Poznato je da Dodge, kao dio Stellantis grupacije, već neko vrijeme radi na novoj baterijsko-električnoj platformi za svoju sljedeću generaciju ''mišićavih'' automobila. Unatoč tome, sudbina V8 verzija Chargera i Challengera bila je maglovita, uz nagađanja da bi V8 mogao živjeti paralelno uz automobile na baterije. Međutim, takav scenarij neće biti realizovan, jer je Dodge službeno potvrdio kraj za V8 blok.
Dodge je navodno htio nastaviti prodavati ICE-verzije (motori sa unutrašnjim sagorjevanjem) svojih mišićavih automobila paralelno uz električne verzije. Međutim, prema aktuelnim trendovima tako nešto bi bilo poprilično nategnuto iz jednog prostog razloga: razvoj dvije različite platforme za isti model ne bi ekonomski bio isplativ! Pojedini izvori su nekako bili uvjereni da će ICE platforma biti podijeljena između ostalih Stellantisovih marki i modela kako bi se rasporedili troškovi.
Nažalost, koliko god ljubitelji benzina htjeli u to vjerovati, pokazalo se da je ova priča samo njihova pusta želja. Glasnogovornik Dodgea je potvrdio da su V8 verzije ''mrtve'' i da će sve verzije Chargera/Challengera sa klasičnim motorima također biti povučene. Novi modeli Charger i Challenger pokretat će se isključivo električnom energijom, odnosno sljedeća generacija bit će isključivo BEV (baterijsko vozilo).
Tako će legendarni HEMI na aktuelnoj platformi biti pokopan nakon 2023. Nema više nikakve neizvjesnosti, jer se čini da je Dodge odlučan ući u borbu s električnim vozilima. Koliko god ga ljubitelji benzina mrzili, električni pogonski sistemi zapravo su izvrsni za automobile visokih performansi. Već smo vidjeli kako Tesla Model S Plaid briše pod s mnogim sportašima koji samo na papiru djeluju brutalno.
Očekuje se da će V8 HEMI motor završiti svoju Charger/Challenger karijeru u stilu za pamćenje. Priča se da će oproštajna verzija Hellcat motora imati snagu do čak 900 konjskih snaga. Bio bi to poseban ispraćaj u znak sjećanja na neka zlatna vremena prije nego što električna energija zavlada carstvom mišićavih automobila.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.