Elektrifikacija bi mogla dovesti do gubitka 186.000 radnih mjesta do 2035.
Nova studija koju su proveli Nijemci pokazuje da bi fenomen elektrifikacije automobilske industrije mogao dovesti do masovnog gubitka radnih mjesta. Prema novoj studiji, samo u Njemačkoj bi do 2035. moglo nestati više od 186.000 radnih mjesta.
Fenomen elektrifikacije je u punom jeku i već pogađa automobilsku industriju, posebno u smislu zapošljavanja. Većina proizvođača je spremna smanjiti troškove, a to znači, implicitno, smanjenje nekih poslova. U zadnje četiri godine mnogo je izvještaja koji prognoziraju smanjenje broja radnih mjesta zbog elektrifikacije.
U budućnosti, situacija s radnim mjestima u automobilskoj industriji je prilično pesimistična. Prema novoj studiji njemačke kompanije Prognos, elektrifikacija automobilske industrije dovest će do gubitka oko 186.000 radnih mjesta u Njemačkoj do 2035. godine, u odnosu na nivo zabilježen pred pandemiju 2019. godine. Većina takvih poslova koji nestaju uključuje razvoj klasičnih motora i mjenjača. Električnim automobilima je potrebno mnogo manje dijelova u odnosu na one s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Ista studija također otkriva da će poslovi vezani za zavarivanje i obradu metala, kao i oni koji se odnose na upravljanje i administraciju poslovanja, postajati sve oskudniji. Umjesto toga, studija navodi da će proizvođači sada morati zaposliti više ljudi koji rade u IT sektoru, elektrotehnici i mašinstvu. Međutim, te pozicije će teško nadoknaditi tradicionalne poslove u autoindustriji.
Zaključak izvještaja je da će više radnih mjesta nestati u automobilskoj industriji nego što će biti otvoreno. Konačno, u studiji se navodi i da će se tranzicija na gore pomenute nove poslove ubrzati u narednih 10 godina.
Povezane novosti

Novi Jeep Compass je najaerodinamičniji model u historiji brenda
Nova generacija Jeep Compassa na putu je za kupce u Evropi. Model sa evropskim specifikacijama je najaerodinamičniji Jeep u historiji brenda, a proizvodit će se u Italiji.

Volvo XC60 postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda
SUV-ovi su danas u velikom zamahu na evropskom tržištu. Stoga ne čudi što je XC60, računajući brojke dvije generacije, postao najprodavaniji model u historiji švedskog brenda, pobijedivši vrlo uspješni model 240.

Cadillac isporučio prvi električni SUV Celestiq po nimalo privlačnoj cijeni
Cadillac je zvanično započeo isporuke svog luksuznog električnog modela, Celestiq, tri godine nakon zvaničnog lansiranja. Vodeći model američkog brenda ima početnu cijenu od oko 350.000 dolara.