Poznato je da Dodge, kao dio Stellantis grupacije, već neko vrijeme radi na novoj baterijsko-električnoj platformi za svoju sljedeću generaciju ''mišićavih'' automobila. Unatoč tome, sudbina V8 verzija Chargera i Challengera bila je maglovita, uz nagađanja da bi V8 mogao živjeti paralelno uz automobile na baterije. Međutim, takav scenarij neće biti realizovan, jer je Dodge službeno potvrdio kraj za V8 blok.
Dodge je navodno htio nastaviti prodavati ICE-verzije (motori sa unutrašnjim sagorjevanjem) svojih mišićavih automobila paralelno uz električne verzije. Međutim, prema aktuelnim trendovima tako nešto bi bilo poprilično nategnuto iz jednog prostog razloga: razvoj dvije različite platforme za isti model ne bi ekonomski bio isplativ! Pojedini izvori su nekako bili uvjereni da će ICE platforma biti podijeljena između ostalih Stellantisovih marki i modela kako bi se rasporedili troškovi.
Nažalost, koliko god ljubitelji benzina htjeli u to vjerovati, pokazalo se da je ova priča samo njihova pusta želja. Glasnogovornik Dodgea je potvrdio da su V8 verzije ''mrtve'' i da će sve verzije Chargera/Challengera sa klasičnim motorima također biti povučene. Novi modeli Charger i Challenger pokretat će se isključivo električnom energijom, odnosno sljedeća generacija bit će isključivo BEV (baterijsko vozilo).
Tako će legendarni HEMI na aktuelnoj platformi biti pokopan nakon 2023. Nema više nikakve neizvjesnosti, jer se čini da je Dodge odlučan ući u borbu s električnim vozilima. Koliko god ga ljubitelji benzina mrzili, električni pogonski sistemi zapravo su izvrsni za automobile visokih performansi. Već smo vidjeli kako Tesla Model S Plaid briše pod s mnogim sportašima koji samo na papiru djeluju brutalno.
Očekuje se da će V8 HEMI motor završiti svoju Charger/Challenger karijeru u stilu za pamćenje. Priča se da će oproštajna verzija Hellcat motora imati snagu do čak 900 konjskih snaga. Bio bi to poseban ispraćaj u znak sjećanja na neka zlatna vremena prije nego što električna energija zavlada carstvom mišićavih automobila.
Povezane novosti

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.