Dacia postigla novi rekord, Rumuni prodali više od pola miliona automobila
Prema najnovijem izvještaju Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Dacia je u prvih 11 mjeseci 2024. godine na evropskom tržištu prodala više od 500.000 vozila i postigla novi rekord.
Bliži se kraj godine, a vodeći proizvođači automobila sumiraju rezultate prodaje čekajući prema najavama pretešku 2025. godinu. Među njima, Dacia se ističe značajnim rastom u 2024. godini, što potvrđuju podaci objavljeni od strane ACEA-e.
U periodu od januara do novembra ove godine, rumunski proizvođač, koji posluje pod okriljem francuskog Renaulta, prodao je ukupno 522.013 vozila na evropskom tržištu. To predstavlja rast od 2% u poređenju sa istim periodom prethodne godine, kada je prodato 511.994 automobila.
Samo u novembru, Dacia je zabilježila prodaju od 49.352 vozila, što je povećanje od 4,8% u odnosu na novembar 2023. godine. Kao rezultat toga, tržišni udio rumunskog proizvođača porastao je s 4,4 na 4,7 odsto.
Gledano na godišnjem nivou, tržišni udio marke porastao je s 4,3 na 4,4 odsto, čime se Dacia u Evropi pozicionirala ispred renomiranih brendova kao što su: Opel, Citroën, Fiat, Kia, Hyundai, Ford i Volvo.
Na vrhu prodaje u prvih 11 mjeseci nalazi se Volkswagen s 1.258.324 prodata vozila, kojeg slijede Toyota, BMW, Škoda i Renault.
Međutim, listu prodaje po modelima predvodi upravo Dacia Sandero, model kojem se očigledno smiješi titula najprodavanijeg automobila u 2024. godini u Evropi. Za 11 mjeseci u Evropi ih je registrovano više od 245.000.
Povezane novosti
U BiH premijerno predstavljeni Chery Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4 Hybrid
Na bh. tržištu predstavljena su dva noviteta - Arrizo 8 i redizajnirani Chery Tiggo 4. Dok Tiggo 4 poznajemo još od ranije, Arrizo 8 je potpuno novi predstavnik u ponudi modela koji se mogu pronaći kod bh. uvoznika automobila Chery.
Jeste li primijetili kako umjetna inteligencija tiho preuzima kontrolu nad našim automobilima?
Vrijeme kad je tempomat bio vrhunac tehnologije davno je prošlo - današnji sistemi samostalno odlučuju o ubrzanju, kočenju i korekciji smjera, dok vozač formalno ostaje glavna figura.
Novi električni BMW iX3 prešao više od 1.000 kilometara s jednim punjenjem
Mogu li električni automobili biti na nivou dizelaša? Novi BMW iX3 je dokaz da mogu, ali uz određene kompromise. Automobil je testiran na cesti od Mađarske do Debrecena do Münchena u Njemačkoj na ruti dužoj od 1.000 km.