Dakar 2023: Al-Attiyah i Toyota Hilux opet na vrhu
Nakon više od 5.000 surovih kilometara i 14 etapa kroz Saudijsku Arabiju, reliju koji se vozio od Crvenog mora do Arapskog zaljeva preko pustinje Empty Quarter, petu pobjedu je ostvario katarski as Nasser Al-Attiyah za upravljačem Toyote Hilux.
Kako se ulazilo dublje u drugu sedmicu relija postajalo je jasno da niko neće spriječiti Nassera Al-Attiyaha (52) da pokupi svoj peti Dakar naslov. Vozač iz Katara bio je u savršenoj sinhronizaciji sa svojim suvozačem Mathieuom Baumelom do samog kraja relija.
Bliže Al-Attiyahu od bilo koga drugog bio je deveterostruki WRC prvak Sébastien Loeb. Francuz je čak uspio pobijediti na šest uzastopnih etapa zajedno sa suvozačem Fabianom Lurquinom u BRX Hunteru, ali se na kraju morao zadovoljiti drugim mjestom.
Najveće iznenađenje u klasi automobila ostvarili su brazilski novak Lucas Moraes i njegov suvozač Timo Gottschalk kada su završili treći u ukupnom poretku. Ovaj pozitivan rezultat je došao ponajviše jer su posade nabrijanog Audija podbacile ove godine.
Ovogodišnja trka kod motociklista bila je neizvjesna do samog kraja. Vozač fabričkog Red Bull KTM Factory Racinga Argentinac Kevin Benavides, koji je sada osvojio dva od četiri izdanja kojima je domaćin Saudijska Arabija, uspio na kraju završiti kao prvi sa samo 43 sekunde prednosti ispred timskog kolege Tobya Pricea.
Ove godine zbog sankcija Rusiji nije bilo nepobjedivog Kamaza u konkurenciji kamiona. Međutim, to su iskoristili drugi timovi, pa se trijumfom okitila holandsko-poljska posada Van Kasteren/Rodevald/Snijeders za upravljačem Iveca.
Rezultati - AUTOMOBILI
- Nasser Al-Attiyah (QAT) TOYOTA 45:03:15
- Sébastien Loeb (FRA) BRX +01:20:49
- Lucas Moraes (BRA) OVERDRIVE +01:38:31
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.