Dacia je u 18 godina pod krovom Renaulta prodala 7,5 miliona vozila i postala treća najprodavanija marka na tržištu privatnih kupaca u Evropi. Marka sada predstavlja savremenu viziju automobila koju jednostavni kupci, kojih je svakim danom sve više, posebno cijene. Riječ je o kupcima koji svoj novac troše pametno, željni su slobode i jednostavnih užitaka te izbjegavaju prekomjernu potrošnju.
Dvadeset mjeseci nakon što je predstavljen strateški plan Renaulution, Dacia je potpuno spremna započeti novo poglavlje u svojoj istoriji. Marka je odlučila poraditi na svojoj privlačnosti i poželjnosti i pritom zadržati najbolji omjer cijene i kvalitete. Kako bi u tome uspjela, posljednjih je mjeseci mijenjala svoj vizuelni identitet, logotip, izgled prodajnih salona, dizajn i nove boje.
Naravno, definicija ''neophodnog'' s vremenom se mijenja. Klima-uređaj koji prije 18 godina nije bio neizostavna oprema u vozilu, no danas jest. Suprotno tome, čemu postavljati dva ili tri ekrana u automobil kada postoji brz i pametan način za uparivanje vlasnikovog pametnog telefona s vozilom, npr. uz pomoć sistema Dacia Media Control ili recimo modularni krovni nosači koji zamjenjuju tradicionalni model nosača (dostupan opcijski), ali i dizajna koji je sada još više kul i pritom ne košta više!
Pouzdanost i izdržljivost Dacijin su recept za uspjeh, a vjernost kupaca to najbolje dokazuje. Vlasnici Dacije u Francuskoj ostaju vjerni svom vozilu u prosjeku 8 godina, a 60% njih se pri kupovini novog vozila ponovno odlučuje za Daciju. Dacia nudi i najbolji omjer cijene i kvalitete: preprodajna vrijednost rabljenog vozila u prosjeku je veća od prosječne cijene vozila konkurencije.
Umjesto da razvija nove tehnologije, Dacia radije koristi već upotrijebljene i dokazane tehnologije koje štede novac. Primjer je postojeća platforma CMF-B. Takođe, nema suvišne tehnologije i estetskih dodatka, pa su vozila lakša i troše manje, čime su na dobitku i vozači i planet. Jogger je recimo 300 kg lakši od konkurentskih sedmerosjeda.
Široka primjena recikliranih materijala još je jedan u nizu Dacijinih prioriteta. U modelu Duster je čak 12% upotrijebljenih plastičnih dijelova reciklirano – što premašuje prosječnu upotrebu recikliranih dijelova u novim vozilima za evropsko tržište. Tu se, ponovno, susreću interesi kupaca i našeg planeta.
DACIA MANIFESTO – Laboratorij na točkovima
Manifesto je konceptni automobil koji objedinjuje i potvrđuje vrijednosti za koje se Dacia zalaže. Poslužiće kao ''laboratorij” za testiranje inovativnih rješenja, a neke od njegovih revolucionarnih karakteristika ugrađivati će se u buduće serijske modele marke Dacia.
Dacijin jednostavan, efikasan i ekonomičan pristup pod nazivom Bring-Your-Own-Device omogućuje putnicima da u potpunosti integrišu svoj pametni telefon u vozilo i povežu ga s putnim računarom. Taj je sistem već dostupan u nekoliko modela marke, te će se nastaviti razvijati u budućnosti.
Ovaj koncept uvodi još jednu revolucionarnu karakteristiku koja će se ugrađivati u buduće modele: YouClip, krajnje jednostavan sistem za sigurno pričvršćivanje niza praktične i modularne opreme.
Konceptni automobil Manifesto ima sve prednosti terenca, a osim toga je vodootporan: njegova se unutrašnjost može očistiti mlazom vode. Odvojive presvlake sjedišta u trenu se pretvaraju u vreće za spavanje.
Namjenska i uklonjiva baterija puni se preko obične utičnice, pretvarajući konceptno vozilo Manifesto u izvor električne energije za aktivnosti na otvorenom. Veliki dio karoserije ovog koncepta izrađen je od recikliranog materijala Starkle® s „pjegastim” efektom, proizvedenog od obrađenih polimera.
Povezane novosti
Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 je uzdanica italijanske marke ove godine
Novi Alfin subkompaktni crossover nudi opciju pogona na sva četiri točka i hibridne tehnologije preuzete od Jeepa Avengera 4xe. Nazvan Junior Ibrida Q4, Alfin crossover postavljen je kao ključni adut Alfe Romeo u 2025. godini.
Renault 5 E-Tech electric je automobil godine 2025.
Renault 5 E-Tech electric i Alpine A290 proglašeni su ''Automobilom godine 2025.'' Rezultati su objavljeni na svečanosti koja se održala na Salonu automobila u Briselu.
Volkswagen u 2024. prodao 4,8 miliona automobila, manje nego godinu prije
Marka Volkswagen je 2024. prodala približno 4,8 miliona novih automobila. Prodaja njemačkog brenda je neznatno smanjena u odnosu na 2023. godinu.