. Međutim, te pozicije će teško nadoknaditi tradicionalne poslove u autoindustriji.

Zaključak izvještaja je da će više radnih mjesta nestati u automobilskoj industriji nego što će biti otvoreno. Konačno, u studiji se navodi i da će se tranzicija na gore pomenute nove poslove ubrzati u narednih 10 godina.

BIHAMK

Povezane novosti

Citroen Ami ove godine slavi svoj četvrti rođendan

Citroen Ami ove godine slavi svoj četvrti rođendan

Ami je bio veliko iznenađenje kada je lansiran 2020. godine, izazvavši čuđenje i radoznalost. Do danas je postao pravi društveni fenomen koji je privukao više od 65.000 kupaca i uzdrmao urbani, a posebno prigradski automobilski pejzaž.

Nova Mazda CX-80 stigla u Evropu

Nova Mazda CX-80 stigla u Evropu

Mazda CX-80 stvorena je kako bi konkurisala etabliranim premium markama na evropskom tržištu. S tri reda sjedišta, najprostraniji automobil u Mazdinoj evropskoj ponudi, sada stiže u ovlaštene Mazdine salone u Evropi i dostupan je za probnu vožnju.

Možda bi vas zanimalo