Elektrifikacija bi mogla dovesti do gubitka 186.000 radnih mjesta do 2035.
Nova studija koju su proveli Nijemci pokazuje da bi fenomen elektrifikacije automobilske industrije mogao dovesti do masovnog gubitka radnih mjesta. Prema novoj studiji, samo u Njemačkoj bi do 2035. moglo nestati više od 186.000 radnih mjesta.
Fenomen elektrifikacije je u punom jeku i već pogađa automobilsku industriju, posebno u smislu zapošljavanja. Većina proizvođača je spremna smanjiti troškove, a to znači, implicitno, smanjenje nekih poslova. U zadnje četiri godine mnogo je izvještaja koji prognoziraju smanjenje broja radnih mjesta zbog elektrifikacije.
U budućnosti, situacija s radnim mjestima u automobilskoj industriji je prilično pesimistična. Prema novoj studiji njemačke kompanije Prognos, elektrifikacija automobilske industrije dovest će do gubitka oko 186.000 radnih mjesta u Njemačkoj do 2035. godine, u odnosu na nivo zabilježen pred pandemiju 2019. godine. Većina takvih poslova koji nestaju uključuje razvoj klasičnih motora i mjenjača. Električnim automobilima je potrebno mnogo manje dijelova u odnosu na one s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.
Ista studija također otkriva da će poslovi vezani za zavarivanje i obradu metala, kao i oni koji se odnose na upravljanje i administraciju poslovanja, postajati sve oskudniji. Umjesto toga, studija navodi da će proizvođači sada morati zaposliti više ljudi koji rade u IT sektoru, elektrotehnici i mašinstvu. Međutim, te pozicije će teško nadoknaditi tradicionalne poslove u autoindustriji.
Zaključak izvještaja je da će više radnih mjesta nestati u automobilskoj industriji nego što će biti otvoreno. Konačno, u studiji se navodi i da će se tranzicija na gore pomenute nove poslove ubrzati u narednih 10 godina.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.