Kada je predsjednik Donald Trump uveo carine od 25 posto na sva vozila uvezena u Sjedinjene Države, Ferrari se nije baš posebno nasekirao. Umjesto toga, italijanski proizvođač automobila najavio je da će podići cijene određenih modela za čak 10 posto, iako također apsorbira tarifne troškove za druge.
Budući da se sva Ferrari vozila proizvode u fabrici Maranello u Italiji, neizbježno podliježu tarifi od 25 posto kada dođu na američko tlo. Međutim, Ferrari je odlučio da neke od svojih modela, uključujući linije Roma, 296 i SF90, zaštiti od bilo kakvog povećanja cijena. U tim slučajevima, dodatni trošak neće biti prebačen na kupce.
Za ostatak Ferrarijeve linije – misli se na Purosangue, 12Cilindri i F80 – cijena će porasti za 10 posto. Kompanija će preuzeti ostatak troškova. Nije iznenađujuće da će F80, Ferrarijev vodeći hiperautomobil, biti najteže pogođen, s obzirom da je njegova osnovna cijena već nevjerovatnih 3,5 miliona dolara (plus dodatnih 350.000 dolara s poskupljenjem).
Ferrari je pojasnio da će ove promjene cijena utjecati samo na vozila koja se uvoze u SAD počevši od 2. aprila 2025. godine. Uprkos ovom oprezu, Ferrarijeve dionice su u vrijeme pisanja ovog teksta skočile za 4,6 posto.
Analitičari Private Wealth Managementa vjeruju da će povećanje cijena jedva biti zabilježeno kod američkih vlasnika Ferrarija: “Kako procjenjujemo da većina Ferrarija prodatih u SAD ide vlasnicima koji već posjeduju više od jednog Ferrarija, svako povećanje cijena novih modela će biti donekle ublaženo saznanjem da su i drugi Ferrari automobili, oni parkirani u njihovim garažama, također postali skuplji.”
Povezane novosti

Protekli mjesec u BIHAMK-u: septembar, 2025. godina
Iako smo ispratili ljeto, tokom kojeg smo za dosta vas bili pravi prijatelj na cesti, jer smo vam pruženom intervencijom ili informacijom omogućili bezbjedan nastavak putovanja, dolazak septembra i početak jeseni nosi sa sobom nove izazove.

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".