Drugi facelift za Genesis G70, EV stiže 2026.
Genesis je postao samostalna robna marka Hyundai Motor Corporationa u novembru 2015. Njihov najpristupačniji model je G70, limuzina D-segmenta koja se na određenim tržištima prodaje i kao atraktivni shooting brake s pet vrata.
Luksuzna limuzina premijerno je predstavljena u septembru 2017. u Olimpijskom parku u Seulu, kao treći model Hyundai-eve luksuzne podmarke nakon većih modela G80 i G90. Dizajniran pod palicom Petera Schreyera, G70 dobio je prvo osvježenje sredinom životnog ciklusa u septembru 2020. Potpisao ga je Luc Donckerwolke, a taj facelift je postavio temelje za uvođenje izvedbe shooting brake u maju 2021.
Ispod karoserije je skraćena platforma modela Genesis G80 sa zadnjim pogonom. Ovu platformu G70 također dijeli s Kia Stingerom, modelom koji iduće godine odlazi u penziju zbog sve lošije prodaje.
Međutim, G70 neće dijeliti istu sudbinu. Umjesto da ga zamijeni GV60 električni SUV, ova limuzina će biti ponovo redizajnirana u maju 2023. Pretpostavlja se da će drugi facelift posuditi mnogo stilskih detalja od G80 i G90, uključujući najnovije verzije prednje rešetke i četverostrukih prednjih svjetala.
Hyundai je početkom 2022. otkazao razvoj potpuno novih motora s unutrašnjim sagorjevanjem, što ostavlja drugi facelift s aktuelnim motorima. Moguće da aktuelni motori sa četiri i šest cilindara dobiju pomoć od 48 voltnog sistema u vidu električnog kompresora. Takav sistem prvi put je viđen u modelu G90. Naime, e-punjač pomaže 3,5-litrenom V6 razviti 410 KS.
Korejski mediji tvrde da će Genesis održati G70 sa SUS motorima u životu najkasnije do 2026. godine, kada bi druga generacija trebala dobiti potpuno električni pogon. Kodnog naziva RN2, kompaktna limuzina s nultom emisijom CO2 mogla bi biti premijerno predstavljena u martu 2026.
Cijene u Evropi za aktuelnu limuzinu G70 startaju od 39.100 eura, koji se pored 2.0T benzinca u dvije verzije snage (197 i 245 KS) može naručiti i s 2,2-litrenim turbo-dizelom od 200 KS i 8-stepenom automatikom. Verzija shooting brake je skuplja 1200 eura.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.