Dacia je u 18 godina pod krovom Renaulta prodala 7,5 miliona vozila i postala treća najprodavanija marka na tržištu privatnih kupaca u Evropi. Marka sada predstavlja savremenu viziju automobila koju jednostavni kupci, kojih je svakim danom sve više, posebno cijene. Riječ je o kupcima koji svoj novac troše pametno, željni su slobode i jednostavnih užitaka te izbjegavaju prekomjernu potrošnju.
Dvadeset mjeseci nakon što je predstavljen strateški plan Renaulution, Dacia je potpuno spremna započeti novo poglavlje u svojoj istoriji. Marka je odlučila poraditi na svojoj privlačnosti i poželjnosti i pritom zadržati najbolji omjer cijene i kvalitete. Kako bi u tome uspjela, posljednjih je mjeseci mijenjala svoj vizuelni identitet, logotip, izgled prodajnih salona, dizajn i nove boje.
Naravno, definicija ''neophodnog'' s vremenom se mijenja. Klima-uređaj koji prije 18 godina nije bio neizostavna oprema u vozilu, no danas jest. Suprotno tome, čemu postavljati dva ili tri ekrana u automobil kada postoji brz i pametan način za uparivanje vlasnikovog pametnog telefona s vozilom, npr. uz pomoć sistema Dacia Media Control ili recimo modularni krovni nosači koji zamjenjuju tradicionalni model nosača (dostupan opcijski), ali i dizajna koji je sada još više kul i pritom ne košta više!
Pouzdanost i izdržljivost Dacijin su recept za uspjeh, a vjernost kupaca to najbolje dokazuje. Vlasnici Dacije u Francuskoj ostaju vjerni svom vozilu u prosjeku 8 godina, a 60% njih se pri kupovini novog vozila ponovno odlučuje za Daciju. Dacia nudi i najbolji omjer cijene i kvalitete: preprodajna vrijednost rabljenog vozila u prosjeku je veća od prosječne cijene vozila konkurencije.
Umjesto da razvija nove tehnologije, Dacia radije koristi već upotrijebljene i dokazane tehnologije koje štede novac. Primjer je postojeća platforma CMF-B. Takođe, nema suvišne tehnologije i estetskih dodatka, pa su vozila lakša i troše manje, čime su na dobitku i vozači i planet. Jogger je recimo 300 kg lakši od konkurentskih sedmerosjeda.
Široka primjena recikliranih materijala još je jedan u nizu Dacijinih prioriteta. U modelu Duster je čak 12% upotrijebljenih plastičnih dijelova reciklirano – što premašuje prosječnu upotrebu recikliranih dijelova u novim vozilima za evropsko tržište. Tu se, ponovno, susreću interesi kupaca i našeg planeta.
DACIA MANIFESTO – Laboratorij na točkovima
Manifesto je konceptni automobil koji objedinjuje i potvrđuje vrijednosti za koje se Dacia zalaže. Poslužiće kao ''laboratorij” za testiranje inovativnih rješenja, a neke od njegovih revolucionarnih karakteristika ugrađivati će se u buduće serijske modele marke Dacia.
Dacijin jednostavan, efikasan i ekonomičan pristup pod nazivom Bring-Your-Own-Device omogućuje putnicima da u potpunosti integrišu svoj pametni telefon u vozilo i povežu ga s putnim računarom. Taj je sistem već dostupan u nekoliko modela marke, te će se nastaviti razvijati u budućnosti.
Ovaj koncept uvodi još jednu revolucionarnu karakteristiku koja će se ugrađivati u buduće modele: YouClip, krajnje jednostavan sistem za sigurno pričvršćivanje niza praktične i modularne opreme.
Konceptni automobil Manifesto ima sve prednosti terenca, a osim toga je vodootporan: njegova se unutrašnjost može očistiti mlazom vode. Odvojive presvlake sjedišta u trenu se pretvaraju u vreće za spavanje.
Namjenska i uklonjiva baterija puni se preko obične utičnice, pretvarajući konceptno vozilo Manifesto u izvor električne energije za aktivnosti na otvorenom. Veliki dio karoserije ovog koncepta izrađen je od recikliranog materijala Starkle® s „pjegastim” efektom, proizvedenog od obrađenih polimera.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.