Kada je predsjednik Donald Trump uveo carine od 25 posto na sva vozila uvezena u Sjedinjene Države, Ferrari se nije baš posebno nasekirao. Umjesto toga, italijanski proizvođač automobila najavio je da će podići cijene određenih modela za čak 10 posto, iako također apsorbira tarifne troškove za druge.
Budući da se sva Ferrari vozila proizvode u fabrici Maranello u Italiji, neizbježno podliježu tarifi od 25 posto kada dođu na američko tlo. Međutim, Ferrari je odlučio da neke od svojih modela, uključujući linije Roma, 296 i SF90, zaštiti od bilo kakvog povećanja cijena. U tim slučajevima, dodatni trošak neće biti prebačen na kupce.
Za ostatak Ferrarijeve linije – misli se na Purosangue, 12Cilindri i F80 – cijena će porasti za 10 posto. Kompanija će preuzeti ostatak troškova. Nije iznenađujuće da će F80, Ferrarijev vodeći hiperautomobil, biti najteže pogođen, s obzirom da je njegova osnovna cijena već nevjerovatnih 3,5 miliona dolara (plus dodatnih 350.000 dolara s poskupljenjem).
Ferrari je pojasnio da će ove promjene cijena utjecati samo na vozila koja se uvoze u SAD počevši od 2. aprila 2025. godine. Uprkos ovom oprezu, Ferrarijeve dionice su u vrijeme pisanja ovog teksta skočile za 4,6 posto.
Analitičari Private Wealth Managementa vjeruju da će povećanje cijena jedva biti zabilježeno kod američkih vlasnika Ferrarija: “Kako procjenjujemo da većina Ferrarija prodatih u SAD ide vlasnicima koji već posjeduju više od jednog Ferrarija, svako povećanje cijena novih modela će biti donekle ublaženo saznanjem da su i drugi Ferrari automobili, oni parkirani u njihovim garažama, također postali skuplji.”
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.