Poznato je da Dodge, kao dio Stellantis grupacije, već neko vrijeme radi na novoj baterijsko-električnoj platformi za svoju sljedeću generaciju ''mišićavih'' automobila. Unatoč tome, sudbina V8 verzija Chargera i Challengera bila je maglovita, uz nagađanja da bi V8 mogao živjeti paralelno uz automobile na baterije. Međutim, takav scenarij neće biti realizovan, jer je Dodge službeno potvrdio kraj za V8 blok.
Dodge je navodno htio nastaviti prodavati ICE-verzije (motori sa unutrašnjim sagorjevanjem) svojih mišićavih automobila paralelno uz električne verzije. Međutim, prema aktuelnim trendovima tako nešto bi bilo poprilično nategnuto iz jednog prostog razloga: razvoj dvije različite platforme za isti model ne bi ekonomski bio isplativ! Pojedini izvori su nekako bili uvjereni da će ICE platforma biti podijeljena između ostalih Stellantisovih marki i modela kako bi se rasporedili troškovi.
Nažalost, koliko god ljubitelji benzina htjeli u to vjerovati, pokazalo se da je ova priča samo njihova pusta želja. Glasnogovornik Dodgea je potvrdio da su V8 verzije ''mrtve'' i da će sve verzije Chargera/Challengera sa klasičnim motorima također biti povučene. Novi modeli Charger i Challenger pokretat će se isključivo električnom energijom, odnosno sljedeća generacija bit će isključivo BEV (baterijsko vozilo).
Tako će legendarni HEMI na aktuelnoj platformi biti pokopan nakon 2023. Nema više nikakve neizvjesnosti, jer se čini da je Dodge odlučan ući u borbu s električnim vozilima. Koliko god ga ljubitelji benzina mrzili, električni pogonski sistemi zapravo su izvrsni za automobile visokih performansi. Već smo vidjeli kako Tesla Model S Plaid briše pod s mnogim sportašima koji samo na papiru djeluju brutalno.
Očekuje se da će V8 HEMI motor završiti svoju Charger/Challenger karijeru u stilu za pamćenje. Priča se da će oproštajna verzija Hellcat motora imati snagu do čak 900 konjskih snaga. Bio bi to poseban ispraćaj u znak sjećanja na neka zlatna vremena prije nego što električna energija zavlada carstvom mišićavih automobila.
Povezane novosti
Nova Mazda EZ-6 je elektrifikovana limuzina od skoro pet metara, ali samo za Kinu
Na sajmu automobila u Pekingu Mazda je predstavila novu limuzinu EZ-6. Limuzina duga skoro pet metara, razvijena je posebno za kinesko tržište, a bit će dostupna samo u električnoj i plug-in hibridnoj verziji.
Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga
Kultni Mustang nastao je 1964., u godini kada je Cassius Clay postao Muhammad Ali, Martin Luther King dobio Nobelovu nagradu za mir, a Beatlesi izazvali ludnicu kada su prvi put stigli u Ameriku. U svemu tome je rođen model koji je postao prava legenda.
Citroen počeo primati narudžbe za novu generaciju C3 i e-C3
Poznate su cijene za novi C3 na bh. tržištu, koji će pored benzinske po prvi put biti dostupan u električnoj verziji. Osnovni benzinac sa 100 KS starta s cijenom od 30.992 KM, dok elektična varijanta ima početnu cijenu od 47.517 KM bez subvencije.