Vijesti

Dacia Sandero: Najprodavaniji evropski auto ima novo lice i ozbiljne motore

Druga tura modernizacije za popularne modele Sandero i Sandero Stepway, donosi novo lice brenda i niz tehnoloških unaprjeđenja. Najveća novost biće ugradnja hibrida iz Bigstera i novog jačeg motora s plinskom instalacijom.

Autor: BIHAMK

Sandero je nesumnjiva zvijezda Dacijinog portfolija. Od 2017. godine drži titulu najprodavanijeg modela na evropskom tržištu privatnim licima, a prošle godine postao je apsolutno najprodavanije vozilo na Starom kontinentu. Ova činjenica potvrđuje da je Sandero pravo mjerilo uspjeha u svojoj kategoriji. Najuočljivija promjena na drugom redizajnu je nova dizajnerska filozofija prednjeg dijela. LED farovi sada imaju potpuno novi svjetlosni potpis u obliku obrnutog slova T, dok je maska hladnjaka redizajnirana s bijelim umecima. Prednji branik je također revidiran, stvarajući dojam da je cijela prednja strana izlivena iz jednog komada.

Za eksterijere, Dacia je pripremila nove felge i nove ratkape, te predstavila novu vanjsku Amber žutu boju. Na zadnjoj strani nalazimo redizajnirana stop svjetla, a Sandero Stepway dobiva zaštite od materijala Starkle, proizvedenog od 20% recikliranog polipropilena.

Moderan enterijer po uzoru na Duster i Bigster

Unutrašnjost dobija svježiji izgled s obrnutim ''T'' slovom koje se ponavlja na ventilacionim otvorima. Ovisno o nivou opreme, nalazimo plavi tekstilni umetak (Expression) ili denim plavi umetak (Journey). Tapacirunzi su potpuno novi i otporniji nego prije, a nivo opreme Journey nudi ekskluzivnu plavu tkaninu.

Centralni displej sada mjeri 10 inča (prethodno 8 inča), dok digitalni instrumenti od 7 inča dobivaju potpuno novi interfejs. Po prvi put, Sandero i Sandero Stepway nude bežično punjenje telefona, farove s automatskim svjetlima, multi-view kameru i električno sklopive vanjske retrovizore.

Lista asistenata za vožnju obogaćena je sistemom automatskog kočenja u nuždi s prepoznavanjem pješaka, biciklista i motociklista, te sistemom upozorenja na zamor vozača. Dodat je i My Safety dugme za brzi pristup sigurnosnim funkcijama.

Ozbiljna motorizacija

Najsnažnija motorizacija koja stiže na Sandero Stepway je Hybrid 155, s 1.8-litarskim atmosferskim motorom, dvije električne jedinice i baterijom od 1.4 kWh. Ukupna snaga iznosi 155 KS sa 170 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor bit će dostupan od četvrtog kvartala 2026. godine.

Za ljubitelje plina, Dacia predstavlja novi Eco-G 120 motor - 1.2-litarski trocilindarski agregat sa 120 KS koji zamjenjuje prethodni Eco-G 100. Revolucionarna je mogućnost kombinovanja s automatskim mjenjačem s duplim kvačilom i 6 brzina, što po prvi put na Dacijinom modelu donosi i komande za promjenu brzina na volanu.

Kapacitet LPG rezervoara povećan je na 49.6 litara (s prethodnih 40 litara) kod Sandera i Sandero Stepwaya. S punim rezervoarima benzina i plina, maksimalna autonomija dostiže nevjerovatnih 1.590 kilometara za Sandero, odnosno 1.480 kilometara za Stepway.

Osnovni benzinski motor TCe 90 zamijenjen je snažnijim TCe 100 agregatom – 1.0-litarskim trocilindrašem koji sada razvija 100 KS, uparenim s manuelnim mjenjačem sa šest brzina.

U istom tonu optičkog i tehničkog dotjerivanja, Rumuni su ažurirali i modele Jogger i Logan.

BIHAMK

Povezane novosti

Turski Togg počeo s prodajom automobila u Njemačkoj

Turski Togg počeo s prodajom automobila u Njemačkoj

Turski proizvođač Togg počinje s prodajom svojih električnih automobila T10X i T10F u Njemačkoj. Cijene startaju od 41.200 eura, bez obzira da li se radi o 4,60 metara dugom SUV-u ili limuzini, ali u vrhunskoj verziji V2 RWD Long Range.

Možda bi vas zanimalo