Vijesti

Dacia okreće novi list

Počekom 2021. godine Renault Grupa predstavila je novi starteški plan Renaulution. Cilj za marku Dacia bio je jasan: postati sinonim za pristupačnu mobilnost i potvrditi svoj status esencijalne marke.

Autor: BIHAMK

Dacia je u 18 godina pod krovom Renaulta prodala 7,5 miliona vozila i postala treća najprodavanija marka na tržištu privatnih kupaca u Evropi. Marka sada predstavlja savremenu viziju automobila koju jednostavni kupci, kojih je svakim danom sve više, posebno cijene. Riječ je o kupcima koji svoj novac troše pametno, željni su slobode i jednostavnih užitaka te izbjegavaju prekomjernu potrošnju.

Dvadeset mjeseci nakon što je predstavljen strateški plan Renaulution, Dacia je potpuno spremna započeti novo poglavlje u svojoj istoriji. Marka je odlučila poraditi na svojoj privlačnosti i poželjnosti i pritom zadržati najbolji omjer cijene i kvalitete. Kako bi u tome uspjela, posljednjih je mjeseci mijenjala svoj vizuelni identitet, logotip, izgled prodajnih salona, dizajn i nove boje.

Naravno, definicija ''neophodnog'' s vremenom se mijenja. Klima-uređaj koji prije 18 godina nije bio neizostavna oprema u vozilu, no danas jest. Suprotno tome, čemu postavljati dva ili tri ekrana u automobil kada postoji brz i pametan način za uparivanje vlasnikovog pametnog telefona s vozilom, npr. uz pomoć sistema Dacia Media Control ili recimo modularni krovni nosači koji zamjenjuju tradicionalni model nosača (dostupan opcijski), ali i dizajna koji je sada još više kul i pritom ne košta više!

Pouzdanost i izdržljivost Dacijin su recept za uspjeh, a vjernost kupaca to najbolje dokazuje. Vlasnici Dacije u Francuskoj ostaju vjerni svom vozilu u prosjeku 8 godina, a 60% njih se pri kupovini novog vozila ponovno odlučuje za Daciju. Dacia nudi i najbolji omjer cijene i kvalitete: preprodajna vrijednost rabljenog vozila u prosjeku je veća od prosječne cijene vozila konkurencije.

Umjesto da razvija nove tehnologije, Dacia radije koristi već upotrijebljene i dokazane tehnologije koje štede novac. Primjer je postojeća platforma CMF-B. Takođe, nema suvišne tehnologije i estetskih dodatka, pa su vozila lakša i troše manje, čime su na dobitku i vozači i planet. Jogger je recimo 300 kg lakši od konkurentskih sedmerosjeda.

Široka primjena recikliranih materijala još je jedan u nizu Dacijinih prioriteta. U modelu Duster je čak 12% upotrijebljenih plastičnih dijelova reciklirano – što premašuje prosječnu upotrebu recikliranih dijelova u novim vozilima za evropsko tržište. Tu se, ponovno, susreću interesi kupaca i našeg planeta.

DACIA MANIFESTO – Laboratorij na točkovima

Manifesto je konceptni automobil koji objedinjuje i potvrđuje vrijednosti za koje se Dacia zalaže. Poslužiće kao ''laboratorij” za testiranje inovativnih rješenja, a neke od njegovih revolucionarnih karakteristika ugrađivati će se u buduće serijske modele marke Dacia.

Dacijin jednostavan, efikasan i ekonomičan pristup pod nazivom Bring-Your-Own-Device omogućuje putnicima da u potpunosti integrišu svoj pametni telefon u vozilo i povežu ga s putnim računarom. Taj je sistem već dostupan u nekoliko modela marke, te će se nastaviti razvijati u budućnosti.

Ovaj koncept uvodi još jednu revolucionarnu karakteristiku koja će se ugrađivati u buduće modele: YouClip, krajnje jednostavan sistem za sigurno pričvršćivanje niza praktične i modularne opreme.

Konceptni automobil Manifesto ima sve prednosti terenca, a osim toga je vodootporan: njegova se unutrašnjost može očistiti mlazom vode. Odvojive presvlake sjedišta u trenu se pretvaraju u vreće za spavanje.

Namjenska i uklonjiva baterija puni se preko obične utičnice, pretvarajući konceptno vozilo Manifesto u izvor električne energije za aktivnosti na otvorenom. Veliki dio karoserije ovog koncepta izrađen je od recikliranog materijala Starkle® s „pjegastim” efektom, proizvedenog od obrađenih polimera.

 

BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo