Vijesti

Drugi facelift za Genesis G70, EV stiže 2026.

Genesis je postao samostalna robna marka Hyundai Motor Corporationa u novembru 2015. Njihov najpristupačniji model je G70, limuzina D-segmenta koja se na određenim tržištima prodaje i kao atraktivni shooting brake s pet vrata.

Autor: BIHAMK

Luksuzna limuzina premijerno je predstavljena u septembru 2017. u Olimpijskom parku u Seulu, kao treći model Hyundai-eve luksuzne podmarke nakon većih modela G80 i G90. Dizajniran pod palicom Petera Schreyera, G70 dobio je prvo osvježenje sredinom životnog ciklusa u septembru 2020. Potpisao ga je Luc Donckerwolke, a taj facelift je postavio temelje za uvođenje izvedbe shooting brake u maju 2021.

Ispod karoserije je skraćena platforma modela Genesis G80 sa zadnjim pogonom. Ovu platformu G70 također dijeli s Kia Stingerom, modelom koji iduće godine odlazi u penziju zbog sve lošije prodaje.

Međutim, G70 neće dijeliti istu sudbinu. Umjesto da ga zamijeni GV60 električni SUV, ova limuzina će biti ponovo redizajnirana u maju 2023. Pretpostavlja se da će drugi facelift posuditi mnogo stilskih detalja od G80 i G90, uključujući najnovije verzije prednje rešetke i četverostrukih prednjih svjetala.

Hyundai je početkom 2022. otkazao razvoj potpuno novih motora s unutrašnjim sagorjevanjem, što ostavlja drugi facelift s aktuelnim motorima. Moguće da aktuelni motori sa četiri i šest cilindara dobiju pomoć od 48 voltnog sistema u vidu električnog kompresora. Takav sistem prvi put je viđen u modelu G90. Naime, e-punjač pomaže 3,5-litrenom V6 razviti 410 KS.

Korejski mediji tvrde da će Genesis održati G70 sa SUS motorima u životu najkasnije do 2026. godine, kada bi druga generacija trebala dobiti potpuno električni pogon. Kodnog naziva RN2, kompaktna limuzina s nultom emisijom CO2 mogla bi biti premijerno predstavljena u martu 2026.

Cijene u Evropi za aktuelnu limuzinu G70 startaju od 39.100 eura, koji se pored 2.0T benzinca u dvije verzije snage (197 i 245 KS) može naručiti i s 2,2-litrenim turbo-dizelom od 200 KS i 8-stepenom automatikom. Verzija shooting brake je skuplja 1200 eura.

BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo